Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallinen mies: oletko koskaan antanut pakit naiselle treffien jälkeen?

Vierailija
30.05.2025 |

Jos olet "tavallinen mies", jolla on yleensä epäonnea deittailussa ja vaikeuksia löytää edes treffiseuraa, koska valinnanvaraa naisissa ei ole, niin oletko itse antanut pakkeja naisille treffien tai jopa tapailun jälkeen? Eikö sinulla ole korkea kynnys antaa pakkeja naiselle, koska tiedät, että sinulla ei todellisuudessa ole valinnanvaraa? Että jos nyt annat pakit, niin voi kestää vaikka vuosi, kunnes seuraavan kerran pääset tutustumaan naiseen...

Kun itse ainakin saan jatkuvasti pakkeja tavallisilta miehiltä, niin vähän ihmetyttää, kun tällä palstalla saa lukea usein siitä, että "nykypäivänä naisille ei kelpaa tavallinen mies". Tarkoittaako se todellisuudessa, että tavalliset miehet krlpuuttavat itselleen vain missin näköisen ja kokoisen naisen?

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
82/127 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen, nainen antoi ymmärtää olevansa jotain muuta.. Olen itse ihan "normaali" työssä käyvä mies.. Nainen sanoi olevansa työtön. Tämä itselle ok, tämän hetkinen työtilanne on mitä on.. Tavattiin pari kertaa, tarjosin ruuat yms..

MUTTA..

Selvisi keskusteluiden yhteydessä, että nainen oli ollut työttömänä viimeiset viisi vuotta. Syynä oli mt-ongelmat ja masennus. Hän oli eronnut pitkästä parisuhteesta (+10v) ja tottunut siihen että mies maksaa kaiken. 

Ihan ymmärrettävää.

Itse on ihan tavallinen järjellinen työssä käyvä nainen ja saan silti pakkeja tavallisilta miehiltä.

Sama. Olen käynyt viimeisen vuoden aikana muistaakseni viisillä treffeillä. Neljä niistä päättyi siihen, että miehellä oli ollut kivaa, mutta kun ei ollut kemiaa.

Mulle miehet ilmoittaa jo avausviestissä haluavansa jotain intiimimpää. Mun kuvat on epäseksikkäitä enkä hae lyhyttä suhdetta. Ei tämäkään ole kivaa, kun sitä kemiaa on kaikkien kanssa. Siis yksipuolisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
84/127 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on nainen ollut kuvissa ihan soiva peli mut livenä kemiaa ei ollut sitten yhtään. Jos jutut ei mee yksiin niin ei siitä mitään tuu pidemmän päälle vaikka nainen oiskin hyvännäköinen kinkku.

Toisen kerran lähdin karkuun kun kävi ilmi että naisen lapset olikin tehty Abu Pabin kaa. Hyhhyh. Harmi sinänsä koska nainen oli kuin elovena tyttö vaaleine hiuksineen ja sinisine silmineen. En voi ymmärtää miksi kukaan haluaa risteyttää geenit ravihevosen ja työjuhdan välillä

Terveisin tavallinen Toyotamies

Vierailija
85/127 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
86/127 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena, parempi kylläkin saada pakit kuin olla "varalla" siihen asti kunnes toinen löytää sen paremman. 

Tavallisilla miehillä on vaikeuksia löytää tasokasta naista. Heidän pitäisi olla tyytyväisiä kun saavat edes jonkun.

Vierailija
87/127 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena, parempi kylläkin saada pakit kuin olla "varalla" siihen asti kunnes toinen löytää sen paremman. 

Hyvä analyysi. Tuntuu, että nämä "tavalliset miehet" kuvittelevat ihan tosissaan, että he kelpaavat jollekin tasokkaalle naiselle. 

Neiti Laasanen tasoteoreettiselta osastolta päivää.

Rva

Vierailija
88/127 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
89/127 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tavallinen suomalainen mies eli olen keskitasoa. Olen 180cm, en komea enkä ruma, teen tavallista työtä ja tuloni taitaa olla aikalailla sitä luokkaa mitä suomalaiset tienaa eli 3500e/kk.

En voi antaa koskaan pakkeja naisille koska on ihme että edes jonkin näköinen nainen kiinnostuu tavallisesta miehestä, toki lihavia ja rumia naisia saisi mutta haluan että nainen olisi edes sen näköinen että sen kanssa kehtaa liikkua yhdessä.

M31

Tuo on kyllä alakanttiin. Tienaan siis itse saman verran ja teen alemman tason rividuunarin hommia. 

Vierailija
90/127 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jossain deittiäpissä ollessa miehille tulee sellainen harha, että siellä on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa ja heillä on mahdollisuus tutustua heistä keneen vain.

Deittiapeissa jokainen nainen luulee olevansa kaunis joten heille kelpaa mies joka on komea,pitkä,koulutettu,hyvätuloinen ja miehellä pitää olla profiilissa ilmoitettu työpaikaksi joku tosi hyvä työ. Jos mies ei ole se täydellinen alfa niin ei se saa tykkäyksiä kuin pullukkanaisilta tai rumilta naisilta.

En mä ainakaan kuvittele olevani erityisen kaunis, mutta pidän silti komeista miehistä. Niinhän miehetkin pitää kauniista naisista, vaikka oma ulkonäkö olis mitä.

Lisäksi kauneuskäsite vaihtelee ihmisestä toiseen. Mene sinne Prismaan katselemaan pariskuntia, pidätkö viehättävänä jokaista ikähaitariisi sopivaa ja sinua kiinnostavaa sukupuolta olevaa?

Samoin hyvien tulojen määritelmiä. Jonkun mielestä 3000e/kk on hyvä palkka, jonkun toisen mielestä aivan surkea. 

Vierailija
91/127 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi lapseton, äitinaisen kanssa seurusteleva mies on viallinen? itsellä hyvä kokemus.

Harva haluaa elättää toisen miehen lapsia. Ja siihen se kuitenkin menee, vaikka alussa sovittaisiin äidin hoitavan lastensa kulut. Toki tämäkin on pikkuhiljaa muuttumassa ja sugar daddy -toiminnasta puhutaan jo avoimemmin. Ehkä se on joskus ihan normaalia.

Vierailija
92/127 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, monestikin. Olen tavis mies ja olen antanut pakit arviolta noin 15-20 naiselle.

Melkein kaikissa tapauksissa kyse oli siitä, että naisen ulkonäkö ei sytyttänyt minua. 

Pari kertaa elämäni aikana olen antanut pakit suht kauniile naisille. Pakkien syynä oli näissä tapauksissa se, että koin että emme sopineet yhtään yhteen luonteidemme puolesta.

Vierailija
93/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervoin on tarvinnut. Syynä ei ole kuitenkaan tyytyminen huonompaan, vaan etten kutsu treffeille ellen ole jo käytännössä lähes varma toisesta.

Vierailija
94/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä analyysi. Tuntuu, että nämä "tavalliset miehet" kuvittelevat ihan tosissaan, että he kelpaavat jollekin tasokkaalle naiselle. 

'Tavallisena' itseään pitävät naiset on oikeasti kutosen rummoja joita voidaan ehkä panna jotta saadaan pallit tyhjäksi ja tilastoa paremmaksi.

Vierailija
95/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinkkuäitejä pidetään varalla.

Voi kun tietäisit. Nehän on siis ennenkin kelvanneet jollekin, ja onko ikinä tullut mieleen, että se sinkkuäiti on ihan itse valinnut laittaa sen miehen luiskaan. Enrmmän on monella tunkua kuin ennen äitiyttä. Eri

Voi kuinka se osaakin valehdella. Monikaan mies ei todellakaan ota tosissaan sinkkuäitiä parisuhteessa. Miehet joiden on tyydyttävä johkin eli aisurit niin ottavat sinkkuäidin.

Missä sä luulet niiden eronneiden miesten olevan, joilla on myös lapsia? Ei ne kelpaa lapsettomille naisille. Ei ollut nyt

No sitten eletään erillään. Ja jos panettaa ja pinkka on kunnossa niin pallit voi käydä tyhjäämässä iltapaskojen päivittäin hehkuttamien hu orien toosaan.

Onko sinulla ongelmaa tämän kanssa?

Vierailija
96/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Tavallisena' itseään pitävät naiset on oikeasti kutosen rummoja joita voidaan ehkä panna jotta saadaan pallit tyhjäksi ja tilastoa paremmaksi.

Mä pidän itseäni aika tavallisena ja minulla on 1 miljoonaa pankkitilillä. Auttaisko raha asiaa? Mä vähän luulen, että kun paljastan tämän, niin monen miehen kiinnostus herää. 

Vierailija
97/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla viimeksi. Oltiin halailtu ja pussattu ja siirryttiin pikkuhousujen sisään. Olin menossa mielipuuhaani nuolemaan ja imemään klittaa ja häpyhuulia. Vastaan tuli semmoinen löyhkä, että meinasin oksentaa. Sanoin, että tämä riittää, kiitos. Ei onnistu. Mimmi ja pillunsa olivat kyllä poikkeuksellisen kauniit. 

Vierailija
98/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän itseäni aika tavallisena ja minulla on 1 miljoonaa pankkitilillä. Auttaisko raha asiaa? Mä vähän luulen, että kun paljastan tämän, niin monen miehen kiinnostus herää. 

Tietenkään en sano tätä asiaa. Olen myös yksinhuoltaja. Moni mies olettaa, että joutuu elättämään lastakin. Miksi? Elän pääomatuloilla ja työni on harrastus. Toisaalta, kuinka typerä ihmisen täytyy olla, jos ei tajua tätä asiaa? Hah. 

Vierailija
99/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene lähiökuppilaan niin voit saada vastakaikua. Muuten ei fyrkkanaiset miehiä kiinnosta kun raha tekee naisista kukkoilijoita. 

Vierailija
100/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli voit kävellä suhteesta ihan milloin vaan pienenkin riidan jälkeen. Miksi kiinnostais?🤷

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi