Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kokemuksia väärän ihmisen suututtamisesta?

Vierailija
23.05.2025 |

Oletteko koskaan saaneet sellaisen ihmisen suuttumaan, joka kokee oikeudekseen kostaa ja alkaa hankaloittaa elämääsi?

Mitä tapahtui ja saitteko koskaan sovittua? Ja toivoitteko, ettette olisi koskaan suututtaneet sitä henkilöä?

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ei ole aikomusta "sopia" tai olla missään tekemisissä kyseisen henkilön kanssa tai kenenkään kanssa joka tämän kanssa on tekemisissä. 2nd contactkin on liikaa sellaisiin tyyppeihin.

Toivoin pitkään, etten olisi koskaan edes tavannut koko henkilöä. Mutta jumala ei tee virheitä, joten luotan, että tapahtunut kääntyy vielä joskus voitoksi ja saan takaisin sen ja enemmänkin, kun mitä minulta vietiin.

Vierailija
2/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Ei ole aikomusta "sopia" tai olla missään tekemisissä kyseisen henkilön kanssa tai kenenkään kanssa joka tämän kanssa on tekemisissä. 2nd contactkin on liikaa sellaisiin tyyppeihin.

Toivoin pitkään, etten olisi koskaan edes tavannut koko henkilöä. Mutta jumala ei tee virheitä, joten luotan, että tapahtunut kääntyy vielä joskus voitoksi ja saan takaisin sen ja enemmänkin, kun mitä minulta vietiin.

Hah. Mitäs törkeyksiä teit tätä henkilöä kohtaan? 😐

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallurikollismustalaiset toimii noin. Normaalit kansalaiset ja vauvalaiset ovat tietämättömiä näistä.

Vierailija
4/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallurikollismustalaiset toimii noin. Normaalit kansalaiset ja vauvalaiset ovat tietämättömiä näistä.

Täällä vauvallakin näitä rikollisia pyörii, ihan ylläpidosta lähtien. Tietäisit vaan.

Vierailija
5/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää mikä termi tuo on. En ole ikinä kuullutkaan.

Vierailija
6/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sopisin mitään ihmisen kanssa joka tarkoituksella perseilee?

Vierailija
7/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla musta silmä ja vuotava nenä. 

Vierailija
8/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ystävällisen, todella kultaisen neuvon. Pyri sopimaan asia mahdollisimman ajoissa suututtamasi ihmisen kanssa. Mahdollisen kaltoinkohtelusi seuraukset kasaantuvat ja kertaantuvat tämän henkilön elämässä. Katso asiaa eteempää ja ymmärrä, että sama prosessi on toistunut miljoonia kertoja maailmanhistoriassa, sekä mikro, että makratosolla.

Vierailija
9/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa ap omat kokemuksesi ensin?

Vierailija
10/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tismalleen samat fiilikset. Allekirjoitan myös tuon,  että 2nd contact liikaa. Olen joutunut olemaan joillekin todella tyly vain sen takia, että ovat ko. henkilön tuttavia. Pitävät varmaan ylimielisenä. Mikä sitten vahvistaa kiusaajan levittämää narratiivia uhrista syyllisenä. Jos ei ole kokenut samaa, ei voi ymmärtää. Vähän kuin rimpuilisi hämähäkin seitissä.

Vierailija
11/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkasin hänen narsistista egoaan ja sen jälkeen hän loukkasi kaikkia perusoikeuksiani ja tuhosi elämäni. Eli siis klassinen pienen munan syndrooma.

Vierailija
12/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan ystävällisen, todella kultaisen neuvon. Pyri sopimaan asia mahdollisimman ajoissa suututtamasi ihmisen kanssa. Mahdollisen kaltoinkohtelusi seuraukset kasaantuvat ja kertaantuvat tämän henkilön elämässä. Katso asiaa eteempää ja ymmärrä, että sama prosessi on toistunut miljoonia kertoja maailmanhistoriassa, sekä mikro, että makratosolla.

En voi "sopia" ihmisen kanssa joka haluaa tuhota minut. Anteeksi voin antaa, mutta se ei muuta Sitä mitä hän on ja mitä tekee muille ihmisille.

Se että suututtaa jonkun ei tarkoita sitä, että olisi tehnyt väärin tätä kohtaan. Mies voi suuttua lapselle itkemisestä ja ravistaa tämän niskat poikki. Lapsi ei tehnyt väärää. Ja todellakaan tämä ei muuttuisi "sopimalla".

Vierailija
13/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkasin hänen narsistista egoaan ja sen jälkeen hän loukkasi kaikkia perusoikeuksiani ja tuhosi elämäni. Eli siis klassinen pienen munan syndrooma.

Kuulostaa niin tutulta, että varmaankin sama ihminen. Tiivistät kaiken niin osuvasti, ihan kuin omasta elämästäni. -se sama

Vierailija
14/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän samanlaista meneillään. 

Vierailija
15/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit rakastaa "sopia", heille se on aloitusruutu johon voi saapua kuin monopolissa uudestaan ja uudestaan, kaikki alkaa alusta mutta nyt he tietävät sinusta enemmän.

KUKAAN ei ole velkaa toiselle yhteydenpitoa, sitä saa olla tekemättä jopa ilman perusteluja.

: ]

Vierailija
16/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se henkilö, jota ei kannata suututtaa. Olen oikeasti tosi kiltti, mutta jos joku käyttäytyy riittävän ikävästi ja loukkaavasti minua kohtaan, niin se ihminen ei oikeasti tiedä, mikä häneen iski. Nämä tyypit ovat sellaisia, että ne ovat todella ikäviä muillekin. Näitä tulee silloin tällöin erityisesti työpaikalla vastaan. Yleensä löytyy kyllä keino, jolla heistä pääsee eroon. Aina välillä tulee vastaan tyyppejä, jotka kuvittelevat voivansa kohdella minua miten hyvänsä, koska olen perusluonteeltani kiltti ja hyvöntahtoinen. Ihan pienestä en suutu, mutta sitten jos minut onnistuu kunnolla suututtamaan, niin siitä on leikki kaukana. Ei siis ihan oikeasti kannata.

Vierailija
17/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niin tutulta, että varmaankin sama ihminen. Tiivistät kaiken niin osuvasti, ihan kuin

Narsistit on kopioita toisistaan, heitä on noin 1 ihminen kymmenestä, valitettavasti mikään tästä ei ole yhteensattumaa sinun kokemuksen kanssa.

Etsi vertaistukea niin ymmärrät mitä minä tarkoitan.

: ]

Vierailija
18/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sopisin mitään ihmisen kanssa joka tarkoituksella perseilee?

Etkö ymmärrä että ei tykkää sun tekemisistä ym.

Vierailija
19/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se henkilö, jota ei kannata suututtaa. Olen oikeasti tosi kiltti, mutta jos joku käyttäytyy riittävän ikävästi ja loukkaavasti minua kohtaan, niin se ihminen ei oikeasti tiedä, mikä häneen iski. Nämä tyypit ovat sellaisia, että ne ovat todella ikäviä muillekin. Näitä tulee silloin tällöin erityisesti työpaikalla vastaan. Yleensä löytyy kyllä keino, jolla heistä pääsee eroon. Aina välillä tulee vastaan tyyppejä, jotka kuvittelevat voivansa kohdella minua miten hyvänsä, koska olen perusluonteeltani kiltti ja hyvöntahtoinen. Ihan pienestä en suutu, mutta sitten jos minut onnistuu kunnolla suututtamaan, niin siitä on leikki kaukana. Ei siis ihan oikeasti kannata.

Mulla on samaa. Joskus ihmiset ovat ihan pelästyneet kun huomaavat että tolla hiirulaisella onkin leijonan vahvuus mentaalisesti.

Vierailija
20/112 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuin sinä. Vain yksi valtava ero. En kosta, koskaan. Kostaminen on alhaisen ihmisen toimintatapa. Vaikka olisit kaltoinkohdeltu ja uhri alunperin, sillä hetkellä kun kostat, menetät pelin. Kaikki sodat ovat alkaneet samoin, koston kierteestä. Paha tapetaan pehmeydellä, antamalla periksi.

Pitää nähdä isompi kuva, eikä vain oma napansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä