Deittiäpit ei motivoi - mistä kotihiiri nainen löytäisi hyvän miehen :/
Olen 28v nainen ja haluaisin parisuhteen, mutta miehiä ei tapaa oikeastaan missään. Deittiäppejä on tullut kokeiltua ja deittailtua, mutta moni mies etsii siellä pelkkää seksiä. En jaksaisi olla pelkkä lelu. Mistä niitä miehiä voisi löytää ihan livenä? En oikeastaan viihdy baareissa ja harrastuksissakin lähinnä naisia tai pariskuntia.
Kommentit (214)
Sama vaiva. Tapaamani itseään kotona viihtyviksi kuvailleet miehet ovat aina olleet todellisuudessa levottomia yltiösosiaalisia viilettäjiä. Aina menossa ja liikkeessä, kissanristiä, kyläilyä, tapahtumia, illanviettoja. Ei siinä edes sinänsä mitään vikaa, mutta kun minun olisi pitänyt lähteä kaikkiin noihin mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ongelma on yleensä siinä, että ovat kiinnostuneet miehestä, jolla on vientiä naisten kanssa. Semmoinen hiljainen tavismies on naisille kokonaan näkymätön. - sivusta seurannut mies.
Ja kyllä olen yritttänyt tutustua naisiin, mutta aina päässyt heidän kaveriksi. Mitään vakavaa he eivät ole kanssani halunneet... Tänäänkin eräs nainen, johon olen ihastunut kysyi mitä teen viikonloppuna. Hän haluaa vaan hengata kanssani, muttei seurustella... Olen hänen mielestä hyvä mies, mutten kelpaa seurustelukumppaniksi... Ei voi antaa edes mahdollisuutta minulle... - sama
Mikä sun painoindeksi on? Vyötärönympärys? Erottuuko lihakset missään?
Matala testosteroni näkyy tuollaisena kerjäävänä altavastaajan asenteena... antaa mahdollisuutta. Ei, mahdollisuuksia ei anneta, vaan pitää haluta, jotta haluaa antaa.
Kroppa ja elämäntavat kuntoon. Ihmisenä olet riittävän kiva, koska nainen haluaa hengata kanssasi, mutta et herätä himoja, koska feromonit ja todennäköisesti yleinen löysyys. Eli nyt vaan salille tai muu liikuntaharrastus, joka parantaa kuntoa, ja sitten terveellinen ruokavalio sitä tukemaan. Miehet aliarvioi nää luonnolliset feromonit, mutta ilman niitä ei suhteita synny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teknillinen yliopisto toimii satavarmasti.
Tutkinto on jo. Opiskeluajan olin parisuhteessa väärän miehen kanssa :/ Hän ilmoitti useamman vuoden seurustelun jälkeen, että ei halua sitoutua.
Ap
Ei sun sieltä tarvitse valmistua.
Pyörinkö siis vaan aulassa ympyrää ja odotan että joku (toivoen, että on sinkkumies) tulee kysymään onko kaikki ok?
Ap
Okei, kuulostat sen verran hankalalta, että kannattaa varmaan hyväksyä sinkkuus ja löytää elämään jotain muuta sisältöä.
Mitä siellä pitää tehdä jos ei ole tavoitteena valmistua? 😂 Ei kai kukaan mene muuten vaan
Avoin yliopisto ja siellä hakeutuu ryhmätöihin. (Kun mä opiskelin siellä, oli ryhmätöitä melkein jokaisessa kurssissa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei motivoikkaan koluta noita shittiläjiä. Narkkeja, mt-ongelmaisia, varattuja ja mahakkaita daddyja. Itse urheilen, koulutettu ja lapseton itsestäänhiolehtiva nainen..täytyy sanoa että aika haaste laitettu löytää kaltaisensa, ainakaan appeista.
Tunnen tuskan. 20 vuotiaat amispojat ja setämiehet laittaa superlikeja, mutta ns samaa tasoa ja samaa ikäluokkaa on todella hankala löytää. Jos löytää niin yleensä keskustelu tökkii tai mies ghostaa.
Ap
Niin sä olet ~30v ja siinä on siis ylitetty se teinivuosien trendi, että 18v etsii 18v kumppania. Ja siis +/-, jos et tajunnut. Mutta kun ikää tulee vähän enemmän, niin ns. peli muuttuu. Miehillä ja naisilla alkaa tulla luontaisesti sitä ikäeroa ja yleensä niin, että mies on vanhempi. 28-vuotiaana voit ihan hyvin katsoa 37-38 -vuotiasta miestä. Se elää todennäköisesti samaa elämänvaihetta kuin sinä. Sillä jos sä olet fakkiutunut saamaan 30-vuotiaan miehen, niin arvaas mitä? Se katseleen ensisijaisesti sellaista 23-24-vuotiasta naista.
Tässä on sama tilanne kuin autokaupoilla, kun sulla on X määrä rahaa. Sä voit ostaa uuden tai käytetyn. Uusi auto symbolisoi sitä sinun ikäistäsi miestä ja käytetty auto taas itseäsi vanhempaa miestä. Mutta jos hankit uuden, sun rahat riittää nipin napin perusmalliin, jos edes siihen. Sä saat sellaisen Kia Ceedin. Vähän tuhnuisen, mitäänsanomattoman kiesin, joka jää sun kyydissä aina liikennevaloissa jalkoihin. Mutta onhan se toki uusi. Tai sitten sä hommaat käytetyn premium-auton. Sä otat Porchen Panameran, joka on paitsi näyttävä ja hyväkuntoinen, se myös kiihtyy ja kiihdyttää. Mutta joo, onhan sillä jo ekat kilometrit toki ajettu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset luovuttavat deittisovelluksissa niin nopeasti? Se voi oikeasti vaatia vuosien jokapäiväistä sovellusten käyttämistä että löytää oikeanlaisen kumppanin.
On totta että iso osa miehistä etsii seksiä mutta siihen voit itse vaikuttaa valinnoillasi.
Älä valitse sitä kaikista menevintä mallimiestä vaan omantasoinen tavismies jolla on hyvintäytetty profiili ja haussa elämänkumppani.
Miksi ei saisi etsiä sitä mikä itseä kiinnostaa?
M35
Vierailija kirjoitti:
Ok cupid. Vastaat kysymyksiin, niin saat dataa sopivista miehistä. Sitten oma profiili kuntoon ja luet miesten profiileja. Laitat ison alueen hauksi, mutta rankkaat heti pois kaikki muut paitsi monogamista parisuhdetta etsivät.
Mulle yksi tärkeä kriteeri oli välimatka. En etsinyt kaukosuhdetta. Okcupid ehdotti mulle jotain kanadalaista. Ei näissä äpeissä toimi nää rajaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei motivoikkaan koluta noita shittiläjiä. Narkkeja, mt-ongelmaisia, varattuja ja mahakkaita daddyja. Itse urheilen, koulutettu ja lapseton itsestäänhiolehtiva nainen..täytyy sanoa että aika haaste laitettu löytää kaltaisensa, ainakaan appeista.
Ainakin tinder on pk-seudulla täynnä akateemisia miehiä.
😂😂😂💩
Itse 30v mies ja seksisuhteet ei kiinnosta yhtään. Haluaisin elämän mittaisen suhteen ja lapsia. En käytä itsekään deittisovelluksia, enkä käy missään baareissa, kun en juo juurikaan alkoholia. Kumppanin löytäminen on kyllä todella vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinasuvana on helpompi pyöriä omassa erinomaisuudessaan.
Pitkässä avioliitossa on se etu (tai haitta, näkökulmasta riippuen), että se omalla erinomaisuudella pönkitetty minäkuva ropisee ja karisee pois. Mukaan tulee enemmän realismia, inhimillisyyttä (vajavaisuutta) ja nöyryyttä.
Ai niin paljon, että pitäisi vaan huolia se nisti? Tai se ylipainoinen sohvaperuna, joka ei halua tehdä mitään yhdessä (paitsi möllöttää sohvalla) ja joka yrittää nakittaa sulle kaikki kotityöt?
Vierailija kirjoitti:
Henk.koht olen aina ihmetellyt tätä ajatusmallia, missä jos sulla on heti seksiä, niin silloin ei voi olla parisuhteella tulevaisuutta? Eli heti kärkeen seksistä tehdään vallankäytön väline ja pelinappula.
"Jos me nyt pannaan, ei tästä suhteesta tule yhtään mitään"
"Sun täytyy pidättäytyä seksistä ja katsotaan sitä sitten 6kk päästä jos olet oikeasti tosissasi?"
Toki ymmärrän, että pelkän seksin hakijat ovat ryhmä erikseen, mutta mielestäni parisuhteessa ei ole tilaa seksillä kiristämiselle.
Olen jo 42 vuotias ja mulla on elämässäni ollut tasan kaksi parisuhdetta, sinkkuna olen ollut viimeksi 16 vuotiaana.
Molemmat suhteet alkoivat puhtaasti seksillä, siitä vaan huomattiin kuinka hyvä toisen kanssa on olla ja alkoi parisuhde, jotka kestivät siis kymmeniä vuosia/kpl.
Ite n29 ja ainoa suhde alkoi pihdaten, olimme molemmat neitsyitä joten sujui kivuttomasti. Eron jälkeen voimaannuin ja kun kevyttä seuraa hakemalla löytynyt miestä niin sen jälkeen sisäistin redpillauksen, kiva olla kuudetta vuotta sinkkuna arvottomana panopuuna👍Kyllähän se on kivuliasta pihdata kun on puuhien makuun päässyt, mutku pari krt vuodessa tapaa miellyttävän miehen niin viidessä vuodessa tosta syntyy monen miehen makuun liian iso bodycount. Tietysti omakin sydän särkyy eikä se ole kivaa
Jatkan muista silmiin pistävistä kommenteista:
Harrastin hetken kamppailulajia, treenit tuntuivat vain liian vaativilta tälläiselle kauppaanpyöräilijälle, en palautunut lainkaan. Ja eihän siellä miehiin tutustunut, olin treeneistä hyvin uupunut ja preferoin parityöskentelyssä naisia, jos jouduin miehen pariksi niin koko reisi kuukauden mustana vaikka potkuissa oli tyyny välissä :D ennen aloittamista luin jodelista että joku pelkäs olevansa salipyörä, luulin että kamppailusalilla olisi liiaksikin vientiä ja pitäisi aktiivisesti jarrutella.
Noin muuten käyn baareissa aktiivisesti, siellä vaan tuntuu olevan jännikset ja huumkauppiaat sun muut uussuomalaiset aktiivisina. Uuvuttavaa, tekisi mieli kääntyä päihteiden puoleen vielä aktiivisemmin kun ei sitä parasta päihdettä eli munaa saa
Edellinen jatkaa että helsingin hinge selattu läpi, tinderiä en enää jaksa noihin monta kertaa tili tehty eikä mitään tulosta
Vierailija kirjoitti:
Sama vaiva. Tapaamani itseään kotona viihtyviksi kuvailleet miehet ovat aina olleet todellisuudessa levottomia yltiösosiaalisia viilettäjiä. Aina menossa ja liikkeessä, kissanristiä, kyläilyä, tapahtumia, illanviettoja. Ei siinä edes sinänsä mitään vikaa, mutta kun minun olisi pitänyt lähteä kaikkiin noihin mukaan!
Mä taas onnistun löytämään laiskat mököttäjät. Olisikin joku aktiivinen viilettäjä! Ja vieläpä liikunnallinen! Mutta ei, näitä sohvaperunoita, jotka alkavat heti märistä mun menemisistä. Tuon kyllä profiilissani esiin aktiivisuuteni, mutta miehiä kiinnostaa vaan mun hoikkuus...
Ravintoloissa ja baareissa on eroa. Oluttuopin äärellä örveltäminen ei välttämättä ole kaikkien juttu, mutta onneksi on myös paikkoja joissa voi käydä ihan selvinpäin tanssimassa. Iloinen ja fyysisesti aktiivinen ihminen on vetovoimainen.
Suomessa ongelmana parisuhteiden muodostumiselle on se, että ihmisiltä puuttuu kokonaan oma-aloitteisuus. Odotetaan että se unelmien kumppani ilmestyy oven taakse. Tottakai pitää olla ja tehdä paljon töitä löytääkseen kumppanin. Jotkut löytää helpommin toiset taas vaikeammin. Muttei se kumppanin löytäminen ole itsestään selvyys.
Mä olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Et löydä minua, kun en halua ottaa naista riesakseni.
Minulle kyllä riittäisi perus laatikkoleukainen kirurgi jolla olisi omistusasunto Helsingin keskustassa ja pituutta yli 190cm. Olen mieluummin yksin kuin epätyydyttävän kumppanin kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tinder on pk-seudulla täynnä akateemisia miehiä.
😂😂😂💩
Kyllä, näitä eksoottisia tohtoreita ja muita rakettitieteilijöitä, joita tuli tuhansittain 10v sitten.
Olet liian vanha löytämään hyvän miehen. Minäpä avaan syitä:
1. hyvät miehet joita kiinnostaa aito parisuhde saavat sellaisen jo opiskeluaikoina. Sinne menee 20% miehistä.
2. loput 70% deittailee naisia ja tajuaa millaisia naiset ovat. He luovuttavat tuossa joidenkin vuosien aikana ja toteavat että elävät mielummin yksin kuin naisen kanssa.
3. Jäljellä oleva 10% miehistä.... ne ei ole hyviä. Se on kuitenkin se pooli mistä naiset pääsevät valitsemaan miehen, ellei sitten joku tuosta 70% porukasta astu ansaan. Jos se on niin tyhmä, sekään ei ole kovin hyvä merkki että mies olisi hyvä.
Ne hyvät, vapaat miehet on siis sinkkuja ilman aikomustakaan parisuhteesta koska he ovat tajunneet ettei nykynainen tuo heidän elämäänsä mitään positiivista.
Toivottavasti tuosta on apua.
Yksinasuvana on helpompi pyöriä omassa erinomaisuudessaan.
Pitkässä avioliitossa on se etu (tai haitta, näkökulmasta riippuen), että se omalla erinomaisuudella pönkitetty minäkuva ropisee ja karisee pois. Mukaan tulee enemmän realismia, inhimillisyyttä (vajavaisuutta) ja nöyryyttä.