Tavallinen mies: oletko koskaan antanut pakit naiselle treffien jälkeen?
Jos olet "tavallinen mies", jolla on yleensä epäonnea deittailussa ja vaikeuksia löytää edes treffiseuraa, koska valinnanvaraa naisissa ei ole, niin oletko itse antanut pakkeja naisille treffien tai jopa tapailun jälkeen? Eikö sinulla ole korkea kynnys antaa pakkeja naiselle, koska tiedät, että sinulla ei todellisuudessa ole valinnanvaraa? Että jos nyt annat pakit, niin voi kestää vaikka vuosi, kunnes seuraavan kerran pääset tutustumaan naiseen...
Kun itse ainakin saan jatkuvasti pakkeja tavallisilta miehiltä, niin vähän ihmetyttää, kun tällä palstalla saa lukea usein siitä, että "nykypäivänä naisille ei kelpaa tavallinen mies". Tarkoittaako se todellisuudessa, että tavalliset miehet krlpuuttavat itselleen vain missin näköisen ja kokoisen naisen?
Kommentit (127)
Suohirviöille on tullut annettua pakit. Kasvoiltaan kaunista pläskiä voi pitää kierrossa sen verta että saa pussit tyhjäksi.
Kerran kävin Tinder -treffeillä miehen kanssa, jolle minä olin hänen eka Tinder -deitti ikinä ja hän oli siis puoli vuotta aiemmin liittynyt Tinzeen. Hän oli ostanut minulle sydänriipuksen ja tarjosi illallisen Amarillossa. Hän olisi halunnut tavata minut uudelleen, mutta minä en, kun mun mielestä ne oltiin niin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kun nainen on ollut ylipainoinen.
Mulla kävi niin, että nainen oli narrannut tinderissä pelkillä kasvokuvilla ja oli siellä joku vanha kokovartalokuvakin. Odotin treffeille normaalivartaloista naista ja sinne ilmestyö ylipainoinen nainen. En meinannut edes tunnistaa. Tunnin kahvittelin ja lähdettiin eri suuntiin.
Sama juttu täällä. Kuvat esittivät sopusuhtaisen pyöreää, lähes ikäistäni naista, mutta paikalle tuli sairaalloisen pyöreä nainen. Eli vanhat kuvat.
Poistuin sanaakaan sanomatta paikalta, koska olin niin järkyttynyt valheesta. Ja nurkan takana heti mätsin poisto. Mutta joku heitäkin ilmeisesti nu$$ii, koska jatkavat valhettaan vuodesta toiseen..
Tarkoittaako miesten ylipainoinen oikeasti ylipainoista vai normaalipainoista? Olen saanut pakit jo ennen ensimmäisiä treffejä, kun kerroin painavani 62kg (170cm) ja mies ilmoitti ettei treffeille läskejä. Uteliaisuuttani kysyin paljonko tämän pituinen saisi korkeintaan painaa ja vastaus oli 40kg 🤣 Sain vielä vinkkejä "kannattais liikkua edes vähän ja lopettaa siiderin lipitys". Niin, ammattiurheilijana liikun jo aika paljon ja luonnollisestikaan en voi alkoholia paljoa käyttää, kun se vaikuttaa suoritukseen. Satunnainen lonkero kerran kuussa ei tietenkään haittaa.
Jos saat pakit mieheltä syyllä "liian läski", niin kannattaa muistaa ettei kaikilla miehillä ole mitään käsitystä terveellisestä painosta.
Mulla kävi niin, että nainen oli narrannut tinderissä pelkillä kasvokuvilla ja oli siellä joku vanha kokovartalokuvakin. Odotin treffeille normaalivartaloista naista ja sinne ilmestyö ylipainoinen nainen. En meinannut edes tunnistaa. Tunnin kahvittelin ja lähdettiin eri suuntiin.