Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittiäpit ei motivoi - mistä kotihiiri nainen löytäisi hyvän miehen :/

Vierailija
27.05.2025 |

Olen 28v nainen ja haluaisin parisuhteen, mutta miehiä ei tapaa oikeastaan missään. Deittiäppejä on tullut kokeiltua ja deittailtua, mutta moni mies etsii siellä pelkkää seksiä. En jaksaisi olla pelkkä lelu. Mistä niitä miehiä voisi löytää ihan livenä? En oikeastaan viihdy baareissa ja harrastuksissakin lähinnä naisia tai pariskuntia.

Kommentit (214)

Vierailija
1/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisen Mustanaamio-kerhon kokouksissa

Vierailija
2/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset luovuttavat deittisovelluksissa niin nopeasti? Se voi oikeasti vaatia vuosien jokapäiväistä sovellusten käyttämistä että löytää oikeanlaisen kumppanin.

On totta että iso osa miehistä etsii seksiä mutta siihen voit itse vaikuttaa valinnoillasi.

Älä valitse sitä kaikista menevintä mallimiestä vaan omantasoinen tavismies jolla on hyvintäytetty profiili ja haussa elämänkumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltojen alta, Motonetistä tai ABC:lta

Vierailija
4/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on epärealistinen ajatus törmätä sattumalta kumppaniin arjessa.

Varsinkin kun AP itse kertoo olevansa kotihiiri joka tuskin pyytää satunnaisilta miehiltä kaupassa ja kadulla puhelinnumeroa.

Eri asia olisi jos olisit menevä bilehiiri jolla olisi laaja kaveripiiri.

Vierailija
5/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaile alusta asti sillä tarkoituksella joka sinulla oikeasti on ja hylkää joka ikinen mies joka ei vastaa tarkoitustasi. Et ole vastuussa miesten reaktioista etkä heidän tunteista, etkä myöskään voi taivutella ketään epätarkoituksellista miestä omille tarkoituksillesi. Tämä on sinun elämäsi. 

-Miehenmöllykkä.

Vierailija
6/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknillinen yliopisto toimii satavarmasti.

Vierailija
7/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittaile alusta asti sillä tarkoituksella joka sinulla oikeasti on ja hylkää joka ikinen mies joka ei vastaa tarkoitustasi. Et ole vastuussa miesten reaktioista etkä heidän tunteista, etkä myöskään voi taivutella ketään epätarkoituksellista miestä omille tarkoituksillesi. Tämä on sinun elämäsi. 

-Miehenmöllykkä.

Vähän liian usein on tullut törmättyä siihen, että mies valehtelee siitä mitä haluaa. Haluaisin itse perheen ja vakaan elämän ja niin ne miehetkin aluksi väittää haluavansa. Yllättäen mieli muuttuu ja halutaankin ulkomaille töihin eikä lapsiakaan vielä kymmeneen vuoteen. Varmaan minussa se vika jos en osaa seuloa näitä tuuliviirejä, mutta kyllähän se vie mehut. Jatkuvasti pitäisi olla esittelemässä itseään ja olla vastaanottavainen toista ihmistä kohtaan.

Ap

Vierailija
8/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkinto on jo. Opiskeluajan olin parisuhteessa väärän miehen kanssa :/ Hän ilmoitti useamman vuoden seurustelun jälkeen, että ei halua sitoutua.

Ap

Vierailija
9/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet on sikoja

Vierailija
10/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Miehenmöllykkä.

Vähän liian usein on tullut törmättyä siihen, että mies valehtelee siitä mitä haluaa. Haluaisin itse perheen ja vakaan elämän ja niin ne miehetkin aluksi väittää haluavansa. Yllättäen mieli muuttuu ja halutaankin ulkomaille töihin eikä lapsiakaan vielä kymmeneen vuoteen. Varmaan minussa se vika jos en osaa seuloa näitä tuuliviirejä, mutta kyllähän se vie mehut. Jatkuvasti pitäisi olla esittelemässä itseään ja olla vastaanottavainen toista ihmistä kohtaan.

Ap

Kuulostaa siltä että sulle kelpaa vain ne sua tasokkaammat panomiehet. Pudota rimaa.

Vierailija
11/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkinto on jo. Opiskeluajan olin parisuhteessa väärän miehen kanssa :/ Hän ilmoitti useamman vuoden seurustelun jälkeen, että ei halua sitoutua.

Ap

Ei sun sieltä tarvitse valmistua.

Vierailija
12/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Miehenmöllykkä.

Ap

Kuinka alas? 😭 Haluaisin tietysti itsestään huolehtivan miehen, mutta en mitään kansikuvapoikaa. Minusta on ihan ok toivoa kumppaniltaan edes jotain.

Ap 

Vierailija
13/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä jos tinderistä. Olen mies ja sieltä tavannut kymmeniä hyviä naisia, kenenkään kanssa ei olla edes juteltu seksistä, kaikki on aina ollut hyvän maun rajoissa molempien osapuolten mielestä ja nimenomaan se on kantanut pitkälle.

Vierailija
14/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pyörinkö siis vaan aulassa ympyrää ja odotan että joku (toivoen, että on sinkkumies) tulee kysymään onko kaikki ok?

Ap

Vierailija
15/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei motivoikkaan koluta noita shittiläjiä. Narkkeja, mt-ongelmaisia, varattuja ja mahakkaita daddyja. Itse urheilen, koulutettu ja lapseton itsestäänhiolehtiva nainen..täytyy sanoa että aika haaste laitettu löytää kaltaisensa, ainakaan appeista.

Vierailija
16/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pyörinkö siis vaan aulassa ympyrää ja odotan että joku (toivoen, että on sinkkumies) tulee kysymään onko kaikki ok?

Ap

Okei, kuulostat sen verran hankalalta, että kannattaa varmaan hyväksyä sinkkuus ja löytää elämään jotain muuta sisältöä.

Vierailija
17/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei motivoikkaan koluta noita shittiläjiä. Narkkeja, mt-ongelmaisia, varattuja ja mahakkaita daddyja. Itse urheilen, koulutettu ja lapseton itsestäänhiolehtiva nainen..täytyy sanoa että aika haaste laitettu löytää kaltaisensa, ainakaan appeista.

Ainakin tinder on pk-seudulla täynnä akateemisia miehiä.

Vierailija
18/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuskan. 20 vuotiaat amispojat ja setämiehet laittaa superlikeja, mutta ns samaa tasoa ja samaa ikäluokkaa on todella hankala löytää. Jos löytää niin yleensä keskustelu tökkii tai mies ghostaa.

Ap

Vierailija
19/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahans. Taas tämä. En käy  missään, en käytä appeja, mikään ei käy. Mistä löydän miehen. 

Kuinkahan monta kertaa tämä avaus pitää tehdä. 

Vierailija
20/214 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Okei, kuulostat sen verran hankalalta, että kannattaa varmaan hyväksyä sinkkuus ja löytää elämään jotain muuta sisältöä.

Mitä siellä pitää tehdä jos ei ole tavoitteena valmistua? 😂 Ei kai kukaan mene muuten vaan hillumaan yliopistolle?

Ap