Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavallinen mies: oletko koskaan antanut pakit naiselle treffien jälkeen?

Vierailija
30.05.2025 |

Jos olet "tavallinen mies", jolla on yleensä epäonnea deittailussa ja vaikeuksia löytää edes treffiseuraa, koska valinnanvaraa naisissa ei ole, niin oletko itse antanut pakkeja naisille treffien tai jopa tapailun jälkeen? Eikö sinulla ole korkea kynnys antaa pakkeja naiselle, koska tiedät, että sinulla ei todellisuudessa ole valinnanvaraa? Että jos nyt annat pakit, niin voi kestää vaikka vuosi, kunnes seuraavan kerran pääset tutustumaan naiseen...

Kun itse ainakin saan jatkuvasti pakkeja tavallisilta miehiltä, niin vähän ihmetyttää, kun tällä palstalla saa lukea usein siitä, että "nykypäivänä naisille ei kelpaa tavallinen mies". Tarkoittaako se todellisuudessa, että tavalliset miehet krlpuuttavat itselleen vain missin näköisen ja kokoisen naisen?

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai johtusko se siitä AP, että sulla on vähän vääristynyt kuva tavallisista miehistä??

Vierailija
22/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä nyt ymmärtää ihan oikeasti, ettei miehillä ole velvollisuus olla parisuhteessa. Jos ei homma tunnut hyvältä, niin sitten jatketaan eteenpäin yksin. 

Itse hän tälläkin palstalla moni tavallinen mies valittaa naisen puutetta. Sitten kun olisi mahdollista tutustua naiseen, niin ei kiinnosta.

Luonnollisesti, jos nainen ei kiinnosta, niin miksi jatkaa tutustumista. Ymmärrä nyt jo, ettet sinä kelvannut niille miehille, ja useimmat miehetkin ovat mieluummin sinkkuna kuin sellaisen kanssa, josta eivät edes pidä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut mitään suuren suurta naislaumaa mistä valita, mutta seuraavat kolme eivät ole päässeet jatkoon.

Ensimmäinen oli töksäyttelevä, nykivä ja muutenkin omituisesti käyttäytyvä. Treffien lopussa ilmoitti häistä kanssani seuraavana kesänä.

Toinen nainen oli pahalle haiseva rapajuoppo, joka lämmitti tunnelmaa tunkemalla kielensä korvaani. Henkilökunta poisti hänet baarista.

Kolmas sai treffien aikana sanottua "joo", "joo", "emmä" sekä "joo".

Että sellaista.

Vierailija
24/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse aloitteet naisille joista olen kiinnostunut, hyvällä tsägällä homma eteen ensitreffeihin asti. En ole koskaan ollut tilanteessa jossa pitäisi miettiä pakkien antamista.

Vierailija
25/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja!

Vierailija
26/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena, parempi kylläkin saada pakit kuin olla "varalla" siihen asti kunnes toinen löytää sen paremman. 

Hyvä analyysi. Tuntuu, että nämä "tavalliset miehet" kuvittelevat ihan tosissaan, että he kelpaavat jollekin tasokkaalle naiselle. 

Neiti Laasanen tasoteoreettiselta osastolta päivää.

Vierailija
27/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenille naisille. Syynä on yleensä ollut ettei vastaa yhtään kuviaan. Joskus myöskään tatskat eivät ole näkyneet kuvissa. 

Vierailija
28/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä nyt ymmärtää ihan oikeasti, ettei miehillä ole velvollisuus olla parisuhteessa. Jos ei homma tunnut hyvältä, niin sitten jatketaan eteenpäin yksin. 

Itse hän tälläkin palstalla moni tavallinen mies valittaa naisen puutetta. Sitten kun olisi mahdollista tutustua naiseen, niin ei kiinnosta.

Ehkä sun kannattaisi sitten pyytää nuo valittajat treffeille? Meinaan, että joku netissä valittaa, ei velvoita ketään deittailemaan sua. 

Kuitenkin, suurin osa kumppanin puutteesta valittavista valittaa siitä, etttei sitä oikeaa ole löytynyt. Todella harva on niin epätoivoinen, että roikkuisi ihan kenessä tahansa vain koska on joku mystinen pakko olla suhteessa. 

Varmaan sunkin kanssa joku olisi lämmennyt, mutta nämä olet sitten itse dumpannut?

Vierailija
29/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen, nainen antoi ymmärtää olevansa jotain muuta.. Olen itse ihan "normaali" työssä käyvä mies.. Nainen sanoi olevansa työtön. Tämä itselle ok, tämän hetkinen työtilanne on mitä on.. Tavattiin pari kertaa, tarjosin ruuat yms..

MUTTA..

Selvisi keskusteluiden yhteydessä, että nainen oli ollut työttömänä viimeiset viisi vuotta. Syynä oli mt-ongelmat ja masennus. Hän oli eronnut pitkästä parisuhteesta (+10v) ja tottunut siihen että mies maksaa kaiken. 

Ihan ymmärrettävää.

Itse on ihan tavallinen järjellinen työssä käyvä nainen ja saan silti pakkeja tavallisilta miehiltä.

Ethän sä osaa edes aikamuotoja 😳

Vierailija
30/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtökohtaisesti pidä naisista, vaikka hetero olenkin. Vastaus kysymykseen, olen antanut pakit 27 naiselle elämäni aikana, osalle tosin jo ennen treffejä.

Nyt kiinnostaa, oletko komea ja upea kun naiset lähestyvät jatkuvasti?

Vierailija
31/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea löytää tatuoimatonta naista. Kertoo älykkyyden puutteesta, jos syöpävaarrallista ikimustetta antaa tikuttaa suurimpaan elimeensä, eli ihoon.

Homma kaatuu aina siihen. Tuskin on arvot muutenkaan samat, joten välitön pakki, kun saan tietää töhryistä. Kirjakaupat on täynnä paperia ja tusseja. Ihoon ei tarvitse piirtää.

Vierailija
32/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna pakkeja. Haihdun vaan vaivihkaa kuviosta. Kyllä nainen ymmärtää kun ei oo tullut viestiä pariin päivään.

M47

Vierailija
33/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna pakkeja. Haihdun vaan vaivihkaa kuviosta. Kyllä nainen ymmärtää kun ei oo tullut viestiä pariin päivään.

M47

Ei ole vaikeaa kirjoittaa kiitos ei enempää.

Vierailija
34/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M47

Hukkaat kohteliaan naisen aikaa. Tuonkin ajan hän voisi käyttää treffeihin jonkun ihanan miehen kanssa.

Vierailija
35/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole antanut koska olen vain kerran pääsyt treffeille ja tavis nainen antoi pakit minulle. Menin treffeille ja naisen piti olla normaalipainoinen mutta oli huomattavan lihava ja se antoi pakit sitten kun oli kahvit juotu.

Vierailija
36/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea löytää tatuoimatonta naista. Kertoo älykkyyden puutteesta, jos syöpävaarrallista ikimustetta antaa tikuttaa suurimpaan elimeensä, eli ihoon.

Homma kaatuu aina siihen. Tuskin on arvot muutenkaan samat, joten välitön pakki, kun saan tietää töhryistä. Kirjakaupat on täynnä paperia ja tusseja. Ihoon ei tarvitse piirtää.

Tässä olen samaa mieltä, töherrettyjä naisia en huoli. Kun tapailin vaimoani, tämä asia selvitettiin hyvin varhaisessa vaiheessa, kun töhryjä ei löytynyt, päästiin asioissa niiltä osin eteenpäin.

Mielestäni tatuoinnit on niin suuri terveen järjen puuttumisen merkki että en sellaisen kanssa ole missään tekemisissä 

Vierailija
37/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa pitää itseäni mitenkään erityisen tavallisena; mitä ikinä se sitten tarkoittaakin. En esimerkiksi siksi ole "tavallinen", että en ole eläessäni ollut pidemmässä parisuhteessa, jossa olisin asunut ja elänyt kumppanin kanssa saman katon alla, vaikka ikää minulla on "jo" noin 40 vuotta.

Olen ollut sekä hä, joka on saanut ns. pakit mutta olen myös itse antanut pakit. - Kumpikaan osa tai rooli ei ole ollut juuri koskaan erityisen helppo. - Ei vaikka syy/t pakkien saamiseen tai silloin kun itse olen antanut on aina ollut hyvät ja perustellut.

Vaikka joitain kertoja olen kipuillut sinkkueloni kanssa huomaan kuitenkin olevani tyytyväinen, tai ainakin enimmälkseen tyytyväinen siihen, että olen uskaltanut antaa toiselle pakit ja luottaa intuitiooni ja siihen, että olen antanut pakit; vaikka niiden jälkeen olen saattanut vielä hetkeksi jskus toiseksi hetkeksi ajattelemaan, että teinkö sittenkään oikean päätöksen ja ratkaisun. 

Sen sijaan olen joitain kertoja kyllä ymmärtänyt miksi itse olen saanut pakit mutta ikävintä on on ollut silloin kun en ole lainkaan saanut kiinni miksi ne sain. - Ja miten elomme jatkuu niiden jälkeen. 

Selväähän on, että on, kuinka esimerkiksi kun saa kuulla kuinka toinen kertoo ja toimii esimerkiksi suunnilleen seuraavasti: Ensin hän kehuu ja kiittelee sinua eritavoin jauniisti ja huomaavaisesti, jonka jälkeen pitää pienen tai vähän isomman tauon jatkaakseen sen jälkeen, että haluaa kuitenkin, että emme (hän ja minä jatkaisi yhdessä ainakaan parisuhteessa mutta kuinka voisimme tulevaisuudessa olla ystäviä tai ainakin kavereita on osalle vain fraasi vailla yhtään mitään merkitystä; ellei sitten vain ääneen lausuttu toive, että en muistelisi pahalla tai alkaisi keljuksi vaikka ilm toinen todennäköisesti tiedosti, että olsin halunnut jotain muuta tapahtuvan tulevaisuudessa,

Toisaalta on niinkin käynyt, että osan kanssa voin ja olen voinut olla myöhemmin kavereita tai jopa ystäviä, riippumatta siitä kumpi antoi pakit - Joidenkin osalta olen jälkeenpäin ajatellut ja kummastellut itseänikin, että mihin oikeastaan aikanaan ihastuin heissä ja mikä minut sai heistä kiinostumaan? - Ja  huokaissut syvään, kuinka onni ol ilmeisesti puolellani kun hänestä ja minusta ei tullutkaan mitään sen enempää (tai vähempää) yhdessä, ainakaan niin, että olisimme edenneet ja olisimme nyt parisuhteessa

.Toisten ystävyydestä ja kaveruudesta olen vilpittömästi paljon kiitollisempi kuin siitä, että olsimme päätyneet elämään nyt keskenämme parisuhteessa.

Vierailija
38/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei voi saada pakkeja tavis mieheltä. Nainen on sitten itse antanut miehen ymmärtää ettei nainen halua miehen kanssa tapailla pidempään. Naisen pitäisi sanoa miehelle aika suoraan että haaluaa tutustua ja tapailla viikossa 2-3 kertaa ainakin.

Vierailija
39/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne miehet eivät sitten kuitenkaan ole tavallisia vaan ovat suosittuja naisten keskuudessa.

Vierailija
40/127 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä olen samaa mieltä, töherrettyjä naisia en huoli. Kun tapailin vaimoani, tämä asia selvitettiin hyvin varhaisessa vaiheessa, kun töhryjä ei löytynyt, päästiin asioissa niiltä osin eteenpäin.

Mielestäni tatuoinnit on niin suuri terveen järjen puuttumisen merkki että en sellaisen kanssa ole missään tekemisissä 

Mielenkiintoista että tämä on näin tärkeä asia joillekin. Itselläni ei ole tatuointeja, mutta suhtautuisin varmaan hieman epäluuloisesti mieheen, jonka suhtautuminen tatuointeihin on näin kielteistä. Oletteko muutenkin kovin tuomitsevia luonteita vai miksi juuri tatuoinnit häiritsevät?

(Minuakin varmasti tietyn tyyliset tatuoinnit häiritsisivät - ei kuitenkaan tatuoinnit yleisesti ottaen.)