Deittiäpit ei motivoi - mistä kotihiiri nainen löytäisi hyvän miehen :/
Olen 28v nainen ja haluaisin parisuhteen, mutta miehiä ei tapaa oikeastaan missään. Deittiäppejä on tullut kokeiltua ja deittailtua, mutta moni mies etsii siellä pelkkää seksiä. En jaksaisi olla pelkkä lelu. Mistä niitä miehiä voisi löytää ihan livenä? En oikeastaan viihdy baareissa ja harrastuksissakin lähinnä naisia tai pariskuntia.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei motivoikkaan koluta noita shittiläjiä. Narkkeja, mt-ongelmaisia, varattuja ja mahakkaita daddyja. Itse urheilen, koulutettu ja lapseton itsestäänhiolehtiva nainen..täytyy sanoa että aika haaste laitettu löytää kaltaisensa, ainakaan appeista.
Tunnen tuskan. 20 vuotiaat amispojat ja setämiehet laittaa superlikeja, mutta ns samaa tasoa ja samaa ikäluokkaa on todella hankala löytää. Jos löytää niin yleensä keskustelu tökkii tai mies ghostaa.
Ap
No, mikä estää seurustelemasta 20v amiskundin kanssa? Ite oot 28v kuitenkin, niin luulis et 8v ikäerolla ei olis paljon väliä. Taidat olla vaan nirso, siks oot yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miesvaltaisella alalla ja täällä näkyy vastakkainen todellisuus jossa "nörttimiehet" eivät törmää vapaisiin naisiin missään. Heitäkin on kaikkeen lähtöön: vanhaa, nuorta, treenattua ja pyöreämpää, mutta kun ei törmää naisiin niin ei törmää.
Voin kertoa missä he vapaa-ajallaan oleskelevat: suurin osa harrastaa jotain itsepuolustuslajia puoliaktiivisesti; osa käy pelitapahtumissa tai harrastaa jotain figuja ja Magic-turnauksia; muutama on musiikki/bänditoiminnassa mukana; jokunen käynyt kai juoksemassa maratoneja tms. Kameraharrastajia löytyy sekä paljon frisbeegolffaajia.
Suosittelen etsimään noista jotain väyliä! Esim frisbeegolfradoilla voi kuulemma tutustua porukkoihin; peli-illoissa ei käy kuin miehiä ja itsepuolustuslajeissakin vain pari hassua typyä.
Ja mihin se parisuhde sitten perustuu, jos ei ole mitään yhteisiä kiinnostuksenkohteita? Sukuelinten hinkuttamiseen vai? Not worth it.
Toi on ihan väärä asenne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei motivoikkaan koluta noita shittiläjiä. Narkkeja, mt-ongelmaisia, varattuja ja mahakkaita daddyja. Itse urheilen, koulutettu ja lapseton itsestäänhiolehtiva nainen..täytyy sanoa että aika haaste laitettu löytää kaltaisensa, ainakaan appeista.
Tunnen tuskan. 20 vuotiaat amispojat ja setämiehet laittaa superlikeja, mutta ns samaa tasoa ja samaa ikäluokkaa on todella hankala löytää. Jos löytää niin yleensä keskustelu tökkii tai mies ghostaa.
Ap
No, mikä estää seurustelemasta 20v amiskundin kanssa? Ite oot 28v kuitenkin, niin luulis et 8v ikäerolla ei olis paljon väliä. Taidat olla vaan nirso, siks oot yksin.
Tätä itsekin mietin. Oikeasti ap:lla olisi mistä valita mies, mutta eivät taida kelvata ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Teknillinen yliopisto toimii satavarmasti.
Eikä toimi, jos on kotihiiri eikä opiskelijariennot kiinnosta.
Voisitko Ap sitten aloittaa jonkun uuden harrastuksen, jossa olisi niitä oman ikäisiäsi miehiä enemmän?
Sinun olisi pitänyt toimia jo 20-vuotiaana kun kävit vielä ravintoloissa, ja melkein kaikki olivat vielä sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miesvaltaisella alalla ja täällä näkyy vastakkainen todellisuus jossa "nörttimiehet" eivät törmää vapaisiin naisiin missään. Heitäkin on kaikkeen lähtöön: vanhaa, nuorta, treenattua ja pyöreämpää, mutta kun ei törmää naisiin niin ei törmää.
Voin kertoa missä he vapaa-ajallaan oleskelevat: suurin osa harrastaa jotain itsepuolustuslajia puoliaktiivisesti; osa käy pelitapahtumissa tai harrastaa jotain figuja ja Magic-turnauksia; muutama on musiikki/bänditoiminnassa mukana; jokunen käynyt kai juoksemassa maratoneja tms. Kameraharrastajia löytyy sekä paljon frisbeegolffaajia.
Suosittelen etsimään noista jotain väyliä! Esim frisbeegolfradoilla voi kuulemma tutustua porukkoihin; peli-illoissa ei käy kuin miehiä ja itsepuolustuslajeissakin vain pari hassua typyä.
Ja mihin se parisuhde sitten perustuu, jos ei ole mitään yhteisiä kiinn
Aika harva minunkaan läheisistä kavereista harrastaa ihan samoja asioita kuin itse, ja silti ne kaverisuhteet toimii. Se että tulee sen verran vastaan että käy vaikka joskus frisbeegolfaamassa ei ole useimmille ihmisille niin kauhea kohtalo. Tai se että joskus käy kumppanin mukana teatterissa tai ruokailemassa eksoottisessa paikassa.
Oleellistahan aloittelijan kysymyksessä toki oli miten hän tapaisi miehiä, ei miten parisuhde lopulta saadaan toiminaan
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä jos tinderistä. Olen mies ja sieltä tavannut kymmeniä hyviä naisia, kenenkään kanssa ei olla edes juteltu seksistä, kaikki on aina ollut hyvän maun rajoissa molempien osapuolten mielestä ja nimenomaan se on kantanut pitkälle.
No se naamakomeus.
Suomessa on taatusti vapaita normikroppaisia tavismiehiä jotka käy töissään ja harrastuksissaan mutta eivät sitten naamaltaan saa naisia viskelemään pikkuhousujaan nähdessään.
Yökerhoissa sentään takavuosina jossain määrin pystyi puhumalla tilannetta edukseen kohentamaan, joskin joku humaltunut nainen ei paljoa ehkä vaadi seurastaan kunhan ei tutustuva mies ihan normanbatesilta näytä sentään mutta voittaa se tilanne lihatiski-meiningin joka sovellusdeiteissä on nykyään.
Jää monelle tavismiehelle työn ohessa tai harrastuksissa tutustua sinkkunaiseen.
Tinderissä on myös todella paljon näitä välttelevän kiintymystyylin miehiä. He valehtelevat myös itselleen, että haluavat vakavan suhteen, mutta eivät ole valmiita tekemään sitä emonationaalista työtä itsessään, jotta kykenisivät sitoutumaan ja rakastamaan. He yleensä jättävät joko muutaman kuukauden kohdalla tai sitten viimeistään siinä muutaman vuoden kohdalla, kun "en vain tunne enää mitään".
Minulla taas saman ikäisenä päinvastainen ongelma. Haluaisin rennon netflix and chill suhteen, mutta suurin osa miehistä tinderissä haluaa vakavan parisuhteen. Ne jotka etsivät hetken hupia, ovat epäluotettavan oloisia enkä uskalla tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan reippaasti kaveripiirin mukana kesän rietoihin, tapahtumiin ja festareille.Jospa sieltä joku kaverin veli tai kaverin kaveri löytyisi käsipuoleen.
Viimeksi mun kaverit yritti naittaa muo lihavalle vihervassarille. Ei kiitos enää ikinä.
Ap
Entä jos on muualta kotoisin eikä ole kaveripiiriä? Muutama yksittäinen kaveri ja ne ovat kaikki tukevasti naimisissa ja tekevät juttuja toisten pariskuntien kanssa. Sinkkuna ainut toivo tuntuu olevan nuo äpit, mutta monet miehet tuntuvat olevan pelkän fwbn perässä, kun tarjontaa riittää. Ja ei, en kelpuuta mitään ylipainoista saunatonttua, kun en itsekään ole mikään maatuska.
Kaikkien ulkonäkö ei ole miellyttävä. Esim tinderissä tuli nähtyä niin kirveelläveistettyjä naamoja, että sitten mieluummin hieman pyöreä mies kun ne kasvotkin sitten ovat sileämmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan reippaasti kaveripiirin mukana kesän rietoihin, tapahtumiin ja festareille.Jospa sieltä joku kaverin veli tai kaverin kaveri löytyisi käsipuoleen.
Viimeksi mun kaverit yritti naittaa muo lihavalle vihervassarille. Ei kiitos enää ikinä.
Ap
Sopisiko lihava vasemmistoliittolainen?
- Paavo A.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ongelma on yleensä siinä, että ovat kiinnostuneet miehestä, jolla on vientiä naisten kanssa. Semmoinen hiljainen tavismies on naisille kokonaan näkymätön. - sivusta seurannut mies.
Ja kyllä olen yritttänyt tutustua naisiin, mutta aina päässyt heidän kaveriksi. Mitään vakavaa he eivät ole kanssani halunneet... Tänäänkin eräs nainen, johon olen ihastunut kysyi mitä teen viikonloppuna. Hän haluaa vaan hengata kanssani, muttei seurustella... Olen hänen mielestä hyvä mies, mutten kelpaa seurustelukumppaniksi... Ei voi antaa edes mahdollisuutta minulle... - sama
Eli olet ajautunut friendzonelle. Lemppaa se, hukkaat vain aikaasi sen kanssa, ellei se leivo pullaa tuliaisiksi tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ongelma on yleensä siinä, että ovat kiinnostuneet miehestä, jolla on vientiä naisten kanssa. Semmoinen hiljainen tavismies on naisille kokonaan näkymätön. - sivusta seurannut mies.
Ja kyllä olen yritttänyt tutustua naisiin, mutta aina päässyt heidän kaveriksi. Mitään vakavaa he eivät ole kanssani halunneet... Tänäänkin eräs nainen, johon olen ihastunut kysyi mitä teen viikonloppuna. Hän haluaa vaan hengata kanssani, muttei seurustella... Olen hänen mielestä hyvä mies, mutten kelpaa seurustelukumppaniksi... Ei voi antaa edes mahdollisuutta minulle... - sama
Älä vietä enää aikaa tuon naisen kanssa ja etsi uusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on esim. naiset ottavat kaveriksi miehen joka on ruma. Komean miehen kanssa he sitten nussivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siedät naisilta tuollaista käytöstä? Nyt menet ulkomaille panoreissulle!
Ok cupid. Vastaat kysymyksiin, niin saat dataa sopivista miehistä. Sitten oma profiili kuntoon ja luet miesten profiileja. Laitat ison alueen hauksi, mutta rankkaat heti pois kaikki muut paitsi monogamista parisuhdetta etsivät.
Ja mihin se parisuhde sitten perustuu, jos ei ole mitään yhteisiä kiinnostuksenkohteita? Sukuelinten hinkuttamiseen vai? Not worth it.