Ei naiset enää kiinnostu
Olen Mies noin päälle 37 v. Töissä käyn vakituisesti ja viihdyn monta vuotta jo ollut, tienaan kohtuu hyvin en silleen niin hyvin, mutta pärjään. Hyviä puolia on että oon noin 185 + pitkä kyllä ja tykkään siitä. Siniset silmät löytyy ja oon aika vaalee, vähän on hiuksia lähtenyt. No painoa on tullut kyllä kun ikääkin että vähän löytyy mahaa kyllä, olen ennen urheillut ja nykyään en jaksa töiden takia niin paljon, eli suoraa sanoen olen rupsahtanut enkä kyllä niin paljon pidä huolta itsestäni. En polta ja lapsia ei ole. Mutta juon aika paljo melkee viikottain alkoholia ja se on vaan mun juttu tykkään käydä ulkona, siihen toki rahaakin menee. Mulla on vanha auto ja rahaa ei ole paljon ja säästöjä 0 €. Mutta olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia. Jokin vika minussa sitten on?
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
parempi sitten tyytyä kohtaloon, tietynlaiset miehet kelpaa naisille ja tietynlaiset ei, en tiedä. ilmeisesti pitäs olla komea, pitkä, lihaksia, käydä salilla 2-3 kertaa viikos, joku harrastus, kaveripiiri, maks muutama tonni velkaa, hieno auto, en ymmärä
Sinusta ei ole kellekään mitään iloa, sen takia sinulla ei ole ystäviäkään. Ei naiset ole olemassa sun tarpeita täyttääkseen, sun täytyy tuoda naisen elämään enemmän positiivisia asioita kuin haittaa. Muistanko oikein, että olet myös väkivaltainen?
Miten voit olla noin ilkeä, minussa on myös hyviä puolia paljon ja olen myös komea, en ole ruma, jostain syystä en kiinnosta edes niitä tavallisiakaan naisia en ymmärrä miksi en. En ole missää nimessä väkivaltainen. Kuten sanoin 10 v sitte nuorempana naiset kiinnostui ei enää.
Hahahaahaa 😂 eli toisinsanoen olet keski-ikäinen, alkoholia kittaava, vatsakas mies, jonka hiusraja harvenee, ja joka ei ole koko ikänsä aikana onnistunut säästämään mitään? Ja sitten hämmästelet miksi naiset ei huutele perään? Syy siihen, miksi 15 vuotta sitten meno oli erilaista, on juurikin siinä että olit silloin nuori, ja naisilla saattoi olla toiveita tulevaisuudesta sun kanssa. Plus, olit nuori, etkä vielä ollut ryypännyt kymmentä vuotta. Halusit tai et, se kyllä näkyy naamasta, jos ihminen juo joka viikko. Ja vielä kerran, olit ennen nuori, ja oli mahdollisuus että susta vielä tulee jotain. Ja mainitsinko, että olit silloin myös nuori?
Tämä tulee ehkä yllätyksenä useimmille miehille, mutta nuoret naiset EI ole kiinnostuneita keski-ikäisistä juopoista. 20v jännämiehet on paljon komeampia, ja niillä on sikspäkit eikä mahaa. Jos sulla olisi miljoonia, niin ehkä sitten sulla olis jotain annettavaa. Mutta kun ei ole, pitää kääntää katseet omanikäisiin naisiin.
Keski-ikäiset, hyväkuntoiset naiset taas ovat jo toisella kierroksella, joten eivät enää katsele samanlaista, yhteiset säästöt juovaa bile- Erkkiä, kuin mitä ehkä katselivat silloin nuorempana, koska ovat yleensä oppineet kerrasta tai kahdesta. Ne tahtoo miehen, jota heidän ei tarvitse paapoa kuin seitsemättä lasta,ja jolla on jo omakotitalo ja vene ostettuna.
Sulle jää sitten ne sun kanssa samassa harrastuksessa viihtyvät pubiruusut. Ne yleensä vaatii ilmaisen kaljan että saavat lasisen katseen ylös pöydästä, joten eikun viehettä vesille ja alat tarjoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Hahahaahaa 😂 eli toisinsanoen olet keski-ikäinen, alkoholia kittaava, vatsakas mies, jonka hiusraja harvenee, ja joka ei ole koko ikänsä aikana onnistunut säästämään mitään? Ja sitten hämmästelet miksi naiset ei huutele perään? Syy siihen, miksi 15 vuotta sitten meno oli erilaista, on juurikin siinä että olit silloin nuori, ja naisilla saattoi olla toiveita tulevaisuudesta sun kanssa. Plus, olit nuori, etkä vielä ollut ryypännyt kymmentä vuotta. Halusit tai et, se kyllä näkyy naamasta, jos ihminen juo joka viikko. Ja vielä kerran, olit ennen nuori, ja oli mahdollisuus että susta vielä tulee jotain. Ja mainitsinko, että olit silloin myös nuori?
Tämä tulee ehkä yllätyksenä useimmille miehille, mutta nuoret naiset EI ole kiinnostuneita keski-ikäisistä juopoista. 20v jännämiehet on paljon komeampia, ja niillä on sikspäkit eikä mahaa. Jos sulla olisi miljoonia, niin ehkä sitten sulla olis jotain annettavaa. Mutta kun ei
HERRANJUMALA OLET TODELLA ILKEÄ TYYPPI. IHMISET VANHENEE JA MAHAA TULEE JA TULEE VELKAAKI, EN JAKSA KUUNNELLA TOMMOSTA PASKAA, HYVÄSTI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
parempi sitten tyytyä kohtaloon, tietynlaiset miehet kelpaa naisille ja tietynlaiset ei, en tiedä. ilmeisesti pitäs olla komea, pitkä, lihaksia, käydä salilla 2-3 kertaa viikos, joku harrastus, kaveripiiri, maks muutama tonni velkaa, hieno auto, en ymmärä
Sinusta ei ole kellekään mitään iloa, sen takia sinulla ei ole ystäviäkään. Ei naiset ole olemassa sun tarpeita täyttääkseen, sun täytyy tuoda naisen elämään enemmän positiivisia asioita kuin haittaa. Muistanko oikein, että olet myös väkivaltainen?
Miten voit olla noin ilkeä, minussa on myös hyviä puolia paljon ja olen myös komea, en ole ruma, jostain syystä en kiinnosta edes niitä tavallisiakaan naisia en ymmärrä miksi en. En ole missää nimessä väkivaltainen. Kuten sanoin 10 v sitte nuorempana naiset kiinnostui ei enää.
Sä et ole komea, vaikka sun mummosi aikoinaan sulle niin sanoi.
KUULE TÄSSÄ MAASSA ON SATOJA TUHANSIA TYÖTTÖMIÄ JOTKA KÄY SOSSUSSA JA KÄY LEIPÄJONOSSA, EI OO EES AUTOA, VELKAAKI ON VARMASTI MONELLA, MITÄ HITTOA SÄ JAUHAT?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kuva nähty, et ole komea vaan ihan perus keski-ikäinen mies. Kavereita sinulla ei ole persoonallisuushäiriösi vuoksi. Liekö sama syy naisettomuuteesi. Olet myös sen verran heikkolahjainen, ettei naisista oikein löydy vastaavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla noin ilkeä, minussa on myös hyviä puolia paljon ja olen myös komea, en ole ruma, jostain syystä en kiinnosta edes niitä tavallisiakaan naisia en ymmärrä miksi en. En ole missää nimessä väkivaltainen. Kuten sanoin 1
Ei mua kiinnosta sun kommenttis, oot sairas paska ja toiv kuolet pois :D.
Kaikenmaailman hulluja skeopäitä täälä on, että jos ihminen on yli 35 kaljamahalla varustettu velkaantunut tai sitten juo, niin ei kelpaa kellekkään, hahah, kuule naisetki on sellasia :D
Vierailija kirjoitti:
KUULE TÄSSÄ MAASSA ON SATOJA TUHANSIA TYÖTTÖMIÄ JOTKA KÄY SOSSUSSA JA KÄY LEIPÄJONOSSA, EI OO EES AUTOA, VELKAAKI ON VARMASTI MONELLA, MITÄ HITTOA SÄ JAUHAT?
Et osaa olla huutamatta edes palstalla, onneksi ei livenä tarvitse tavara kaltaistasi raivoavaa kuumakallea.
Saamasi vastaukset ovat aina samanlaisia, silti tulet tänne aina uudelleen raivoamaan vastaajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla noin ilkeä, minussa on myös hyviä puolia paljon ja olen myös komea, en ole ruma, jostain syystä en kiinnosta edes niitä tavallisiakaan naisia en ymmärrä miksi en. En ole missää nimessä väkivaltainen. Kuten sanoin 1
Täyttä paskaa, en ole kyllä ollenkaan kyseinen ihminen, en tiedä mistä väität tommosta shittiä, mutta olet kyllä aika pelle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa olla huutamatta edes palstalla, onneksi ei livenä tarvitse tavara kaltaistasi raivoavaa kuumakallea.
Saamasi vastaukset ovat aina samanlaisia, silti tulet tänne aina uudelleen raivoamaan vastaajille.
Ei mua kiinnosta mitä mieltä olet musta, hyvää jatkoa pelle :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikenmaailman hulluja skeopäitä täälä on, että jos ihminen on yli 35 kaljamahalla varustettu velkaantunut tai sitten juo, niin ei kelpaa kellekkään, hahah, kuule naisetki on sellasia :D
Persoonallisuushäiriöinen, vähälahjainen, raivoava, rupsahtanut, lihava, velkainen ja kaljankittaaja ei vaan ketään naista kiinnostele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisuushäiriöinen, vähälahjainen, raivoava, rupsahtanut, lihava, velkainen ja kaljankittaaja ei vaan ketään naista kiinnostele.
Sitten ei kiinnosta, kuule naisetki ovat sellasia jotka ovat velkaantuneita, juovat alkoholia, ovat lihavia, eivät osaa pukeutua ja rumia, hekö kelpaavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juominen ja maha olisi minulle asiat miksi et kiinnostaisi minua ollenkaan. Jaksat juoda viikottain ja käydä ulkona, mutta et jaksa hoitaa itseäsi?
Ei saisi juoda ollenkaan? Oletko nyt tosissaan? Eikö saisi olla mahaa, on naisetki lihavia eivätkä kuntoile, ei minuakaan semmoinen kiinnostaisi. Ai pitäisi joka päivä käydä salilla?
No nimenomaan. Nyt sait kupletin juonesta kiinni. Ei viinaa, ja salille mars ja ruokavalio kuntoon. Itsekin sanot ettei sua kiinnosta mahakkaat naiset, luuletko että niille salilla ravaaville tiukkapeppuisille naisille muka kelpaa juoppomahainen ukko? Etsi kaltaistasi seuraa ja lopeta vikinä. Mitä hittoa se tiukkamahainen nainen sun kaa tekis? Luuletko että se fitness-beibe tykkää sun kaa roikkua jossain alepubissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juominen ja maha olisi minulle asiat miksi et kiinnostaisi minua ollenkaan. Jaksat juoda viikottain ja käydä ulkona, mutta et jaksa hoitaa itseäsi?
Ei saisi juoda ollenkaan? Oletko nyt tosissaan? Eikö saisi olla mahaa, on naisetki lihavia eivätkä kuntoile, ei minuakaan semmoinen kiinnostaisi. Ai pitäisi joka päivä käydä salilla?
No nimenomaan. Nyt sait kupletin juonesta kiinni. Ei viinaa, ja salille mars ja ruokavalio kuntoon. Itsekin sanot ettei sua kiinnosta mahakkaat naiset, luuletko että niille salilla ravaaville tiukkapeppuisille naisille muka kelpaa juoppomahainen ukko? Etsi kaltaistasi seuraa ja lopeta vikinä. Mitä hittoa se tiukkamahainen nainen sun kaa tekis? Luuletko että se fitness-beibe tykkää sun kaa roikkua jossain alepubissa?
Kuule ei vois vähempää kiinnostaa 20 v instababy olet kyllä ihme pelle, ei vois vähempää kiinnostaa :DD Enkä todellakaa laihduta, mulla on kaljamaha ja se on hyvä.
En todellakaa laihduttaisi naisen takia ja kaikkee, ja menisin salille joka päivä, ei oo ihan mun juttu, mitä sitte, ihminen vanhentuu ja rupsahtaa, ja ihmiset täälä todella ilkeitä todella todella ilkeitä, monet miehet ei kelpaa eikä naisetkaa. yksin on hyvä elää.
kyllä on kaljamaha, kyllä ja kalju pää kyllä, pituutta on ja se on hyvä, velkaa on 20 tonnia ylikin, vanha auto on kyllä, vakituinen työ on kyllä. monet on työttömiä, ja eihän työtön mies kellekkään kelpaa. Mutta näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei kiinnosta, kuule naisetki ovat sellasia jotka ovat velkaantuneita, juovat alkoholia, ovat lihavia, eivät osaa pukeutua ja rumia, hekö kelpaavat?
Vakka kantensa löytää 😉 jos olet velkainen, möhömahainen kaljankittaaja niin etsi toinen samanlainen. Sitten teillä on yhteisiä harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne isoimmat vikasi ovat persoonallisuushäiriö ja vähälahjaisuus. Tuo loppulista oli pikkuvikoja niihin verrattuna.
Kyllä Allu on väkivaltainen ja persoonallisuushäiriöinen. Jännämies pahinta laatua.