Deittiäpit ei motivoi - mistä kotihiiri nainen löytäisi hyvän miehen :/
Olen 28v nainen ja haluaisin parisuhteen, mutta miehiä ei tapaa oikeastaan missään. Deittiäppejä on tullut kokeiltua ja deittailtua, mutta moni mies etsii siellä pelkkää seksiä. En jaksaisi olla pelkkä lelu. Mistä niitä miehiä voisi löytää ihan livenä? En oikeastaan viihdy baareissa ja harrastuksissakin lähinnä naisia tai pariskuntia.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ongelma on yleensä siinä, että ovat kiinnostuneet miehestä, jolla on vientiä naisten kanssa. Semmoinen hiljainen tavismies on naisille kokonaan näkymätön. - sivusta seurannut mies.
Naiset haluavat sen saman miehen minkä muutkin naiset.
Niin eli naiset omasta tasosta riippumatta haluaa miehen joka on 2 metriä pitkä, atleettinen, akateeminen, hyvätuloinen ja jännä. Tuollaiset miehet kuuluu oikeasti naisille jotka ovat hoikkia ja kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Tänään yritin kysyä naistyökaveria ulos viikonloppuna, muttei se käynyt. Sama nainen valittaa, kuinka ei löydä miestä ja on edelleen sinkku. Ota naisista nyt selvää, mitä he oikein haluavat. M26
Varmaan valittaa myös "missä kaikki hyvät miehet oikein ovat?" tai "miksi kukaan mies ei koskaan halua olla kanssani?" Nainen tarkoittaa niitä kaikista halutuimpia miehiä. Tavis miestä nainen ei enää halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täs on se iso ongelma, että perus-pertti ei kelpaa, vaan pitää olla high value -mies. No eikä siinä, kriteerit saa tietty asettaa niin miehelle kuin naiselle. Mutta sen verran asiaa kannattaa kuitenkin hoksata, että se high value -mies etsii aika hemmetin todennäköisesti itseään nuorempaa naista. Näin se menee, on siitä periaatteesta mitä mieltä nyt tahansa. Jos haluaa high value -miehen 30v, niin kannattaa itse olla sitten 20v. Tai jos haluaa high value -miehen 50v, niin kannattaa olla itse sitten vaikka 40v. Silleen se ei toimi, että itse ei ole mikään jumalattaresta seuraavaksi kaunein mallimissi, mutta haluaisi 30-vuotiaana sitten 30-vuotiaan high value -miehen. Ei ei. Sen high value -miehen ehkä saa, mutta se oikea ikäkategoria on tuolloin 40v.
Jaa jännä että olen 34v ja minun kanssa olisi halunnut seurustella 27v komea ammattisotilas, ja monet muutkin nuoremmat olleet kiinnostun
Ei kait se niin erityisen epätavallista ole, vaikkakaan ei valtavirtaa. Yleensä tuo ikähajonta menee toisin päin. Enkä tiedä kuinka monelle naiselle se loppujen lopuksi on edes mikään kunnia-asia, että nuoremmat miehet, pojat, kiinnostuvat? Käsittääkseni ei kovin monelle. Mutta jos sä tykkäät, niin anna mennä. Yleensä se ei vain mene noin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täs on se iso ongelma, että perus-pertti ei kelpaa, vaan pitää olla high value -mies. No eikä siinä, kriteerit saa tietty asettaa niin miehelle kuin naiselle. Mutta sen verran asiaa kannattaa kuitenkin hoksata, että se high value -mies etsii aika hemmetin todennäköisesti itseään nuorempaa naista. Näin se menee, on siitä periaatteesta mitä mieltä nyt tahansa. Jos haluaa high value -miehen 30v, niin kannattaa itse olla sitten 20v. Tai jos haluaa high value -miehen 50v, niin kannattaa olla itse sitten vaikka 40v. Silleen se ei toimi, että itse ei ole mikään jumalattaresta seuraavaksi kaunein mallimissi, mutta haluaisi 30-vuotiaana sitten 30-vuotiaan high value -miehen. Ei ei. Sen high value -miehen ehkä saa, mutta se oikea ikäkategoria on tuolloin 40v.
Millainen tuo high value mies sitten on? Itse olen kolmekymppinen mies, asun isossa kämpässä suuren kaupungin keskustassa ja olen työske
Lämmin ihminen. Sellainen, jonka seurassa on hyvä olla. Empaattinen, joka välittää muista ja haluaa muille hyvää mutta on myös ok itsensä kanssa, ei kynnysmatto.
Ennen diskot olivat kuin pikadeittipaikkoja. Sinne meni kunnollisetkin vain hakemaan se loppuelämän puolison.
Tiedän kaksi naista, joilla tärppäsi muutaman diskonerran jälkeen. Toinen meni naimisiin sen ekan löytönsä kanssa ja toinen kakkosdeittinsä kanssa (eka poikkis kuoli kolarissa traagisesti. Kuorma-auto tuli kolmion takas.)
Tyttäreni on 24 ja etsinyt netin kautta. Siellä on huonoja. Nyt alkanut seurustella kaverin kaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on epärealistinen ajatus törmätä sattumalta kumppaniin arjessa.
Varsinkin kun AP itse kertoo olevansa kotihiiri joka tuskin pyytää satunnaisilta miehiltä kaupassa ja kadulla puhelinnumeroa.
Eri asia olisi jos olisit menevä bilehiiri jolla olisi laaja kaveripiiri.
Ajatella, ihmisillä oli kumppaneita ennen netin deittipalstojen keksimistä - ja silloin niitä kumppaneita oli huomattavasti useammilla, oli sitten bilehile tai hiljaisempaa elämää viettänyt ihminen. Nykyään on alati kasvava joukko ihmisiä, jotka valittavat kumppanin puutetta, vaikka netin myötä pitäisi teoriassa olla paremmat mahdollisuudet löytyy kumppani. Mutta vaikuttaa siltä, että netti on tehnyt ihmisistä kyvyttömiä lähestymään toisia tosielämässä.
Mä käyn lähikaupassa. Tartu hihasta ja hymyile.
T. kotihiiri miekkonen
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kuulla, että joku arvostaa muitakin asioita toisessa kuin pelkkiä saavutuksia. Terveisin sama.
Vierailija kirjoitti:
T. kotihiiri miekkonen
Oletko myös kiltti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan reippaasti kaveripiirin mukana kesän rietoihin, tapahtumiin ja festareille.Jospa sieltä joku kaverin veli tai kaverin kaveri löytyisi käsipuoleen.
Viimeksi mun kaverit yritti naittaa muo lihavalle vihervassarille. Ei kiitos enää ikinä.
Ap
Syrjäkyliltä löytyy paremmin sopivan rasistista seuraa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. kotihiiri miekkonen
Oletko myös kiltti?
Olen, mutta en vässykkä. Pidän myös lukemisesta.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa jännä että olen 34v ja minun kanssa olisi halunnut seurustella 27v komea ammattis
Sanat ja teot ovat eri asioita. Kyllä minäkin olen naisille vaikka mitä lupaillut saadakseni pillua heiltä. Pillun saannin jälkeen kaikki lupaukset ovat kadonneet kuin pieru saharaan.
Vau mikä hieno mies olet :DD
1. Kasvot! Sillä jos miehellä on rumat kasvot, niin en näe tai koe että voisin mitenkään olla hänen kanssaan.
2. Pituus! Paras pituus miehelle on 188-195 cm, mutta myös 180-187 cm käy. Alle 180 cm miehet eivät ole minua varten.
3. Kroppa! Eli atleettinen, eikä mikään sali make! Samoin, ei lihaville. Rasvaprosentti miehellä 10-12% luokkaa.
4. Raha! Eli miehen pitää olla töissä. Työtöntä miestä en huoli. Samoin, jos mies tienaa vähemmän kuin itse.
Siinä oli muutamat, mitkä ovat minulle tärkeitä. Joku muu voi olla eri mieltä kanssani, mutta tässä on minun omat kriteerit miehelle. N22
Jos on kotihiiri, niin raaka todellisuus on, ettei niitä kumppaniehdokkaita tapaa missään. Itse olen löytänyt kaikki baarista, nykyisen neljä vuotta sitten korona-aikaan, kun isosta kaveripiiristä koottiin porukkaa jatkoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on epärealistinen ajatus törmätä sattumalta kumppaniin arjessa.
Varsinkin kun AP itse kertoo olevansa kotihiiri joka tuskin pyytää satunnaisilta miehiltä kaupassa ja kadulla puhelinnumeroa.
Eri asia olisi jos olisit menevä bilehiiri jolla olisi laaja kaveripiiri.
Ajatella, ihmisillä oli kumppaneita ennen netin deittipalstojen keksimistä - ja silloin niitä kumppaneita oli huomattavasti useammilla, oli sitten bilehile tai hiljaisempaa elämää viettänyt ihminen. Nykyään on alati kasvava joukko ihmisiä, jotka valittavat kumppanin puutetta, vaikka netin myötä pitäisi teoriassa olla paremmat mahdollisuudet löytyy kumppani. Mutta vaikuttaa siltä, että netti on tehnyt ihmisistä kyvyttömiä lähestymään toisia tosielämässä.
Niin? Kun maailma muuttuu, ihmisten käytös muuttuu. Nyt netti on se paikka, jossa ihmiset voivat kertoa olevansa seuraa vailla. Miksi hakea jostain muualta kun sieltä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset luovuttavat deittisovelluksissa niin nopeasti? Se voi oikeasti vaatia vuosien jokapäiväistä sovellusten käyttämistä että löytää oikeanlaisen kumppanin.
On totta että iso osa miehistä etsii seksiä mutta siihen voit itse vaikuttaa valinnoillasi.
Älä valitse sitä kaikista menevintä mallimiestä vaan omantasoinen tavismies jolla on hyvintäytetty profiili ja haussa elämänkumppani.
Tuossa on kyllä jo niin huono panos-tuotos-suhde, että ei mitään järkeä. Voi mieluummin vaikka opetella uuden kielen, instrumentin tai lukea tuhat kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
1. Kasvot! Sillä jos miehellä on rumat kasvot, niin en näe tai koe että voisin mitenkään olla hänen kanssaan.
2. Pituus! Paras pituus miehelle on 188-195 cm, mutta myös 180-187 cm käy. Alle 180 cm miehet eivät ole minua varten.
3. Kroppa! Eli atleettinen, eikä mikään sali make! Samoin, ei lihaville. Rasvaprosentti miehellä 10-12% luokkaa.
4. Raha! Eli miehen pitää olla töissä. Työtöntä miestä en huoli. Samoin, jos mies tienaa vähemmän kuin itse.
Siinä oli muutamat, mitkä ovat minulle tärkeitä. Joku muu voi olla eri mieltä kanssani, mutta tässä on minun omat kriteerit miehelle. N22
Voit ajatella silleen, että jokainen tämmöinen vaatimus pudottaa 50 % ehdokkaista pois.
Sitten voit laskea mielessäsi kuinka monta jää jäljelle kun neljä kertaa pudotetaan puolet pois. Jos vaikka kymmenen miehen kanssa käyt treffeille. Hupsista, ei kukaan jää jäljelle! Kaikista löytyy joku "vika".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit ajatella silleen, että jokainen tämmöinen vaatimus pudottaa 50 % ehdokkaista pois.
Sitten voit laskea mielessäsi kuinka monta jää jäljelle kun neljä kertaa pudotetaan puolet pois. Jos vaikka kymmenen miehen kanssa käyt treffei
No sitten se on niin 🤷.
Sanat ja teot on eri asioita
Oon huomannu saman, oon toi n29 jonka pitkä viesti s-positiivisuuteen liittyen jäi varmaan sivunvaihtumisen myötä unholaan. Oon saanu vinkkejä että kannattais pelailla eikä kertoa suhdehaluista, ne välttelevästi kiintyvät laittaa tosiaan hädissään viestiä mut kaikkoaa joka tapauksessa kun myöhemmin itse kertoo rehellisesti etenemishaluista