Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallinen mies: oletko koskaan antanut pakit naiselle treffien jälkeen?

Vierailija
30.05.2025 |

Jos olet "tavallinen mies", jolla on yleensä epäonnea deittailussa ja vaikeuksia löytää edes treffiseuraa, koska valinnanvaraa naisissa ei ole, niin oletko itse antanut pakkeja naisille treffien tai jopa tapailun jälkeen? Eikö sinulla ole korkea kynnys antaa pakkeja naiselle, koska tiedät, että sinulla ei todellisuudessa ole valinnanvaraa? Että jos nyt annat pakit, niin voi kestää vaikka vuosi, kunnes seuraavan kerran pääset tutustumaan naiseen...

Kun itse ainakin saan jatkuvasti pakkeja tavallisilta miehiltä, niin vähän ihmetyttää, kun tällä palstalla saa lukea usein siitä, että "nykypäivänä naisille ei kelpaa tavallinen mies". Tarkoittaako se todellisuudessa, että tavalliset miehet krlpuuttavat itselleen vain missin näköisen ja kokoisen naisen?

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena, parempi kylläkin saada pakit kuin olla "varalla" siihen asti kunnes toinen löytää sen paremman. 

Hyvä analyysi. Tuntuu, että nämä "tavalliset miehet" kuvittelevat ihan tosissaan, että he kelpaavat jollekin tasokkaalle naiselle. 

'Tavallisena' itseään pitävät naiset on oikeasti kutosen rummoja joita voidaan ehkä panna jotta saadaan pallit tyhjäksi ja tilastoa paremmaksi.

Mä pidän itseäni aika tavallisena ja minulla on 1 miljoonaa pankkitilillä. Auttaisko raha asiaa? Mä vähän luulen, että kun paljastan tämän, niin monen miehen kiinnostus herää. 

Eli voit kävellä suhteesta ihan milloin vaan pienenkin riidan jälkeen. Miksi ki

Niin voinkin. Ei estettä. En ole millään tavalla taloudellisesti riippuvainen kenestäkään. 

Ainakaan ei tarvi esittää mitään, tai varoa. Hyvä, että alistajat pysyvät kaukana. 

Ihmisissä on se ongelma, että he OLETTAVAT asioita. Älykkäät ihmiset tekevät omia päätelmiä. Siksi olen usein ollut itseäni älykkäämpien miesten kanssa. Vaikka yleensä tämä on toisinpäin. 

Vierailija
102/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena, parempi kylläkin saada pakit kuin olla "varalla" siihen asti kunnes toinen löytää sen paremman. 

Hyvä analyysi. Tuntuu, että nämä "tavalliset miehet" kuvittelevat ihan tosissaan, että he kelpaavat jollekin tasokkaalle naiselle. 

'Tavallisena' itseään pitävät naiset on oikeasti kutosen rummoja joita voidaan ehkä panna jotta saadaan pallit tyhjäksi ja tilastoa paremmaksi.

Mä pidän itseäni aika tavallisena ja minulla on 1 miljoonaa pankkitilillä. Auttaisko raha asiaa? Mä vähän luulen, että kun paljastan tämän, niin monen miehen kiinnostus herää. 

Ootko suhteessa sen takia kun joku muu maksaa sun laskut vaiii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö haluat köyhän naisen siksi, ettei se pääse lähtemään suhteesta milloin vain? 🙄

Eri

Vierailija
104/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene lähiökuppilaan niin voit saada vastakaikua. Muuten ei fyrkkanaiset miehiä

Sepä se, en ole mikään rahanainen. En näytä siltä, en vaikuta siltä. Suuressa maailmassa eletään eri säännöillä. 

Vierailija
105/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene lähiökuppilaan niin voi

Siltikin. Olin risteilyllä ja käväisin baarissa. Vastapäätä tiskiä istui japanilainen mies. Josta näki, että rahaa on. Hiukan katseli minua. 

Pidin hänestä, koska hän näki minut sellaisena kuin olen. Siis älykäs. 

Vierailija
106/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, mistäkö tiedän, että rahaa on ja paljon? Jostain ihmisistä huokuu sellainen rauha. Minun tarvitsisi mennä istumaan New Yorkiin jonnekin kahvilaan ja katukuvasta näen, kenellä on rahaa ja kenellä ei. Ei tarvitse ulkoisia asioita. 

Vierailija
107/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Suuressa maailmassa rikkaat miehet tunnistavat omillaan toimeentulevan naisen siitä, että tämä ei pyri miellyttämään ketään millään tavalla. Ei halua mitään erityistä. Ei tuo itseään esiin. Ei tyrkytä. 

Tämä on erittäin miellyttävää maailmassa, jossa kaikki haluavat erinnäislä asioita. 

Vierailija
108/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
109/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Suuressa maailmassa rikkaat miehet tunnistavat omillaan toimeentulevan naisen siitä, että tämä ei pyri miellyttämään ketään millään tavalla. Ei halua mitään erityistä. Ei tuo itseään esiin. Ei tyrkytä. 

Tämä on erittäin miellyttävää maailmassa, jossa kaikki haluavat erinnäislä asioita. 

Olemisen keveys on ihana asia. Tämän moni haluaa, sitä ei voi ostaa rahalla. Päinvastoin. 

Vierailija
110/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kun nainen on ollut ylipainoinen.

Vierailija
111/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten jännä. Kun menee oikeastaan mihin tahansa tekemään omia juttujaan. Baariin kaljalle pelaamaan pasianssia omilla korteillaan. 

Heti tulee kiinnostuneita, kun joku käyttäytyy lauman säännöistä poikkeavalla tavalla. 

Vierailija
112/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat miellyttää vain sitä pientä miesmallijoukkoa ja muuten antavat miesten tehdä aloitteen. Kerro ihan omin sanoin, miten rikas mies tunnistaisi joukosta omillaan toimeentulevan naisen?

Vierailija
113/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat miellyttää vain sitä pientä miesmallijoukkoa ja muuten antavat miesten tehdä aloitteen. Kerro ihan omin sanoin, miten rikas mies tunnistaisi joukosta omillaan toimeentulevan naisen?

Siitä, että en yritä miellyttää ketään. Olen itseriittoinen. 

Toki ulkoiset merkit kuten kallis merkkilaukku ja kalliit vaatteet ja korut kertovat sen heti naisesta. Ja olemus. Johtajanaisen tunnistaa siitä, että on ylpeä ja muita nöyristelemätön. Rauhallinen olemus. 

Hyvin varakkaat ihmiset eivät lähesty toisia ihmisiä nopeasti baarissa. (Säntäilijät ovat nais- ja miespuolisia harakoita). 

Minussa ei ole ulkoisia vaurauden merkkejä. Mutta nuo sisäiset täyttyvät. Olen rauhallinen, en lähesty ketään, minua lähestytään, olen itseriittoinen. 

Vierailija
114/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tärkeää, kaikki ovat aina lähestyneet minua. Hyvin harvoin lähestyn itse ketään. 

Se osoittaa muille, että olen arvokas. 

Tämä on kaikissa kulttuureissa. Alemmat tulevat ylhäisempien luo. 

Sitten kyllä olen ystävällinen ja juttelen ihmisten kanssa.

Vierailija
115/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on kaikissa asioissa. Se, joka osoittaa enemmän aktiivisuutta, on kiinnostuneempi. Vaikka kaupanteossa. Se, jota lähestytään on aina vahvemmilla, koska toinen on jo tehnyt aloitteen ja osoittanut kiinnostuksensa. 

Vierailija
116/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on kaikissa asioissa. Se, joka osoittaa enemmän aktiivisuutta, on kiinnostuneempi. Vaikka kaupanteossa. Se, jota lähestytään on aina vahvemmilla, koska toinen on jo tehnyt aloitteen ja osoittanut kiinnostuksensa. 

Siksipä en todellakaan tee baarissa tai missään muualla ikinä aloitetta. Tämä osoittaisi, että olen heikoilla ja alentaisin itseni. 

Minulla on tämä hyvä asenne. 

Vierailija
117/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki ulkoiset merkit kuten kallis merkkilaukku ja kalliit vaatteet ja korut kertovat sen heti naisesta. Ja olemus. Johtajanaisen tunnistaa siitä, että on ylpeä ja muita nöyristelemätön. Rauhallinen olemus. 

Hyvin varakkaat ihmiset eivät lähesty toisia ihmisiä nopeasti baarissa. (Säntäilijät ovat nais- ja miespuolisia harakoita). 

Minussa ei ole ulkoisia vaurauden merkkejä. Mutta nuo sisäiset täyttyvät. Olen rauhallinen, en lähesty ketään, minua lähestytään, olen itseriittoinen.

Sanot että sinulla on kallis merkkilaukku ja ei ulkoisia vaurauden merkkejä. Ihan miten vaan. 🤷🥱

Vierailija
118/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot että sinulla on kallis merkkilaukku ja ei ulkoisia vaurauden merkkejä. Ihan miten vaan. 🤷🥱

Kirjoitin, että se on vaurauden merkki, kallis laukku. En sitä, että minulla on sellainen. Jotkut naiset haluvat nostaa statustaan kalliilla laukulla. Tavallaan se nostaakin. Jotain on täytynyt tehdä sen eteen, että saa 5000 € maksavan laukun. Tai jos joku muu on ostanut, niin sitten on sen arvoinen. 

Vierailija
119/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinkkuäitejä pidetään varalla.

Voi kun tietäisit. Nehän on siis ennenkin kelvanneet jollekin, ja onko ikinä tullut mieleen, että se sinkkuäiti on ihan itse valinnut laittaa sen miehen luiskaan. Enrmmän on monella tunkua kuin ennen äitiyttä. Eri

Voi kuinka se osaakin valehdella. Monikaan mies ei todellakaan ota tosissaan sinkkuäitiä parisuhteessa. Miehet joiden on tyydyttävä johkin eli aisurit niin ottavat sinkkuäidin.

Missä sä luulet niiden eronneiden miesten olevan, joilla on myös lapsia? Ei ne kelpaa lapsettomille naisille. Ei ollut nyt

Ai, nytkös niitä naisia "saakin"? Minä kun luulin, että narratiivi oli, että naisia ei vain "saada".

Vierailija
120/127 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten jännä. Kun menee oikeastaan mihin tahansa tekemään omia juttujaan. Baariin kaljalle pelaamaan pasianssia omilla korteillaan. 

Heti tulee kiinnostuneita, kun joku käyttäytyy lauman säännöistä poikkeavalla tavalla. 

Huomattu. Itse menen välillä täydessä heavy metal-varustuksessa baariin kirjoittelemaan vihkoon ja n. joka toinen kerta joku utelias tulee juttelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi