Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei naiset enää kiinnostu

Vierailija
28.05.2025 |

Olen Mies noin päälle 37 v. Töissä käyn vakituisesti ja viihdyn monta vuotta jo ollut, tienaan kohtuu hyvin en silleen niin hyvin, mutta pärjään. Hyviä puolia on että oon noin 185 + pitkä kyllä ja tykkään siitä. Siniset silmät löytyy ja oon aika vaalee, vähän on hiuksia lähtenyt. No painoa on tullut kyllä kun ikääkin että vähän löytyy mahaa kyllä, olen ennen urheillut ja nykyään en jaksa töiden takia niin paljon, eli suoraa sanoen olen rupsahtanut enkä kyllä niin paljon pidä huolta itsestäni. En polta ja lapsia ei ole. Mutta juon aika paljo melkee viikottain alkoholia ja se on vaan mun juttu tykkään käydä ulkona, siihen toki rahaakin menee. Mulla on vanha auto ja rahaa ei ole paljon ja säästöjä 0 €. Mutta olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia. Jokin vika minussa sitten on?

Kommentit (279)

Vierailija
81/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä mitä ihmiset ajaa takaa, kun myös naisia on samanlaisia ongelmatapauksia :D

Et ymmärrä, koska olet älyllisesti vähälahjainen ja persoonallisuushäiriösi saa sinut näkemään itsesi parempana kuin oletkaan sekä lisäksi saa sinut kokemaan itsesi oikeutetuksi naiseen.

Vierailija
82/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä mitä ihmiset ajaa takaa, kun myös naisia on samanlaisia ongelmatapauksia :D

Et ymmärrä, koska olet älyllisesti vähälahjainen ja persoonallisuushäiriösi saa sinut näkemään itsesi parempana kuin oletkaan sekä lisäksi saa sinut kokemaan itsesi oikeutetuksi naiseen.

Aika törkeetä paskaa sinä jauhat, sinussakin paljon varmasti vikaa on :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo eiköhän tää ollut tässä. Sekopäitä ilkeitä ihmisiä tää vauva palsta täynnä, yksin pärjää elämän ilman naista.

Vierailija
84/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa on vikaa, mutta miksi jatkat tätä länkytystäsi, kun sinulle on täällä tuhansia kertoja kerrottu nämä yllä mainitut kaksi syytä, mikset kumppania saa? Vastaus ei tule muuttumaan miljoonankaan toiston kohdalla.

Vierailija
85/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän tuosta leh mästä kerro jo kaiken se, että tuntee jonkun allun täältä. Säälittävä äm mä, tsemppiä "allu" naisten hakuun

Vierailija
86/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo eiköhän tää ollut tässä. Sekopäitä ilkeitä ihmisiä tää vauva palsta täynnä, yksin pärjää elämän ilman naista.

Déjà-vu! 

Vierailija
87/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinua auttaa jauhaa miten monet muut ovat työttömiä ja monet muutkin velkaisia, mahakkaita, lihavia, rumia?

Ei juuri sinusta tule ikinä kukaan normijärkinen kiinnostumaan sillä sivuraideseliselillä mitä jotkut muut ovat / eivät ole.

Vierailija
88/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitens sulle kelpais tällainen nainen? 

Nainen, noin päälle 47 v. Töissä käy vakituisesti ja viihtyy monta vuotta jo ollut, tienaa kohtuu hyvin ei silleen niin hyvin, mutta pärjää. Hyviä puolia on että on noin 165 + pitkä kyllä ja tykkää siitä. Vihreät silmät löytyy ja on aika vaalee, vähän on hiuksia lähtenyt. No painoa on tullut kyllä kun ikääkin että vähän löytyy mahaa kyllä, on ennen urheillut ja nykyään ei jaksa töiden takia niin paljon, eli suoraa sanoen on rupsahtanut eikä kyllä niin paljon pidä huolta itsestäni. Ei polta ja lapsia ei ole. Mutta juo aika paljo melkee viikottain alkoholia ja se on vaan sen juttu tykkää käydä ulkona, siihen toki rahaakin menee. Sillä on vanha auto ja rahaa ei ole paljon ja säästöjä 0 €.

Deitit?

Vierailija
89/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se "_+ 37 +++++_" olisi ihan biologisen rehdisti ja kronologisesti rehellisesti +40 vuotta?

Mieluummin reilu kuin vajaa (kuvainnollisesti ja konkreettisesti)?

Vierailija
90/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alluparka kun ei ole taaskaan minkäänlaista kehitystä tapahtunut. Sama levy pyörii yhä jumissa rikkinäisessä soittimessa.

Vierailija
91/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun että vähän kyllä.

Vierailija
92/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse omankin kertomansa mukaan tunnistettavalla tyylillään (ei onneksi osaa edes teeskennellä muuta) kertonut olevansa moniongelmainen ja heikkolahjainen, ja että vastaava nainen ei tietenkään kelpaa hänelle, mutta silti kaikin puolin normaalijärkisten sekä tasokkaampien naisten - vieläpä monikossa pitäisi kiinnostua ap:sta, koska hän haluaisi?

Vierailija
93/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on itse omankin kertomansa mukaan tunnistettavalla tyylillään (ei onneksi osaa edes teeskennellä muuta) kertonut olevansa moniongelmainen ja heikkolahjainen, ja että vastaava nainen ei tietenkään kelpaa hänelle, mutta silti kaikin puolin normaalijärkisten sekä tasokkaampien naisten - vieläpä monikossa pitäisi kiinnostua ap:sta, koska hän haluaisi?

Täälä on ihan uskomatonta porukkaa. Ensinnäkää en oo pohjasakkia oleva mies. Mulla on hyvä vakituinen työ ja hyvä palkka ja oon hyvä työssäni. Toiseks mä oon myös pitkä ja kiltti. Aivan sekopää porukkaa. Mitä sitte jos oon velkaantunut. Juon alkoholia. Kaljamaha ja en kuntoile.. mitä sitte.. eipä naisetkaa täydellisiä ole!!!  Enkä todellakaa halua mitää fitnes babyä. Naisella saa olla kaljamaha ja se saa myös juoda!!!

Vierailija
94/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan halua mitää fitnesbabyä ei hoikat kiinnosta!!!

Vierailija
95/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kyllä ihme paskanjauhajia löytyy

Vierailija
96/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen todellakaa tarvi olla salilla pumppaava adonis. Ihminen myös vanhenee ja rupsahtaa!!!

Vierailija
97/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan meni hiljaseksi

Vierailija
98/279 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joo en todellakaa ole täydellinen, ja ongelmia on ja diagnoosejakin

Vierailija
99/279 |