Onko teillä kokemuksia väärän ihmisen suututtamisesta?
Oletteko koskaan saaneet sellaisen ihmisen suuttumaan, joka kokee oikeudekseen kostaa ja alkaa hankaloittaa elämääsi?
Mitä tapahtui ja saitteko koskaan sovittua? Ja toivoitteko, ettette olisi koskaan suututtaneet sitä henkilöä?
Kommentit (112)
Kerran suututin yhden entisen työkaverin, joka on istunut useamman kerran linnassa, yleensä Riihimäellä. Luonteeltaan lapsellinen, narsistinen narkki, joka ei ymmärrä elämän totuuksista kuin sellaiset versiot jotka ovat hänen itsensä mieleen, vaikka ikää lähemmäs 50v.
En ole sen jälkeen ollut tekemissä hänen kanssaan, mikä on ihan hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se henkilö, jota ei kannata suututtaa. Olen oikeasti tosi kiltti, mutta jos joku käyttäytyy riittävän ikävästi ja loukkaavasti minua kohtaan, niin se ihminen ei oikeasti tiedä, mikä häneen iski. Nämä tyypit ovat sellaisia, että ne ovat todella ikäviä muillekin. Näitä tulee silloin tällöin erityisesti työpaikalla vastaan. Yleensä löytyy kyllä keino, jolla heistä pääsee eroon. Aina välillä tulee vastaan tyyppejä, jotka kuvittelevat voivansa kohdella minua miten hyvänsä, koska olen perusluonteeltani kiltti ja hyvöntahtoinen. Ihan pienestä en suutu, mutta sitten jos minut onnistuu kunnolla suututtamaan, niin siitä on leikki kaukana. Ei siis ihan oikeasti kannata.
Minä olen kuin sinä. Vain yksi valtava ero. En kosta, koskaan. Kostaminen on alhaisen ihmisen toimintatapa. Vaikka olisit kaltoinkohdeltu ja uhri alunperin, sillä hetkellä kun kostat, menetät pelin. Kai
Tuolla toimintatavalla päädyt koko ikäsi kiusatuksi. Sylkykuppina vielä vanhainkodissakin. En suosittele.
Eiköhän kaikki tiedä jonkun vanhemman kollegan töissä joka on työnatajan silmissä "hyvä tyyppi" joka onkin oikeasti täysi persereikä. Häntä jos menet julkisesti arvostelemaan niin hän hoitaa sinulle potkut tai vähintäänkin haukkuu kostoksi työnantajalle.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle tiedoksi, että näillä ihmisillä, joilla on kokemusta, ovat jo kuolleita. Raivostunut ja suuttunut psykopaatti/sosiopaatti/narsisti ei luovuta ennen kuin uhri on kuollut.
Olet oikeassa, minä olen sisäisesti kuollut. Sitäpä ei tunteita manipuloiva narsisti osannut aavistaa tulevaksi. T. Narsistin lapsi
Olen, parikin. Naisia molemmat. Kun he olivat itse ensin menneet minun rajani yli enkä sitten halunnutkaan jatkaa, he kokivat minun pettäneen heidät. Kumpikaan ei osannut katsoa peiliin, toisin kuin suurin osa muista tuntemistani ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ei ole aikomusta "sopia" tai olla missään tekemisissä kyseisen henkilön kanssa tai kenenkään kanssa joka tämän kanssa on tekemisissä. 2nd contactkin on liikaa sellaisiin tyyppeihin.
Toivoin pitkään, etten olisi koskaan edes tavannut koko henkilöä. Mutta jumala ei tee virheitä, joten luotan, että tapahtunut kääntyy vielä joskus voitoksi ja saan takaisin sen ja enemmänkin, kun mitä minulta vietiin.
2nd contactkin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ei vttu olet NOLO.
Mikä lie suomennos sanalle, en tiedä eikä kiinnosta. Mieluummin nolo kuin nuppivikainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsismi on erittäin miestyypillinen ominaisuus. Samoin kostaminen. Ketjussa yritetään estää kostamasta narsistille, koska ketjun miesvässykät pelkäävät saavansa omaa lääkettään.
Antakaa heille paskaa niin paljon kuin haluatte. Koska olette älykkäämpiä, tehkää se viisaasti ja laillisesti.
Itse hommasin ahdistelijamiehelle julkiset potkut. Horjutin hänen henkistä tasapainiaan niin että hän tuli humalassa riehumaan 10 todistajan ja kahden konstaapelin nähden. Mä en ollut edes paikalla tuolloin. Eikä hän tiennyt mun nimeä 😂
Pitihän sen sukupuolihullunkin tänne eksyä. Voitaisko helvetti sentään edes joku pitää ilman tätä naiset vs miehet-paskaa.
Jos puhutaan "vaarallisuudesta" niin se on kyllä varsin sukupuolittunut aihe sattuneesta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen vääräksi teoksi riittää kun antaa pakit miehelle. Tällöin nainen "suututtaa väärän henkilön". Näistä esimerkkejä näkee esim. Intiassa, jossa naisille on kostettu happohyökkäyksillä. Viimeinen asia sen naisen mielessä on lähteä kostamaan miehelle.
Siinä vähän perspektiiviä tähän keskusteluun.
Miten ihmeessä naisena kostat tuollaisissa pers läpi maissa kun naisena olemisen arvo on muutenkin tasoa koira? Kyllä nainenkin saa kostamisesta tyydytystä siinä missä mieskin.
Tuo on kyllä uskomatonta. Ja että kun nainen siirtyy suvusta toiseen niin isän pitää maksaa siitä toiselle isälle, että nämä ottavat tytön panolelukseen ja kotipiiakseen. Pojan syntymää juhlitaan, koska tämän voi lähettää ulkomaille töihin ja viedä tämän rahat. Hirveitä ihmisiä. Näissäkin dokumenteissa ne tytöt vaikuttavat suhteellisen inhimillisiltä, äidit ovat masentuneita ja hiljaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostavat ihmiset ovat kaiken pahan alku ja juuri.
Ai. Minusta pahaa tekevät ihmiset ovat niitä pahoja. Kosto voi olla ihan vaan reilua.
Ok. Onko sitten ihan yhtä reilua, että koston kohteen lapsi kostaa kostajalle? Sitten taas tämän lapsi kostaa edellisen lapselle jne.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Minusta pahaa tekevät ihmiset ovat niitä pahoja. Kosto voi olla ihan vaan reilua.
Ok. Onko sitten ihan yhtä reilua, että koston kohteen lapsi kostaa kostajalle? Sitten taas tämän lapsi kostaa edellisen lapselle jne.?
Raamatullisesti ei saa kostaa isän virheitä lapselle. Mutta tosiasiassa se lapsi yleensä oppii tämän tavoille ja "ansaitsee" itse ongelmansa käyttäytymällä yhtä typerästi kuin se isänsä. Ja usein se isä myös myrkyttää lapsen mielen näitä tahoja kohtaan, joilla olisi aihetta kostoon, joten se asetelma on tavallan pelattu valmiiksi ja lapsi saattaa olla siinä avuton pelinappula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ei ole aikomusta "sopia" tai olla missään tekemisissä kyseisen henkilön kanssa tai kenenkään kanssa joka tämän kanssa on tekemisissä. 2nd contactkin on liikaa sellaisiin tyyppeihin.
Toivoin pitkään, etten olisi koskaan edes tavannut koko henkilöä. Mutta jumala ei tee virheitä, joten luotan, että tapahtunut kääntyy vielä joskus voitoksi ja saan takaisin sen ja enemmänkin, kun mitä minulta vietiin.
Mitä noloa tuossa on? Viisautta se on. Oma kiusaajani pisti kaverinsa ottamaan yhteyttä minuun, "ihan vaan kuulumisia vaihtaakseen". Ts. onkiakseen tietoja puolestaan. Kaveri oli luultavasti täysin tietämätön kaikesta, tai vähintäänkin luuli kiusaajan aikeita hyviksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen, parikin. Naisia molemmat. Kun he olivat itse ensin menneet minun rajani yli enkä sitten halunnutkaan jatkaa, he kokivat minun pettäneen heidät. Kumpikaan ei osannut katsoa peiliin, toisin kuin suurin osa muista tuntemistani ihmisistä.7
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se henkilö, jota ei kannata suututtaa. Olen oikeasti tosi kiltti, mutta jos joku käyttäytyy riittävän ikävästi ja loukkaavasti minua kohtaan, niin se ihminen ei oikeasti tiedä, mikä häneen iski. Nämä tyypit ovat sellaisia, että ne ovat todella ikäviä muillekin. Näitä tulee silloin tällöin erityisesti työpaikalla vastaan. Yleensä löytyy kyllä keino, jolla heistä pääsee eroon. Aina välillä tulee vastaan tyyppejä, jotka kuvittelevat voivansa kohdella minua miten hyvänsä, koska olen perusluonteeltani kiltti ja hyvöntahtoinen. Ihan pienestä en suutu, mutta sitten jos minut onnistuu kunnolla suututtamaan, niin siitä on leikki kaukana. Ei siis ihan oikeasti kannata.
Minä olen kuin sinä. Vain yksi valtava ero. En kosta, koskaan. Kostaminen on alhaisen ihmisen toimintatapa. Vaikka olisit kaltoinkohdeltu ja uhri alunper
Tuolla toimintatavalla päädyt koko ikäsi kiusatuksi. Sylkykuppina vielä vanhainkodissakin. En suosittele.
Ei pidä paikkansa. Tämä toimintatapa on jo tuottanut tuottanut tulosta. Kostaja ns. sotkeutui omiin lankoihinsa. Täysin ilman osuuttani. Itseasiassa olen antanut hänelle anteeksi jo aikoja sitten. En vihaa häntä, vaan säälin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sopisin mitään ihmisen kanssa joka tarkoituksella perseilee?
Niinpä. Hyvä ja osuva havainto.
Itsestäänselvää.
Självklart
mä olen ihminen jota ei kannata suututtaa,valitettavasti ole pitkävihainen, vaikka yritän antaa anteeksi. en tavallaan kosta perinteises mielessä mitenkään,vaan enemmän odotan tilannetta, jossa joku joutuu uudestaan kohtaamaan, omat tekonsa ja sit saataan vähän huomauttaa menneistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatullisesti ei saa kostaa isän virheitä lapselle. Mutta tosiasiassa se lapsi yleensä oppii tämän tavoille ja "ansaitsee" itse ongelmansa käyttäytymällä yhtä typerästi kuin se isänsä. Ja usein se isä myös myrkyttää lapsen mielen näitä tahoja kohtaan, joilla olisi aihetta kostoon, joten se asetelma on tavallan pelattu valmiiksi ja lapsi saattaa olla siinä avuton pelinappula.
Erikoiset oikeutukset sinulla on, tulkitset Raamattua oman mielesi mukaan.
Entä kostaja, joka kostaa jotakin vain ilkeyttään, ilman todellista oikeutusta? Entä tämän henkilön oma lapsi? Luuletko, ettei lapsi tiedä mitä isänsä tekee? Tai ei huomaa, kuinka vanhempi on poissaoleva, suunnitellessaan kostojaan.
Edelleenkin myös koston kohteen lapsi on täysin viaton sivullinen. Eikä mikään oikeuta häneen väkisinkin kohdistuvaa pahuutta.
Huomaa, ettet ole pohtinut asiaa sen syvällisemmin.
Minä annoin pakit miehelle, josta en pitänyt syystä X. Siitä seurasi totaalinen mayhem, mies sekosi. Hän on käyttänyt vuosia, muita ihmisiä, aikaansa tuhotakseen minut. En voi muuta kuin sääliä. Mitä kaikkea hyvää hän olisi voinut tehdä sen sijaan elämässään. Syy X tuli lopulta todistettua, jos alussa hetken epäilinkin sitä päteväksi. Kostonhimossaan hän näytti todellisen luonteensa. Olin siis oikeassa alunperin syystä X, siksi hän raivostui.
Vierailija kirjoitti:
mä olen ihminen jota ei kannata suututtaa,valitettavasti ole pitkävihainen, vaikka yritän antaa anteeksi. en tavallaan kosta perinteises mielessä mitenkään,vaan enemmän odotan tilannetta, jossa joku joutuu uudestaan kohtaamaan, omat tekonsa ja sit saataan vähän huomauttaa menneistä.
Juurl näin. Kun on paikka iskeä narskun ollessa heikoilla niin se isku on terävä ja tarkasti osuva.
Suututin erään ihmisen avaamalla suuni ja kertomalla että, se mitä hän on tehnyt on väärin. Sen jälkeen hän kertoili minusta keksimiään tarinoita kaikille yhteisille tutuillemme ja minulle tuntemattomille ihmisille. Hän pano välit poikki ja hän kosti vielä haudan takaa.