Ei naiset enää kiinnostu
Olen Mies noin päälle 37 v. Töissä käyn vakituisesti ja viihdyn monta vuotta jo ollut, tienaan kohtuu hyvin en silleen niin hyvin, mutta pärjään. Hyviä puolia on että oon noin 185 + pitkä kyllä ja tykkään siitä. Siniset silmät löytyy ja oon aika vaalee, vähän on hiuksia lähtenyt. No painoa on tullut kyllä kun ikääkin että vähän löytyy mahaa kyllä, olen ennen urheillut ja nykyään en jaksa töiden takia niin paljon, eli suoraa sanoen olen rupsahtanut enkä kyllä niin paljon pidä huolta itsestäni. En polta ja lapsia ei ole. Mutta juon aika paljo melkee viikottain alkoholia ja se on vaan mun juttu tykkään käydä ulkona, siihen toki rahaakin menee. Mulla on vanha auto ja rahaa ei ole paljon ja säästöjä 0 €. Mutta olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia. Jokin vika minussa sitten on?
Kommentit (279)
Jos katsoo kadulla keiden kanssa naiset viihtyy laita lankkia naamaan. Millään muulla ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta en tiedä millanen mies sitten naisia kiinnostaa? Pitää vissiin olla jotenkin erilainen, 10 harrastusta, hieno auto, velkaakaan ei saa olla paljon, sitten paljon kavereita, statusta, käy pumppaamas rautaa salilla jne
Riittää että on kehitysmaalainen. Suomalaiset naiset on xenofiilisiä. Sille ei voi mitään tehdä vaikka olisi minkä näköinen.
Vierailija kirjoitti:
kyllä on kaljamaha, kyllä ja kalju pää kyllä, pituutta on ja se on hyvä, velkaa on 20 tonnia ylikin, vanha auto on kyllä, vakituinen työ on kyllä. monet on työttömiä, ja eihän työtön mies kellekkään kelpaa. Mutta näillä mennään.
Mistä tuo velka on peräisin?
Mikset ole opiskellut jotain kunnon ammattia?
Miksi alkoholi on harrastuksesi? Rupea vaikka tarkkailemaan tähtiä tai lintuja viinan sijaan.
Taidat olla riippuvainen oluen/viinan juonnista. Siitä kannattaa päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juominen ja maha olisi minulle asiat miksi et kiinnostaisi minua ollenkaan. Jaksat juoda viikottain ja käydä ulkona, mutta et jaksa hoitaa itseäsi?
Ei saisi juoda ollenkaan? Oletko nyt tosissaan? Eikö saisi olla mahaa, on naisetki lihavia eivätkä kuntoile, ei minuakaan semmoinen kiinnostaisi. Ai pitäisi joka päivä käydä salilla?
Kaksoistandardit. Eurooppa on täytetty ukoilla ja lisää tulee kokoajan. Surkeatkin naiset saa aina seuraa ja tavalliset uskoo olevansa valokuvamalleja.
Mutta terveyden kannalta kannattaa juominen lopettaa ja pakki ulkoilla pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä on kaljamaha, kyllä ja kalju pää kyllä, pituutta on ja se on hyvä, velkaa on 20 tonnia ylikin, vanha auto on kyllä, vakituinen työ on kyllä. monet on työttömiä, ja eihän työtön mies kellekkään kelpaa. Mutta näillä mennään.
Mistä tuo velka on peräisin?
Mikset ole opiskellut jotain kunnon ammattia?
Miksi alkoholi on harrastuksesi? Rupea vaikka tarkkailemaan tähtiä tai lintuja viinan sijaan.
Taidat olla riippuvainen oluen/viinan juonnista. Siitä kannattaa päästä eroon.
omasta tyhmyydestä on tullut velka, miten niin? No ei oo mun juttu mikää opiskelu, ei oo vaan kaikkien juttu elämässä sori vaan. koska tykkään bilettää ja tanssia paljon.
En todellakaa laihduttaisi mahaa pois naisen takia, en rupee käymää salilla olemaan joku bodari ei kiinnostais yhtään. En pysty velalle mitään, käyn töissä ja makselen pikkuhiljaa, alkoholia kittaan kyllä, tykkään siitä, kyllä varmasti naisiaki löytyy jotka ei kelpaa miehille he ovat sitten yksin, vaikka ovat kauniitakin.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaa laihduttaisi mahaa pois naisen takia, en rupee käymää salilla olemaan joku bodari ei kiinnostais yhtään. En pysty velalle mitään, käyn töissä ja makselen pikkuhiljaa, alkoholia kittaan kyllä, tykkään siitä, kyllä varmasti naisiaki löytyy jotka ei kelpaa miehille he ovat sitten yksin, vaikka ovat kauniitakin.
Ootko ajatellut, että sun on vaan parempi elää yksin, kun kompromissien tai muutosten teko ei ole sun heiniä. Saat vapaasti olla sellainen kuin nyt olet ja elää, kuten tykkäät?
Moni elää onnellisena ihan vapaaehtoisesti sinkkuna. Mikset sinäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ajatellut, että sun on vaan parempi elää yksin, kun kompromissien tai muutosten teko ei ole sun heiniä. Saat vapaasti olla sellainen kuin nyt olet ja elää, kuten tykkäät?
kyllä niin teenkin, naisista on vain harmia kun heille ei kelpaa ongelmainen mies, toki ymmärrän, mut haloo jotain rajaa, ettikööt sen salibodarin sitte jolla on rahaa ja on menestynyt myös, kyllä sinkkuna on hyvä koko elämänsä.
Minulle myös ei kelpaa lihava yli 120 kg möhömaha joka syö himassa makkaraa ja ei tee mitään. Ja myös on ruma naamasta eikä laittaudu ei kelpaa.
Hyi todella lihava epäsiisti joka ei osaa pukeutua ei kelpaa kyllä. Paremmin sinkkuna.
Monet suomalaiset naiset ovat rumia, eivät osaa pukeutua, eivät laita hiuksia, eivät meikkaa, no se on heidän asiansa, mun ei tarvitse sen takia itse laihduttaa. Monilla on kaljamaha!
Ei mua ees kiinnostaisi mikää 20v instababy, joo heille kelpaa se bodari joka käy salilla ja syö salaattia ja on hieno uus bemari ja rahaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä niin teenkin, naisista on vain harmia kun heille ei kelpaa ongelmainen mies, toki ymmärrän, mut haloo jotain rajaa, ettikööt sen salibodarin sitte jolla on rahaa ja on menestynyt myös, kyllä sinkkuna on hyvä koko elämäns
Kauhean nirsoa, ettei naisille kelpaa ongelmainen mies :D Moni nainen elää ihan tyytyväisenä sinkkuna. Mihin sinä naista tarvitset? Hanki kavereita ja harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä niin teenkin, naisista on vain harmia kun heille ei kelpaa ongelmainen mies, toki ymmärrän, mut haloo jotain rajaa, ettikööt sen salibodarin sitte jolla on rahaa ja on menes
Mutta on myös velkaantuneita naisia jotka juovat paljon alkoholia ja käyvät baareissa?
En ihan ymmärrä mitä ihmiset ajaa takaa, kun myös naisia on samanlaisia ongelmatapauksia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä niin teenkin, naisista on vain harmia kun heille ei kelpaa ongelmainen mies, toki ymmärrän, mut haloo jotain rajaa, ettikö
Aniharva niistä naisista on lisäksi persoonallisuushäiriöinen ja vähälahjainen, jotka ovat ne ap:n ominaisuudet, miksei suhdetta saa.
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä mitä ihmiset ajaa takaa, kun myös naisia on samanlaisia ongelmatapauksia :D
Kyllä varmaan ap:n ominaisuuksilla pari naista Suomesta löytyy. Vastaantulotodennäköisyys päivittäisessä elämässä 0.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuvatko tällaiset naiset sinusta?
tässä se tuli ihmiset ei vain tajua, ei kiinnosta se 20 v instababy ja ymmärrän että he etsii kaltaisia, ei vain kiinnosta, no yksin on hyvä.