Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittiäpit ei motivoi - mistä kotihiiri nainen löytäisi hyvän miehen :/

Vierailija
27.05.2025 |

Olen 28v nainen ja haluaisin parisuhteen, mutta miehiä ei tapaa oikeastaan missään. Deittiäppejä on tullut kokeiltua ja deittailtua, mutta moni mies etsii siellä pelkkää seksiä. En jaksaisi olla pelkkä lelu. Mistä niitä miehiä voisi löytää ihan livenä? En oikeastaan viihdy baareissa ja harrastuksissakin lähinnä naisia tai pariskuntia.

Kommentit (214)

Vierailija
101/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ongelma on yleensä siinä, että ovat kiinnostuneet miehestä, jolla on vientiä naisten kanssa. Semmoinen hiljainen tavismies on naisille kokonaan näkymätön. - sivusta seurannut mies.

Naiset haluavat sen saman miehen minkä muutkin naiset.

Vierailija
102/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sielä Hesasta Itä-Suomeen. Itäsuomalaiset miehet ovat Suomen parhaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs on se iso ongelma, että perus-pertti ei kelpaa, vaan pitää olla high value -mies. No eikä siinä, kriteerit saa tietty asettaa niin miehelle kuin naiselle. Mutta sen verran asiaa kannattaa kuitenkin hoksata, että se high value -mies etsii aika hemmetin todennäköisesti itseään nuorempaa naista. Näin se menee, on siitä periaatteesta mitä mieltä nyt tahansa. Jos haluaa high value -miehen 30v, niin kannattaa itse olla sitten 20v. Tai jos haluaa high value -miehen 50v, niin kannattaa olla itse sitten vaikka 40v. Silleen se ei toimi, että itse ei ole mikään jumalattaresta seuraavaksi kaunein mallimissi, mutta haluaisi 30-vuotiaana sitten 30-vuotiaan high value -miehen. Ei ei. Sen high value -miehen ehkä saa, mutta se oikea ikäkategoria on tuolloin 40v.

Vierailija
104/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään yritin kysyä naistyökaveria ulos viikonloppuna, muttei se käynyt. Sama nainen valittaa, kuinka ei löydä miestä ja on edelleen sinkku. Ota naisista nyt selvää, mitä he oikein haluavat. M26

Vierailija
105/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ongelma on yleensä siinä, että ovat kiinnostuneet miehestä, jolla on vientiä naisten kanssa. Semmoinen hiljainen tavismies on naisille kokonaan näkymätön. - sivusta seurannut mies.

Naiset haluavat sen saman miehen minkä muutkin naiset.

Tietysti, senhän on valmiiksi joku kokenut hyväksi eli perusasiat on kunnossa.

Rengastettu on paras, halukas sitoutumaan jne. Parasta iskeä kun se on vielä kihloissa. Sitten kun on naimisissa se on toki vain hieman isompi haaste. Monet naiset tykkää tuosta haasteesta.

Vierailija
106/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tajua, että kolmekymppiset miehet ei tyydy kolmekymppisiin naisiin.

Kolmekymppisten sinkkunaisten täytyy etsiä miestä neli- ja viiskymppisistä miehistä.

Vierailija
107/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei motivoikkaan koluta noita shittiläjiä. Narkkeja, mt-ongelmaisia, varattuja ja mahakkaita daddyja. Itse urheilen, koulutettu ja lapseton itsestäänhiolehtiva nainen..täytyy sanoa että aika haaste laitettu löytää kaltaisensa, ainakaan appeista.

Yksinasuvana on helpompi pyöriä omassa erinomaisuudessaan.

Pitkässä avioliitossa on se etu (tai haitta, näkökulmasta riippuen), että se omalla erinomaisuudella pönkitetty minäkuva ropisee ja karisee pois. Mukaan tulee enemmän realismia, inhimillisyyttä (vajavaisuutta) ja nöyryyttä.

Ai niin paljon, että pitäisi vaan huolia se nisti? Tai se ylipainoinen sohvaperuna, joka ei halua tehdä mitään yhdessä (paitsi möllöttää sohvalla) ja joka yrittää nakittaa sulle kaikki kotityöt?

Mikäs se tuollainen sovellus on, että sieltä löytyy vain Erinomainen Sinä + ne nistit ja ylipainoiset sohvaperunat (jotka yrittää nakittaa sulle kaikki kotityöt).

Vierailija
108/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kannattaa katsella vähän vanhempaa miestä, kuten Danny.

Vierailija
109/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppisten sinkkunaisten täytyy etsiä miestä neli- ja viiskymppisistä miehistä.

Miksi monet sitten seurustelee omanikäistensä kanssa ja on suht normityyppejä molemmat? 

Vierailija
110/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teknillinen yliopisto toimii satavarmasti.

Tutkinto on jo. Opiskeluajan olin parisuhteessa väärän miehen kanssa :/ Hän ilmoitti useamman vuoden seurustelun jälkeen, että ei halua sitoutua.

Ap

Ei sun sieltä tarvitse valmistua.

Pyörinkö siis vaan aulassa ympyrää ja odotan että joku (toivoen, että on sinkkumies) tulee kysymään onko kaikki ok?

Ap

Okei, kuulostat sen verran hankalalta, että kannattaa varmaan hyväksyä sinkkuus ja löytää elämään jotain muuta sisältöä.

Mitä siellä pitää tehdä jos ei ole tavoitteena valmistua? 😂 Ei kai kukaan mene muuten vaan hillumaan yliopistolle?

Ap

Kerrot että oot miehen metsästyksessä

Vierailija
111/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi monet sitten seurustelee omanikäistensä kanssa ja on suht normityyppejä molemmat? 

Ne on reilusti alle 30

Vierailija
112/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään yritin kysyä naistyökaveria ulos viikonloppuna, muttei se käynyt. Sama nainen valittaa, kuinka ei löydä miestä ja on edelleen sinkku. Ota naisista nyt selvää, mitä he oikein haluavat. M26

Miehen pitää olla pitkä ja komea, jolla on miltsi tilillä. Sitten naiset alkavat kiinnostua miehestä.

Vierailija
113/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on reilusti alle 30

Ei ole, samassa kaveriporukassa moisia

Vierailija
114/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täs on se iso ongelma, että perus-pertti ei kelpaa, vaan pitää olla high value -mies. No eikä siinä, kriteerit saa tietty asettaa niin miehelle kuin naiselle. Mutta sen verran asiaa kannattaa kuitenkin hoksata, että se high value -mies etsii aika hemmetin todennäköisesti itseään nuorempaa naista. Näin se menee, on siitä periaatteesta mitä mieltä nyt tahansa. Jos haluaa high value -miehen 30v, niin kannattaa itse olla sitten 20v. Tai jos haluaa high value -miehen 50v, niin kannattaa olla itse sitten vaikka 40v. Silleen se ei toimi, että itse ei ole mikään jumalattaresta seuraavaksi kaunein mallimissi, mutta haluaisi 30-vuotiaana sitten 30-vuotiaan high value -miehen. Ei ei. Sen high value -miehen ehkä saa, mutta se oikea ikäkategoria on tuolloin 40v.

Jaa jännä että olen 34v ja minun kanssa olisi halunnut seurustella 27v komea ammattisotilas, ja monet muutkin nuoremmat olleet kiinnostuneita. Tää on varmaan sitten kaikkien luonnonlakien vastaista.

Vierailija
115/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen tuo high value mies sitten on? Itse olen kolmekymppinen mies, asun isossa kämpässä suuren kaupungin keskustassa ja olen työskennellyt vaativissa tehtävissä niin esihenkilönä kuin alaisena. Vapaa-ajalla urheilen paljon ja huolehdin ulkonäöstäni. Silti en ole havainnut mitään erityisempää kiinnotusta naisten puolelta ja yksin on oltu käytännössä koko aikuisikä.

Vierailija
116/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa jännä että olen 34v ja minun kanssa olisi halunnut seurustella 27v komea ammattisotilas, ja monet muutkin nuoremmat olleet kiinnostun

Sanat ja teot ovat eri asioita. Kyllä minäkin olen naisille vaikka mitä lupaillut saadakseni pillua heiltä. Pillun saannin jälkeen kaikki lupaukset ovat kadonneet kuin pieru saharaan.

Vierailija
117/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa vanhemmista naisista Tinderissä on ainakin ilkeitä noita-akkoja. Muutenkin naiset ei jotenkin osaa koko deittailu hommaa.

Vierailija
118/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45-vuotias nainen ja etsin juurikin 50+-ikäistä "high value" -miestä, eli sellaista jolla on terveys suhteellisen kunnossa (pientä ja suurempaakin kremppaa saa olla, kunhan sen kanssa elää ihan suht mukavasti), kroppa normaalipainoinen tai korkeintaan vähän yli (tästä en valitettavasti voi tinkiä, mahakkaat miehet ei sytytä yhtään), perusterveelliset elämäntavat (itselläni on), mielenterveys ja luonne kunnossa (itselläni on), elämän perusasiat muutenkin kunnossa (ei tartte olla rikas, muttei elä ihan kädestä suuhun, vastaavasti kuin itselläni asiat), tietty hyvä hygienia (ihan ehdoton, haisevaa miestä en pysty haluamaan). Jopa 60+ vois käydä, jos on tosiaan aidosti hyvässä kunnossa niin kroppa kuin pääkin. Sairauksia saa olla, mutta peruskunto ja perusterveys muuten kunnossa. 

Vierailija
119/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yliarvioi oman tasonsa joten tavallinen mies ei kelpaa edes ylipainoiselle tai rumalle naiselle.

Vierailija
120/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei löydä haluttavaa miestä, joka olis myös riittävän sosiaalisesti älykäs. Sä et valitettavasti ole hänen makuunsa ja reputat myös tuossa sosiaalisen älyn minimivaatimuksessa. Tämä nainenhan nimenomaan tietää mitä haluaa. Ei sinua.