Onko teillä kokemuksia väärän ihmisen suututtamisesta?
Oletteko koskaan saaneet sellaisen ihmisen suuttumaan, joka kokee oikeudekseen kostaa ja alkaa hankaloittaa elämääsi?
Mitä tapahtui ja saitteko koskaan sovittua? Ja toivoitteko, ettette olisi koskaan suututtaneet sitä henkilöä?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se henkilö, jota ei kannata suututtaa. Olen oikeasti tosi kiltti, mutta jos joku käyttäytyy riittävän ikävästi ja loukkaavasti minua kohtaan, niin se ihminen ei oikeasti tiedä, mikä häneen iski. Nämä tyypit ovat sellaisia, että ne ovat todella ikäviä muillekin. Näitä tulee silloin tällöin erityisesti työpaikalla vastaan. Yleensä löytyy kyllä keino, jolla heistä pääsee eroon. Aina välillä tulee vastaan tyyppejä, jotka kuvittelevat voivansa kohdella minua miten hyvänsä, koska olen perusluonteeltani kiltti ja hyvöntahtoinen. Ihan pienestä en suutu, mutta sitten jos minut onnistuu kunnolla suututtamaan, niin siitä on leikki kaukana. Ei siis ihan oikeasti kannata.
Minä olen kuin sinä. Vain yksi valtava ero. En kosta, koskaan. Kostaminen on alhaisen ihmisen toimintatapa. Vaikka olisit kaltoinkohdeltu ja uhri alunperin, sillä hetkellä kun kostat, menetät pelin. Kaikki sodat ovat alkaneet samoin, koston kierteestä. Paha tapetaan pehmeydellä, antamalla periksi.
Pitää nähdä isompi kuva, eikä vain oma napansa.
Olen eri mieltä. Tietyissä tapauksissa kostaminen voi olla vähän niin ja näin, mutta ei kaikissa. Selittäisitkö mitä tarkoitat pehmeydellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se henkilö, jota ei kannata suututtaa. Olen oikeasti tosi kiltti, mutta jos joku käyttäytyy riittävän ikävästi ja loukkaavasti minua kohtaan, niin se ihminen ei oikeasti tiedä, mikä häneen iski. Nämä tyypit ovat sellaisia, että ne ovat todella ikäviä muillekin. Näitä tulee silloin tällöin erityisesti työpaikalla vastaan. Yleensä löytyy kyllä keino, jolla heistä pääsee eroon. Aina välillä tulee vastaan tyyppejä, jotka kuvittelevat voivansa kohdella minua miten hyvänsä, koska olen perusluonteeltani kiltti ja hyvöntahtoinen. Ihan pienestä en suutu, mutta sitten jos minut onnistuu kunnolla suututtamaan, niin siitä on leikki kaukana. Ei siis ihan oikeasti kannata.
Minä olen kuin sinä. Vain yksi valtava ero. En kosta, koskaan. Kostaminen on alhaisen ihmisen toimintatapa. Vaikka olisit kaltoinkohdeltu ja uhri alunperin, sillä hetkellä kun kostat, menetät pelin. Kai
Moni muukin hyötyy, kun hankkiudun näistä hankalista tyypeistä eroon esim. työpaikalla. Motiivini ei ole pelkkä kosto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuin sinä. Vain yksi valtava ero. En kosta, koskaan. Kostaminen on alhaisen ihmisen toimintatapa. Vaikka olisit kaltoinkohdeltu ja uhri alunperin, sillä hetkellä kun kostat, menetät pelin. Kai
Joskus ne ilkeät tyypit tarvitsevat kokemuksen samasta kohtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuin sinä. Vain yksi valtava ero. En kosta, koskaan. Kostaminen on alhaisen ihmisen toimintatapa. Vaikka olisit kaltoinkohdeltu ja uhri alunper
Joskus ne ilkeät tyypit tarvitsevat kokemuksen samasta kohtelusta.
Kosto on kuin kivi, jonka heittää kohti koston kohdetta. Mutta kuin veteen putoava kivi, se tekee useita renkaita ja vaikuttaa lopulta yllättävän laajalti koston kohteen lähipiiriin. Täysin viattomiin, sivullisiin ihmisiin. Onko tämä oikein? Ei todellakaan ole.
Teko on vain se teko, jonka teet. Jos teko on paha ja tarkoitus aiheuttaa pahaa, teko itsessään on pahuutta, ja levittää pahuutta maailmaan. Silloin kostaja on itse paha, ja oman logiikkansa mukaan täysin oikeutettu kohde seuraavalle kostolle itsekin.
Näin vuosisatojen sodat etenevät. Kukaan ei enää tiedä mitä tapahtui alussa. Kaikki anarkia ja sekasorto lähtee koston kierteestä.
Kosto on aina ajattelemuutta ja tyhmyyttä, kyvyttömyyttä nähdä kokonaiskuva. Se paha, jonka maailmaan tuotat, aiheuttaa kaikkea pahaa ympärilläsi. Olet yksi pahoista, omasta valinnastasi.
Minä valitsin toisin. Olen todella vakavien kaltoinkohtelujen kohde ja joutunut pohtimaan näitä asioita perusteellisesti. En ole koskaan, ikinä, hetkeäkään, suunnitellut kostoja. Olen tästä ominaisuudestani ylpeä, ja tämä erottaa minut ja kostavan, ja minua kaltoinkohdelleen ihmisen. Totaalisesti.
Haluan olla ja pysyä pehmeänä, herkkänä ja hyvänä. Vaalia itseäni, en halua muuttua pahaksi.
Jos siis järjestää potkut jollekin työkaverille, siitä saattaa kärsiä myös tämän lapset ja muu perhe, jotka saattavat olla saman henkilön, ehkä narsistin, uhreja jo valmiiksi. Aiheuttaa pahaa toisille uhreille ja viattomille sivullisille.
Kostajalla on myös jokin suuruus- tai jumaluusfantasia, hän nostaa itsensä muiden yläpuolelle, kuvitellen olevansa asemassa, josta voi jakaa oikeaa ja väärää muille alamaisilleen.
Kostaja on aina narsisti.
Maturity is when you have power to destroy someone who did you wrong but you just breathe, walk away and let life take care of them.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ei ole aikomusta "sopia" tai olla missään tekemisissä kyseisen henkilön kanssa tai kenenkään kanssa joka tämän kanssa on tekemisissä. 2nd contactkin on liikaa sellaisiin tyyppeihin.
Toivoin pitkään, etten olisi koskaan edes tavannut koko henkilöä. Mutta jumala ei tee virheitä, joten luotan, että tapahtunut kääntyy vielä joskus voitoksi ja saan takaisin sen ja enemmänkin, kun mitä minulta vietiin.
Miten sä voit saada takaisin sen mitä on viety?? Etkö ymmärrä mikä oli olennaisinta ihmiskokemuksessa?? Et tule ikinä saamaan mitään itsellesi. Et, kun suojelu, itseasiassa edes ihmisten ymmärryskyky ei ole paikoillaan
Jos on kyseessä häiriöiden ihminen ei sopiminen auta, se häiriökäytös vaan jatkuu näin. Normi ihmisen kanssa voi sopia ja se onnistuu. Kaikki tuo kostaminen kertoo siitä, että ei ole tasapainoinen tyyppi. Ei niiden kanssa normaalit toimintatavat toimi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan sama. Olen erittäin ystävällinen, mutta en anna kenenkään kävellä ylitseni. Kostamaan en ala enkä tee mitään epäeettistä, mutta löydän kyllä keinot miten voittaa tällaiset tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sopisin mitään ihmisen kanssa joka tarkoituksella perseilee?
Etkö ymmärrä että ei tykkää sun tekemisistä ym.
Mistä tekemisistä??? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ihmisten typeryys on se joka johtaa pahaan
Entinen vuokranantajani katuu varmasti nyt, kun yritti huijata minua ja vältellä lakeja. Hänen toiminnastaan koitui lopulta hänelle pahoja ongelmia viranomaisten kanssa. Hän varmaan kuvitteli, että antaisin asian olla, mutta oli pahasti väärässä ja hain apua lakiteitse.
Vierailija kirjoitti:
Narsistit rakastaa "sopia", heille se on aloitusruutu johon voi saapua kuin monopolissa uudestaan ja uudestaan, kaikki alkaa alusta mutta nyt he tietävät sinusta enemmän.
KUKAAN ei ole velkaa toiselle yhteydenpitoa, sitä saa olla tekemättä jopa ilman perusteluja.
: ]
TÄMÄ! Älä anna KOSKAAN narsistille uutta mahdollisuutta. Pidä myös hänen hovinsa samalla viivalla. T.Narsistin lapsi
Sellaiset on pelottavia jotka alkaa tunkeutuvuudellaan ahdistamaan mutta niistä ei meinaa päästä mitenkään eroonkaan koska on kuin jatkuvasti joku hirttoköysi omalla kaulalla joka alkaa kiristymään kun toisesta yrittää etääntyä. Sitten kun se tosiaan tajuaa että haluan hänestä eroon niin pimahtaa eikä kaihda keinoja kostaakseen kun hänen kaltaisensa täydellisen kiltin ja auttavaisen ihmisen haluaa hylätä.
Ei, mutta ihminen suuttui mulle (kohtalokas virhe häneltä) ja menetti työpaikkansa 😂
Se oli vartijana mun töissä ja alkoi ahdistella. Sai rukkaset. Pääsi siitä sitten putkaan ja sai kenkää riehuttuaan humalassa töissä.
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta itserakkaasta ämmästä joka luulee olevansa aina ykkönen jopa toisten kotona ja silti on saamaton p aska.
Parempi kuin sä.
Vierailija kirjoitti:
Jos siis järjestää potkut jollekin työkaverille, siitä saattaa kärsiä myös tämän lapset ja muu perhe, jotka saattavat olla saman henkilön, ehkä narsistin, uhreja jo valmiiksi. Aiheuttaa pahaa toisille uhreille ja viattomille sivullisille.
Kostajalla on myös jokin suuruus- tai jumaluusfantasia, hän nostaa itsensä muiden yläpuolelle, kuvitellen olevansa asemassa, josta voi jakaa oikeaa ja väärää muille alamaisilleen.
Ei ole mikään pakko jäädä narsistin uhriksi. Sinä puolustelet nyt sitä narsistia aika heppoisin perustein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään pakko jäädä narsistin uhriksi. Sinä puolustelet nyt sitä narsistia aika heppoisin perustein.
Narsistin lapsen ei ole pakko jäädä uhriksi? En puolusta ketään, vaan käytän viisautta ja älyä enemmin kuin vihaa ajatteluni tukena.
On kokemusta itserakkaasta ämmästä joka luulee olevansa aina ykkönen jopa toisten kotona ja silti on saamaton p aska.