Onko teillä kokemuksia väärän ihmisen suututtamisesta?
Oletteko koskaan saaneet sellaisen ihmisen suuttumaan, joka kokee oikeudekseen kostaa ja alkaa hankaloittaa elämääsi?
Mitä tapahtui ja saitteko koskaan sovittua? Ja toivoitteko, ettette olisi koskaan suututtaneet sitä henkilöä?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Minä annoin pakit miehelle, josta en pitänyt syystä X. Siitä seurasi totaalinen mayhem, mies sekosi. Hän on käyttänyt vuosia, muita ihmisiä, aikaansa tuhotakseen minut. En voi muuta kuin sääliä. Mitä kaikkea hyvää hän olisi voinut tehdä sen sijaan elämässään. Syy X tuli lopulta todistettua, jos alussa hetken epäilinkin sitä päteväksi. Kostonhimossaan hän näytti todellisen luonteensa. Olin siis oikeassa alunperin syystä X, siksi hän raivostui.
Se on naisena aika vaarallista antaa pakit miehelle, kun alkaa nämä kostotoimet jos miehellä on hauras ego.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä annoin pakit miehelle, josta en pitänyt syystä X. Siitä seurasi totaalinen mayhem, mies sekosi. Hän on käyttänyt vuosia, muita ihmisiä, aikaansa tuhotakseen minut. En voi muuta kuin sääliä. Mitä kaikkea hyvää hän olisi voinut tehdä sen sijaan elämässään. Syy X tuli lopulta todistettua, jos alussa hetken epäilinkin sitä päteväksi. Kostonhimossaan hän näytti todellisen luonteensa. Olin siis oikeassa alunperin syystä X, siksi hän raivostui.
Se on naisena aika vaarallista antaa pakit miehelle, kun alkaa nämä kostotoimet jos miehellä on hauras ego.
Hauras minäkuva miehellä on epäluotettavuuden, epärehellisyyden ja valheellisuuden juurisyy. Ilmentää naisvihaa monin eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä olen ihminen jota ei kannata suututtaa,valitettavasti ole pitkävihainen, vaikka yritän antaa anteeksi. en tavallaan kosta perinteises mielessä mitenkään,vaan enemmän odotan tilannetta, jossa joku joutuu uudestaan kohtaamaan, omat tekonsa ja sit saataan vähän huomauttaa menneistä.
Juurl näin. Kun on paikka iskeä narskun ollessa heikoilla niin se isku on terävä ja tarkasti osuva.
Näinpä.
Jos narsku on jo jostain monellakin tapaa riippuvainen ja sitten käykin niin että hommat ei toimi ja hän jää tyhjän päälle kaikilta osin niin silloin voi muistutella että sitä lopulta saa mitä itse tilasi.
Tuollainen ei kestä kritiikkiä tekosistaan millään tavalla. Uhriutuu siitä ihmisten edessä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoiset oikeutukset sinulla on, tulkitset Raamattua oman mielesi mukaan.
Entä kostaja, joka kostaa jotakin vain ilkeyttään, ilman todellista oikeutusta? Entä tämän henkilön oma lapsi? Luuletko, ettei lapsi tiedä mitä isänsä tekee? Tai ei huomaa, kuinka vanhempi on poissaoleva, suunnitellessaan kostojaan.
Edelleenkin myös koston kohteen lapsi on täysin viaton sivullinen. Eikä mikään oikeuta häneen väkisinkin kohdistuvaa pahuutta.
Huomaa, ettet ole pohtinut asiaa sen syvällisemmin.
Kosto on aina kostajan mielestä oikeutettu. Hän ei koe sitä kostona, vaan oikeudenmukaisena rangaistuksena.
Ei tarvitse kostaa. Vaan ainoastaan katsoa vierestä ja hymähtää kun pahuutta ja myrkkyä täynnä oleva sössii asianasa ihan itse
Ei omaa energiaa pidä käyttää sellaiseen.
En onneksi. Sitten meitä olisi 2 ja seuraukset sen mukaiset...
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se henkilö, jota ei kannata suututtaa. Olen oikeasti tosi kiltti, mutta jos joku käyttäytyy riittävän ikävästi ja loukkaavasti minua kohtaan, niin se ihminen ei oikeasti tiedä, mikä häneen iski. Nämä tyypit ovat sellaisia, että ne ovat todella ikäviä muillekin. Näitä tulee silloin tällöin erityisesti työpaikalla vastaan. Yleensä löytyy kyllä keino, jolla heistä pääsee eroon. Aina välillä tulee vastaan tyyppejä, jotka kuvittelevat voivansa kohdella minua miten hyvänsä, koska olen perusluonteeltani kiltti ja hyvöntahtoinen. Ihan pienestä en suutu, mutta sitten jos minut onnistuu kunnolla suututtamaan, niin siitä on leikki kaukana. Ei siis ihan oikeasti kannata.
Kuulostat TODELLA hullulta...
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se henkilö, jota ei kannata suututtaa. Olen oikeasti tosi kiltti, mutta jos joku käyttäytyy riittävän ikävästi ja loukkaavasti minua kohtaan, niin se ihminen ei oikeasti tiedä, mikä häneen iski. Nämä tyypit ovat sellaisia, että ne ovat todella ikäviä muillekin. Näitä tulee silloin tällöin erityisesti työpaikalla vastaan. Yleensä löytyy kyllä keino, jolla heistä pääsee eroon. Aina välillä tulee vastaan tyyppejä, jotka kuvittelevat voivansa kohdella minua miten hyvänsä, koska olen perusluonteeltani kiltti ja hyvöntahtoinen. Ihan pienestä en suutu, mutta sitten jos minut onnistuu kunnolla suututtamaan, niin siitä on leikki kaukana. Ei siis ihan oikeasti kannata.
Toimitko sosiaali-ja terveysalalla?
Jos joku onnistuu minut (hyvin pitkähermoisen ja rauhallisen) suututtamaan esim. jatkuvalla huonolla käytöksellään ja töykeydellään, niin sitä en helposti unohda. En kuitenkaan lähde mukaan solvauksiin ja suoraan riidan haastamiseen, vaan tuota henkilöä ei yksinkertaista ole enää olemassa minulle. Hän on minulle ilmaa ja samassakin tilassa ollessa en millään lailla noteeraa häntä. Tämä grey rocking -keino on ollut erittäin tehokas ja toimiva jo vuosia.
Koita ärsyttää Harrikkamiestä. Viimeksi kaatoi 15 metriä aitaa. Vahingossa kysyin millä merkillä aloitit moottoripyöräilyn.
Kyllähän kateellisia ja muita häiriöisiä riittää .
Aina joku ärsyyntyy jostakin.
Mitäpä noista, suuttujista. Siinähän suutahtelevat. Omaa itseään he vahingoittavat eniten. Live and let be. :))
Eläkää ilon kautta, tuokaa hyvää tähän maailmaan. Niin sitten jonakin päivänä voitte sulkea tämänkin sivun, oven ja silmänne hymyssäsuin. Jättäen seuraaville leikatut ruohot, kylvetyn viljan, auringonlaskut, huhuilevan pöllön. Parempaa ja kauniimpaa kuin ennen teidän tuloanne maan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuin sinä. Vain yksi valtava ero. En kosta, koskaan. Kostaminen on alhaisen ihmisen toimintatapa. Vaikka olisit kaltoinkohdeltu ja uhri alunperin, sillä hetkellä kun kostat, menetät pelin. Kai
Hitlerkin tapettiin antamalla periksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin hullu kuin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehentelijältä pikemminkin. Tyhjänpuhujalta.
Vätys, joka ei ole saanut elämässään mitään aikaan ja haaveilee omassa peräkammarissaan kostosta.
Vierailija kirjoitti:
Hitlerkin tapettiin antamalla periksi?
Hitler tappoi itsensä. Oli sota ja hän lahtasi 6 miljoonaa juutalaista+ kaikki muut toisinajattelijat ja epäpuhtaat ihmiset päälle. Jos ei olisi tappanut itseään hänet olisi tuomittu oikeudessa.
Näissä narsistisen ihmisen kostoissa on aina se, että joskus pelkkä ele tai ilme voi pillastuttaa tälläisen ihmisen suunniltaan. Saati väärä sana tai teko. Hän on niin hajalla minuutensa kanssa, että pienikin väärä henkäys häntä kohtaan saa koston kierteen aikaan. Hän itse voi häpeämättä rikkoa lakia ja se ei ole yhtään mitään, koska hänellä on oikeus. Hän kokee kaiken kritiikin uhkana minuudelleen ja siksi se reaktio on niin valtava. Hän kokee niin syvää loukkausta, vaikka toinen ei edes olisi tarkoittanut loukata, että se suhteellisuudentaju on hämärtynyt.
Ihminen on yhtä kuin tekonsa. Kun poistetaan muut ihmiset ympäriltä, tai näiden väitetyt tai todelliset vaikutukset, ihminen on se, mitä jää jäljelle. On turha syyttää muita omista pahoista teoistaan tai oikeuttaa niitä muiden tekemisillä.
Jos teet pahoja tekoja, olet paha.
Näinpä.
Jos narsku on jo jostain monellakin tapaa riippuvainen ja sitten käykin niin että hommat ei toimi ja hän jää tyhjän päälle kaikilta osin niin silloin voi muistutella että sitä lopulta saa mitä itse tilasi.