Suomen surkean sään tulos: takki päällä ulkoilessa, kylmät kädet ja varpaat sisällä, nenä vuotaa
En olisi ihan uskonut keväällä että vielä kesäkuun loppussa joudun käyttämään syystakkia ulkoilessa 😡
Kommentit (22)
Niin se on ja sunnuntaina tulee kova myrsky länsirannikolle ja varmaan +10 lämmintä. Olen mökillä kuitenkin, varmaan täytyy takkaa lämmittää 5-6 tuntia että saa mökkiin lämpöä.
Suomessa onkin euroopan huonoin ilmasto.
Mä pyöräilen paljon, on ollut pakko käyttää hanskoja kun muuten näpit jäätyy.
Vierailija kirjoitti:
Menppä käymään vaikka Islannissa, Färsaarilla tai Grönlannissa :D
Islantilaiset hoitaa tän homman hienosti. Kun heillä on vapaata, katsovat missäpäin on paras keli ja matkaavat sinne.
Tasan yhden kerran olen tarvinnut takkia tänä kesänä. Muuten menty t-paidalla. Ihme vilukissoja.
Sauna on sitä varten keksitty, että sinne pääsee lämmittelemään. Voi tehdä ruuat samalla.
mitä hiton väliä, nyt on kesä, ei ole lunta, vähän kylmää mutta on loma
lakkaa vinkumasta
viime kesänä valitit kun oli liian kuumaa
ikinä ei ole hyvä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle noi 40+ helteet olisi paljon pahempia kuin Suomen viileät kelit.
Vierailija kirjoitti:
Mä pyöräilen paljon, on ollut pakko käyttää hanskoja kun muuten näpit jäätyy.
Tänä kesänä on vain 2 päivää ollut sää jolloin on voinut pyöräillä lyhyissä pyöräilyhousuissa ja lyhythihaisessa pyöräilupaidassa, muuten pitänyt mennä pitkässä pyöräilytakissa ja pitkissä pyöräilyhousuissa ja hanskat kädessä. Ei tule 15 vuoden sisään yhtä kylmiä pyöräilysäitä. Yleensä lyhyisiin hihoihin ja lahkeisiin on saanut vaihtaa toukokuun puolivälin aikoihin.
Suomessa on paras ilmasto juuri nyt.🤗
Ulkona on vehreää ja ihan hyvät ilmat, muuta ap asennettasi
Kyllä tämä on IhANAA, verrattuna niihin 40 asteen lämpötioihin.
Britanniassa varoitus jopa 36 asteen lämptötilasta viikonloppuna. Kuuminta ikinä kesäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menppä käymään vaikka Islannissa, Färsaarilla tai Grönlannissa :D
Islantilaiset hoitaa tän homman hienosti. Kun heillä on vapaata, katsovat missäpäin on paras keli ja matkaavat sinne.
Bergen Norjassa on Euroopan sateisin kaupunki. Haaveilin lomamatkasta sinne, mutta mietin vielä.
Helsingissä on kyllä tänään ollut kiva ja lämmin sää. Mutta en siis pelkällä t-paidalla tuonne lähtisi. Takki mullakin on. Mutta ei nyt sentään pipoa ja hanskoja tarvitse.
Mua hämää se että lämpötila näyttää tavallaan lämmintä, mutta viileä tuuli tai joku viileys voi silti olla. Eli hämäävää. Ei tiedä mitä pukea päälle. Aurinko jos paistaa tulee kuuma, jos ei paista on viileä.
KESÄ SÄÄ HULLU ILMIANNETTU