Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei naiset enää kiinnostu

Vierailija
28.05.2025 |

Olen Mies noin päälle 37 v. Töissä käyn vakituisesti ja viihdyn monta vuotta jo ollut, tienaan kohtuu hyvin en silleen niin hyvin, mutta pärjään. Hyviä puolia on että oon noin 185 + pitkä kyllä ja tykkään siitä. Siniset silmät löytyy ja oon aika vaalee, vähän on hiuksia lähtenyt. No painoa on tullut kyllä kun ikääkin että vähän löytyy mahaa kyllä, olen ennen urheillut ja nykyään en jaksa töiden takia niin paljon, eli suoraa sanoen olen rupsahtanut enkä kyllä niin paljon pidä huolta itsestäni. En polta ja lapsia ei ole. Mutta juon aika paljo melkee viikottain alkoholia ja se on vaan mun juttu tykkään käydä ulkona, siihen toki rahaakin menee. Mulla on vanha auto ja rahaa ei ole paljon ja säästöjä 0 €. Mutta olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia. Jokin vika minussa sitten on?

Kommentit (279)

Vierailija
21/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen ja maha olisi minulle asiat miksi et kiinnostaisi minua ollenkaan. Jaksat juoda viikottain ja käydä ulkona, mutta et jaksa hoitaa itseäsi? 

Vierailija
22/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin millasia naiset sitten etsii tai katselee?

Sellaisia jotka eivät ole velkaantuneita rapajuoppoja.

Kuule monella on velkaa!!!!! monta sataa tuhatta työtöntä, mä en ole työtön, ei mitää työttömiä kukaan halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olen pitkään miettinyt että olen kuin ilmaa, vaikka on sanottu kaikenlaista, olet ihan komea ja suht pitkä yli 180 cm miehet kyllä kiinnostaa aina, mutta tätä en ole huomannut, kai sitten toiset on poikkeuksia, monet kauniitkaan naiset ei löydä ketään.

Monesti vaatii sen ns. pilkkeen silmäkulmassa, supliikkiuden, naurattamisen tms. Kukaan sinusta kiinnostu siksi, että olet yli 180cm. 

Kyllä mä sen tiedän, mutta ei oo halukas ees tutustumaan nykyään, miten oli joskus 10 v sitte ihan erilainen meno!!!

Jos etsit seuraa sovelluksista, kannattaa pitää mielessä että melkein jokaisessa on karkeasti kolme miestä jokaista naista kohden, tai jopa enemmän, joten jopa sillä ei niin hehkeällä perus-Pirkolla saattaa olla useampi "jonossa".

Vierailija
24/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juominen ja maha olisi minulle asiat miksi et kiinnostaisi minua ollenkaan. Jaksat juoda viikottain ja käydä ulkona, mutta et jaksa hoitaa itseäsi? 

Ei saisi juoda ollenkaan? Oletko nyt tosissaan? Eikö saisi olla mahaa, on naisetki lihavia eivätkä kuntoile, ei minuakaan semmoinen kiinnostaisi. Ai pitäisi joka päivä käydä salilla?

Vierailija
25/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisten vaatimuksia, ei saisi juoda, ei saisi olla kaljamahaa tai mahaa, just joo, ei ne naisetkaa mitää prinsessoja ole kyllä :D Ihme vaatimuksia, monet naiset on muutenkin lihavia!!

Vierailija
26/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä naisten vaatimuksia, ei saisi juoda, ei saisi olla kaljamahaa tai mahaa, just joo, ei ne naisetkaa mitää prinsessoja ole kyllä :D Ihme vaatimuksia, monet naiset on muutenkin lihavia!!

Kyllä sinussa se persoonallisuushäiriö ja heikkolahjaisuus naiset ajaa pois, kun et enää ole nuori ja raikaskaan.

Vierailija
27/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kirjoitti noin, nyt oletat että kaikki ovat tuota mieltä. Ehkä siinä syy, miksei natsaa. Löytyyhän naisistakin niitä siidereillä ja coctaileilla itsensä turvottaneita. Vakka kantensa jne. 

Vierailija
28/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinussa se persoonallisuushäiriö ja heikkolahjaisuus naiset ajaa pois, kun et enää ole nuori ja raikaskaan.

Jaha selvä :D no mitäs vikaa sitten naisista löytyy jos luetellaan :D?

Vierailija
29/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ai nuori? ihminen vanhenee tajuatko sitä??

Vierailija
30/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kirjoitti noin, nyt oletat että kaikki ovat tuota mieltä. Ehkä siinä syy, miksei natsaa. Löytyyhän naisistakin niitä siidereillä ja coctaileilla itsensä turvottaneita. Vakka kantensa jne. 

Niin löytyykin ja naiset etsii sitä täydellistä miestä, en ymmärrä

Vierailija
31/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole varmaa. Ehkä yrität liikaa ja se paistaa läpi.

Vierailija
32/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha selvä :D no mitäs vikaa sitten naisista löytyy jos luetellaan :D?

Kaikki me, miehet ja naiset,  olemme yksilöitä eikä kukaan ole täydellinen. 

Vierailija
33/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
34/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä olen huomannut eron kun oli nuori ja meni baariinkin naiset tuli juttelemaan ja oli kiinnostuneita, nyt heitä ei sitten kiinnosta mikään, ilmeisesti ei saisi olla kaljamahaa ja pitäisi treenata olla lihaksia, ihme vaatimuksia kyllä.

Vierailija
35/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Sori mutta en halua olla tuommoinen

Vierailija
36/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä ainaskaa naisen takia halua mahaa pois ja alkaa ku hullu treenailee ja syömää salaattia+ kaikkee, jos ei kelpaa niin ei kelpaa.

Vierailija
37/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi sitten tyytyä kohtaloon, tietynlaiset miehet kelpaa naisille ja tietynlaiset ei, en tiedä. ilmeisesti pitäs olla komea, pitkä, lihaksia, käydä salilla 2-3 kertaa viikos, joku harrastus, kaveripiiri, maks muutama tonni velkaa, hieno auto, en ymmärä

Vierailija
38/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on siinä ettet juo tarpeeksi etkä ole paha jännämies.

Vierailija
39/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu se vain jaksaa 🤣🤣🤣

Vierailija
40/279 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

parempi sitten tyytyä kohtaloon, tietynlaiset miehet kelpaa naisille ja tietynlaiset ei, en tiedä. ilmeisesti pitäs olla komea, pitkä, lihaksia, käydä salilla 2-3 kertaa viikos, joku harrastus, kaveripiiri, maks muutama tonni velkaa, hieno auto, en ymmärä

Sinusta ei ole kellekään mitään iloa, sen takia sinulla ei ole ystäviäkään. Ei naiset ole olemassa sun tarpeita täyttääkseen, sun täytyy tuoda naisen elämään enemmän positiivisia asioita kuin haittaa. Muistanko oikein, että olet myös väkivaltainen?