Deittiäpit ei motivoi - mistä kotihiiri nainen löytäisi hyvän miehen :/
Olen 28v nainen ja haluaisin parisuhteen, mutta miehiä ei tapaa oikeastaan missään. Deittiäppejä on tullut kokeiltua ja deittailtua, mutta moni mies etsii siellä pelkkää seksiä. En jaksaisi olla pelkkä lelu. Mistä niitä miehiä voisi löytää ihan livenä? En oikeastaan viihdy baareissa ja harrastuksissakin lähinnä naisia tai pariskuntia.
Kommentit (214)
Aika usein näiden juttujen taustalla on se että odotetaan siltä mahdolliselta kumppaneilta liikaa ja samaan aikaan kuvitellaan itsestään liikoja. Koskee ihan yhtä lailla miehiä ja naisia. Ja sitten on vielä niitä ihmisiä ketkä ei vain kykene parisuhteeseen koska parisuhde on kahden ihmisen kompromissi. Kaikki ei tyydy kompromisseihin. Ja osa sellaisia että ne hyppää sokeasti parisuhteesta toiseen toivoen että voivat muuttaa toisen ihmisen ja kenties koko maailman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettitreffit tai joku äppi ja sitä kautta vaan rohkeasti treffeille. Käy vaikka kerran viikossa jonkun uuden ihmisen kanssa ensitreffeillä. On lähes tilastollinen mahdottomuus, ettet ikinä päätyisi kenenkään hyvän kanssa treffeille. Ei tarvitse tyytyä ensimmäiseen, eikä edes kymmeneteen, mutta kyllä siellä joukossa helmiä on!
Olen ollut kaksi vuotta sinkku ja siitä ajasta noin 1,5 vuotta eri deittiäpeissä. Deiteillä olen käynyt paljon ja usein, mutta tosiaan vakavasti otettavia miehiä ei vaan ole tullut vastaan. Olen alkanut harkitsemaan kumppanuusvanhemmuutta, mutta toisaalta edelleen haaveilen myös siitä parisuhteesta. Alan olla aika paskana tähän deittimaailmaan nykyisellään.
Ap
Kokeile jostain tavallisuudesta poikkeavaa, eli mene treffeille sellaisen kanssa, jota et normaalisti tekisi. Näin itse tein ja löysin aviomieheni. Olin kyllästynyt tilanteeseen ja päättyneeseen suhteeseen. Päädyin hetken mielijohteesta treffeille henkilön kanssa, jota en aiemmin olisi treffannut omien sisäisten esteiden takia.
Vierailija kirjoitti:
miehet on sikoja
Hyvä. Pidä toi linja.
Tämän kun pidät mielessä niin löydät varmasti hyvän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittaile alusta asti sillä tarkoituksella joka sinulla oikeasti on ja hylkää joka ikinen mies joka ei vastaa tarkoitustasi. Et ole vastuussa miesten reaktioista etkä heidän tunteista, etkä myöskään voi taivutella ketään epätarkoituksellista miestä omille tarkoituksillesi. Tämä on sinun elämäsi.
-Miehenmöllykkä.
Vähän liian usein on tullut törmättyä siihen, että mies valehtelee siitä mitä haluaa. Haluaisin itse perheen ja vakaan elämän ja niin ne miehetkin aluksi väittää haluavansa. Yllättäen mieli muuttuu ja halutaankin ulkomaille töihin eikä lapsiakaan vielä kymmeneen vuoteen. Varmaan minussa se vika jos en osaa seuloa näitä tuuliviirejä, mutta kyllähän se vie mehut. Jatkuvasti pitäisi olla esittelemässä itseään ja olla vastaanottavainen toista ihmistä kohtaan.
Ap
Silloin on vika sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein näiden juttujen taustalla on se että odotetaan siltä mahdolliselta kumppaneilta liikaa ja samaan aikaan kuvitellaan itsestään liikoja. Koskee ihan yhtä lailla miehiä ja naisia. Ja sitten on vielä niitä ihmisiä ketkä ei vain kykene parisuhteeseen koska parisuhde on kahden ihmisen kompromissi. Kaikki ei tyydy kompromisseihin. Ja osa sellaisia että ne hyppää sokeasti parisuhteesta toiseen toivoen että voivat muuttaa toisen ihmisen ja kenties koko maailman.
Aika monella naisella on eriskummallinen harhakäsitys, että ihan jo pelkästään, että on nainen tekee hänestä paljon arvokkaamman treffimarkkinoilla. Ikäänkuin miehen pitäisi jo lähtökohtaisesti olla paljon korkeammalla tasolla päästäkseen edes samalle viivalle.
Todellisuudessa tämä on josta amerikkalaisista elokuvista opittua fantasiaa. Todellisuudessa naiset ja miehet on hyvin tasa-arvoisia. Jos jotain niin niistä erityisen hyvistä miehistä on kova kilpailu. Naiset kuitenkin elää siinä haavemaailman kuplassa, että nämäkin miehet ovat jotain sellaista mihin he ovat hädin tuskin valmiita tyytymään.
Vierailija kirjoitti:
Ennen diskot olivat kuin pikadeittipaikkoja. Sinne meni kunnollisetkin vain hakemaan se loppuelämän puolison.
Tiedän kaksi naista, joilla tärppäsi muutaman diskonerran jälkeen. Toinen meni naimisiin sen ekan löytönsä kanssa ja toinen kakkosdeittinsä kanssa (eka poikkis kuoli kolarissa traagisesti. Kuorma-auto tuli kolmion takas.)
Tyttäreni on 24 ja etsinyt netin kautta. Siellä on huonoja. Nyt alkanut seurustella kaverin kaverin kanssa.
Ihan samoja siellä netissäkin on kuin oli aikoinaan diskossa. Netissä vaan korostuu kuvauksellisemmat joita on pieni osa miehistä. Lisäksi naiset kiinnittävät kuvissa huomiota epä-oleellisiin asioihin ja hylkäävät niiden perusteella.
"Kokeile jostain tavallisuudesta poikkeavaa, eli mene treffeille sellaisen kanssa, jota et normaalisti tekisi. Näin itse tein ja löysin aviomieheni. Olin kyllästynyt tilanteeseen ja päättyneeseen suhteeseen. Päädyin hetken mielijohteesta treffeille henkilön kanssa, jota en aiemmin olisi treffannut omien sisäisten esteiden takia."
Tämä on hyvä neuvo.
Naisilla on usein tapana valita treffeille niitä samoja panomiehiä mitä muutkin naiset ja samaan aikaan ne miehet jotka nainen näkee vain ihan kivoina kavereina olisi niitä miehiä jotka haluaisivat aidosti parisuhteen AP:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Kokeile jostain tavallisuudesta poikkeavaa, eli mene treffeille sellaisen kanssa, jota et normaalisti tekisi. Näin itse tein ja löysin aviomieheni. Olin kyllästynyt tilanteeseen ja päättyneeseen suhteeseen. Päädyin hetken mielijohteesta treffeille henkilön kanssa, jota en aiemmin olisi treffannut omien sisäisten esteiden takia."
Tämä on hyvä neuvo.
Naisilla on usein tapana valita treffeille niitä samoja panomiehiä mitä muutkin naiset ja samaan aikaan ne miehet jotka nainen näkee vain ihan kivoina kavereina olisi niitä miehiä jotka haluaisivat aidosti parisuhteen AP:n kanssa.
Mutta ainoa mikä merkitsee on se, kenen kanssa ap itse haluaa parisuhteen.
Yleensä isoin ongelma on passiivisuus.
Kalastaja ei saa kalaa jos istuu keskellä autiomaata mököttämässa. Pitää reippaasti kääriä hihat ja panna toimeksi. Niin elämässä saavuttaa asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miesvaltaisella alalla ja täällä näkyy vastakkainen todellisuus jossa "nörttimiehet" eivät törmää vapaisiin naisiin missään. Heitäkin on kaikkeen lähtöön: vanhaa, nuorta, treenattua ja pyöreämpää, mutta kun ei törmää naisiin niin ei törmää.
Voin kertoa missä he vapaa-ajallaan oleskelevat: suurin osa harrastaa jotain itsepuolustuslajia puoliaktiivisesti; osa käy pelitapahtumissa tai harrastaa jotain figuja ja Magic-turnauksia; muutama on musiikki/bänditoiminnassa mukana; jokunen käynyt kai juoksemassa maratoneja tms. Kameraharrastajia löytyy sekä paljon frisbeegolffaajia.
Suosittelen etsimään noista jotain väyliä! Esim frisbeegolfradoilla voi kuulemma tutustua porukkoihin; peli-illoissa ei käy kuin miehiä ja itsepuolustuslajeissakin vain pari hassua typyä.
Ja mihin se parisuhde sitten perustuu, jos ei ole mitään yhteisiä kiinn
Formaali logiikka ja vennin diagrammit nyt vielä kertaukseen. Se, että osa kiinnostuksenkohteista eroaa ei vielä ole riittävä ehto sanomaan, ettei ole mitään yhteistä.
Edellisellä oli aivan erinomaisen tärkeä pointti: jos haluat tavata sinkkumiehiä, niin mene sinne missä sinkkumiehet on. Todennäköisesti eivät shoppaamassa tai skumppabaarissa vaan olutravintolassa tai urheilutapahtumassa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ongelmana parisuhteiden muodostumiselle on se, että ihmisiltä puuttuu kokonaan oma-aloitteisuus. Odotetaan että se unelmien kumppani ilmestyy oven taakse. Tottakai pitää olla ja tehdä paljon töitä löytääkseen kumppanin. Jotkut löytää helpommin toiset taas vaikeammin. Muttei se kumppanin löytäminen ole itsestään selvyys.
Jep. Jos on kotona ja aina tutuissa ympyröissä, kehen siellä tutustuisi? Sinkkuna ollessa kävin paljon ulkona ja usein yksinkin baareissa. Yhdellä tai kahdella (ei tuntuisi edes turvalliselta olla päissään itsekseen kylillä), mutta avoimin mielin. Juttelin paljon ihmisille, myös naisille tai paljonkin vanhemmille herrasmiehille ihan vaan ajanvietteeksi ja harjoitukseksi, jotta osaa tutustua ihmisiin ylipäätään. Oli kivoja iltoja. Deittiapit selasin toki myös.
Löytyi kumppani. Hyvän ihmisen löytäminen on aina suunnatonta sattumankauppaa, en sitä sano ettei olisi, mutta arpalippuja oli ainakin ostettuna kyllin. Todennäköisyydet kasvavat joka kerran kun käy jossain uudessa paikassa tai puhuu uudelle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ongelma on yleensä siinä, että ovat kiinnostuneet miehestä, jolla on vientiä naisten kanssa. Semmoinen hiljainen tavismies on naisille kokonaan näkymätön. - sivusta seurannut mies.
Ja kyllä olen yritttänyt tutustua naisiin, mutta aina päässyt heidän kaveriksi. Mitään vakavaa he eivät ole kanssani halunneet... Tänäänkin eräs nainen, johon olen ihastunut kysyi mitä teen viikonloppuna. Hän haluaa vaan hengata kanssani, muttei seurustella... Olen hänen mielestä hyvä mies, mutten kelpaa seurustelukumppaniksi... Ei voi antaa edes mahdollisuutta minulle... - sama
Koita käyttää tilaisuus hyväksesi. Tutustu naisen kavereihin ja koita päästä niiden housuihin. Ei sitä koskaan tiedä, niissä voi olla joku yksinäisyyteen kyllästynyt. Jos se ei onnistu niin lemppaa koko kööri minkä tekisit joka tapauksessa jos ei pillua tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä neuvo.
Mutta ainoa mikä merkitsee on se, kenen kanssa ap itse haluaa parisuhteen.
Sinulla on harhakäsitys siitä, että ihminen oikeasti tietää mitä haluaa. Jos kysyttäisiin keski-ikäisiltä pitkässä avioliitossa olevilta onko oma puoliso sellainen kuin mitä joskus oli kuvitellut, niin uskaltaisin väittää, että tosi monen kohdalla oma elämä on ollut jotain ihan muuta mitä olisi osannut edes ajatella.
Kiinnostaako sinua räiskintäpelit?
Olisit kuumaa kamaa sen harrastajien joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Kasvot! Sillä jos miehellä on rumat kasvot, niin en näe tai koe että voisin mitenkään olla hänen kanssaan.
2. Pituus! Paras pituus miehelle on 188-195 cm, mutta myös 180-187 cm käy. Alle 180 cm miehet eivät ole minua varten.
3. Kroppa! Eli atleettinen, eikä mikään sali make! Samoin, ei lihaville. Rasvaprosentti miehellä 10-12% luokkaa.
4. Raha! Eli miehen pitää olla töissä. Työtöntä miestä en huoli. Samoin, jos mies tienaa vähemmän kuin itse.
Siinä oli muutamat, mitkä ovat minulle tärkeitä. Joku muu voi olla eri mieltä kanssani, mutta tässä on minun omat kriteerit miehelle. N22
Voit ajatella silleen, että jokainen tämmöinen vaatimus pudottaa 50 % ehdokkaista pois.
Sitten voit laskea mielessäsi kuinka monta jää jäljelle kun neljä kertaa pudotetaan puolet pois. Jos vaikka kymmenen miehen kanssa käyt treffei
Nainen joka ilmoittaa miehen toivotun rasvaprosentin ei kyllä ole mikään nainen, vaan Nico 22 vee provoamassa jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ongelmana parisuhteiden muodostumiselle on se, että ihmisiltä puuttuu kokonaan oma-aloitteisuus. Odotetaan että se unelmien kumppani ilmestyy oven taakse. Tottakai pitää olla ja tehdä paljon töitä löytääkseen kumppanin. Jotkut löytää helpommin toiset taas vaikeammin. Muttei se kumppanin löytäminen ole itsestään selvyys.
Jep. Jos on kotona ja aina tutuissa ympyröissä, kehen siellä tutustuisi? Sinkkuna ollessa kävin paljon ulkona ja usein yksinkin baareissa. Yhdellä tai kahdella (ei tuntuisi edes turvalliselta olla päissään itsekseen kylillä), mutta avoimin mielin. Juttelin paljon ihmisille, myös naisille tai paljonkin vanhemmille herrasmiehille ihan vaan ajanvietteeksi ja harjoitukseksi, jotta osaa tutustua ihmisiin ylipäätään. Oli kivoja iltoja. Deittiapit selasin toki myös.
Löytyi kumppani. Hyvän ihmisen löytäminen on aina suunnatonta sattumankauppaa,
Missä niin vaarallinen kaupinki Suomessa on ettei uskalla olla yksin ulkona juovuksissa?
Vierailija kirjoitti:
Missä niin vaarallinen kaupinki Suomessa on ettei uskalla olla yksin ulkona juovuksissa?
Ne ovat kaikki tai ei yksikään. Riippuu havainnoijasta. Jotkut tarvitsevat baarissa kaverin hakemaan juomaa tiskiltä, kun miehet pelottaa.
Oman rakkaan löytäminen on kuin lottovoitto.
Uusien ihmisten tapaaminen on kuin arpalipun ostamista. Jotta voi voittaa niin sinulla täytyy olla voittoarpa. Josset tapaa uusia ihmisiä niin on 100 % varmaa, että jäät ilman voittoa. Mitä enemmän tutustut ihmisiin sitä todennäköisemmäksi voitto muuttuu. Tämä on pohjimmiltaan yksinkertaista matemattiikkaa. Pitää tietoisesti laittaa todennäköisyydet pelaamaan omaksi eduksi. Altistaa itsensä onnistumisen riskille.
Oletko kielitaitoinen? Maailmalla on runsaasti laadukasta deittiäppiä sinulle, jos avaudut tapaamaan muunmaalaisia miehiä. Suomi on pieni tulitikkulaatikko, jonka koko asukasmäärä on yhden suurkaupunkin popula.
Kannattaa harkita.
(Itsellänikin oli tämä vaihtoehto jo mielessä, kunnes tapasin nykyisen etäsuhdetyyppini muussa kontekstissa online. Amerikkalainen ystäväni, 41, suositteli minulle 3 vuotta sitten erästä sivustoa, josta hän itse löysi nopeasti todella hyvän matchin ja stabiilin suhteen, pari yhä yhdessä).
Suomen seura-alustoille en menisi. Siellä pyörii samat vakiokalastajat. Kuviot ovat liian pienet.
Hakeehan moni suomalainen mieskin seuransa ja vaimonsa Aasiasta tai muualta. Rakkausliittoja on heilläkin. Koko maailma on meidän! Kokeile.
Hyvää tuuria vaaditaan ja sitä että elämäntapa on sellainen että uusia ihmisiä ainakin välillä kohtaa. Nää ikäjutut on tässäkin ketjussa aivan ihmeellisiä, musta ainakin (nainen) on näin aikuisiällä ollut kiinnostunut vuosien varrella omanikäiset tai 10, jopa 15v nuoremmat miehet ja eron jälkeen tapailinkin puoli vuotta 15v nuorempaa kunnes ikäero alkoi tuntua liian isolta ja erottiin minun aloitteesta. Nykyisin olen pitkässä suhteessa 10v nuoremman miehen kanssa. Mies vieläpä ollut aina ns suosittu naisten keskuudessa, hyvännäköinen ja sporttinen, kohtelias, koulutettu ja ok työssä. Kuitenkin introvertti ja hyvin sitoutumishaluinen/kykyinen ja halukas loppuelämän parisuhteeseen kanssani. Mun ohje on et se ikäasia kannattaa laittaa sivuun, mitä vanhemmaksi tulee sitä laajempi se haarukka on. Ihmiset on persoonia ja mikään ikä ei toista tee sen paremmaksi vaan niin moni fiksu hyväkuntoinen 45v businessnainen on seksikkäämpi kun 28v ylipainoinen lähiöneito..