Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhden remonttimiehen kommentti nuoruudestani

Vierailija
23.05.2025 |

Olin nuori, vasta 20v. kun odotin vauvaa. Olin nuorena varmaan ihan nätti ja simpsakka.

Meillä tehtiin suihkuremonttia kesällä ja olin kotona lomalla. Mieheni oli töissä. 

Alun "huuman" jälkeinen kotona rauhassa hengailu ja kesän makkarat lihotti miestäni muistaakseni tuohon aikaan nopeasti, varmaan myötäeli raskaudenkin alkua. Mies on mua hieman vanhempi ja luopui liikunnastakin kun aloimme seurustella. Ei siis ehkä ollut ihan "parhaimmillaan" tuossa elämänvaiheessa (omasta mielestäni toki ihan täydellinen ja ihana, olin niin rakastunut!). 

Remonttimies vietti päivät meillä ja keittelin hänelle kahvia ja leivoin pullaa. Tein siis pesää vauvaa varten, siksi remonttikin aloitettiin.

Jossain vaiheessa remppamies alkoi kertoa miten hän on aina ollut ikäistään paremmassa kunnossa ja nuoremmat naiset pitävät hänestä kovasti. Kertoi harrastuksistaan, elämästään ja halusi niitä kahvihetkiä viettää mun seurassani. 

Kun remontti loppui, hän sanoi miehelleni että sulla on sitten muuten aika upea vaimo, tiedoksi vaan. Oli närkästyneenä. 

Tästä on jo aikaa, mutta yrittikö tuo remonttimies pokata raskaana olevaa nuorta naista?? :D

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla