Onko teillä kokemuksia väärän ihmisen suututtamisesta?
Oletteko koskaan saaneet sellaisen ihmisen suuttumaan, joka kokee oikeudekseen kostaa ja alkaa hankaloittaa elämääsi?
Mitä tapahtui ja saitteko koskaan sovittua? Ja toivoitteko, ettette olisi koskaan suututtaneet sitä henkilöä?
Kommentit (112)
Oletko AP joku stalkkeri, joka oikeuttaa toimintaansa sillä että joku muka suututti sut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se henkilö, jota ei kannata suututtaa. Olen oikeasti tosi kiltti, mutta jos joku käyttäytyy riittävän ikävästi ja loukkaavasti minua kohtaan, niin se ihminen ei oikeasti tiedä, mikä häneen iski. Nämä tyypit ovat sellaisia, että ne ovat todella ikäviä muillekin. Näitä tulee silloin tällöin erityisesti työpaikalla vastaan. Yleensä löytyy kyllä keino, jolla heistä pääsee eroon. Aina välillä tulee vastaan tyyppejä, jotka kuvittelevat voivansa kohdella minua miten hyvänsä, koska olen perusluonteeltani kiltti ja hyvöntahtoinen. Ihan pienestä en suutu, mutta sitten jos minut onnistuu kunnolla suututtamaan, niin siitä on leikki kaukana. Ei siis ihan oikeasti kannata.
Mulla on samaa. Joskus ihmiset ovat ihan pelästyneet kun huomaavat että tolla hiirulaisella onkin leijonan vahvuus mentaalisesti.
Aivan hirveän kauheaa jos olisi totta!
On siinäkin! Ensin perseillään ja sitten pelätään kostoa! Hommahan menee näin:Tottakai kostetaan, olisit miettinyt sitä suututtamista vielä pari kertaa etukäteen tai edes tajunnut valita kohteeksi eri henkilön. Nyt on turha rykiä, kun paskat on jo housussa.
Vierailija kirjoitti:
On siinäkin! Ensin perseillään ja sitten pelätään kostoa! Hommahan menee näin:Tottakai kostetaan, olisit miettinyt sitä suututtamista vielä pari kertaa etukäteen tai edes tajunnut valita kohteeksi eri henkilön. Nyt on turha rykiä, kun paskat on jo housussa.
Sadistisen narsistin logiikkaa. Ensin kiusaa ja sitten kiusaa, sitten vähän vielä. Jos uhri ei tykkää, niin "olisit valinnut kohteeksi eri henkilön, hei".
Joo. Koulussa oli tarkoitus ärsyttää opettajaa kätkemällä soiva radio ilmastointikanavaan. Opettaja ei suuttunutkaan, mutta luokkakaveri veti herneen nenään. Suututin aivan väärän ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadistisen narsistin logiikkaa. Ensin kiusaa ja sitten kiusaa, sitten vähän vielä. Jos uhri ei tykkää, niin "olisit valinnut kohteeksi eri henkilön, hei".
Kosto on se alkuperäinen motivaattori. Sadisti kiusaa uhriaan saadakseen jonkin reaktion, pienenkin, ja "oikeutuksen kostoon". Eli häiriintyneen mielen häiriintyneitä pelejä.
Minua on tällainen kostaja kiusannut. Sinänsä mielenkiintoista, jos ei olisi hirveää, seurata millä keinoilla hän yrittää kiusata. Keinovalikoimahan kertoo kaikki hänestä itsestään, ei minusta. Minua hän ei tunne yhtään, tai tajua, mikä pitää minut elossa. Hän ei kykene ymmärtämään yhtään, miksen luovuta. Hän siis itse luovuttaisi vastaavassa tilanteessa, eli hän ei lopulta arvosta elämää, yhtään. Minkä jo tiesinkin, ja siksi hän alunperin suuttuikin, koska osuin oikeaan. Eli tavallaan huvittava tilanne, jos ei olisi karmea.
Juu, eukko on tullut pari kertaa suututettua kun haukuin noita-akaksi ja vähän kumautin rystysillä päähän. Ei loppunut riidanhaasto näihin palautteisiin kuten toivoin vaan siitä mentiinkin sitten ihan uusilla vaihteilla seuraavat pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsismi on erittäin miestyypillinen ominaisuus. Samoin kostaminen. Ketjussa yritetään estää kostamasta narsistille, koska ketjun miesvässykät pelkäävät saavansa omaa lääkettään.
Antakaa heille paskaa niin paljon kuin haluatte. Koska olette älykkäämpiä, tehkää se viisaasti ja laillisesti.
Itse hommasin ahdistelijamiehelle julkiset potkut. Horjutin hänen henkistä tasapainiaan niin että hän tuli humalassa riehumaan 10 todistajan ja kahden konstaapelin nähden. Mä en ollut edes paikalla tuolloin. Eikä hän tiennyt mun nimeä 😂
Pitihän sen sukupuolihullunkin tänne eksyä. Voitaisko helvetti sentään edes joku pitää ilman tätä naiset vs miehet-paskaa.
Jos puhutaan "vaarallisuudesta" niin se on kyllä varsin sukupuolittunut aihe sattuneesta syystä.
Niin, siitä syystä että sukupuolihullu katkeruuksissaan haluaa lietsoa vihaa kokemansa vääryyden vuoksi koko sukupuolta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen vääräksi teoksi riittää kun antaa pakit miehelle. Tällöin nainen "suututtaa väärän henkilön". Näistä esimerkkejä näkee esim. Intiassa, jossa naisille on kostettu happohyökkäyksillä. Viimeinen asia sen naisen mielessä on lähteä kostamaan miehelle.
Siinä vähän perspektiiviä tähän keskusteluun.
Miten ihmeessä naisena kostat tuollaisissa pers läpi maissa kun naisena olemisen arvo on muutenkin tasoa koira? Kyllä nainenkin saa kostamisesta tyydytystä siinä missä mieskin.
Tuo on kyllä uskomatonta. Ja että kun nainen siirtyy suvusta toiseen niin isän pitää maksaa siitä toiselle isälle, että nämä ottavat tytön panolelukseen ja kotipiiakseen. Pojan syntymää juhlitaan, koska tämän voi lähettää ulkomaille töihin ja viedä tämän rahat. Hirveitä ihmisiä. Näissäkin dokumen
Ja olen varma että jos nämä naiset pystyisivät sormia napsauttamalla hävittämään ne pahat miehet maailmasta, niin tekisivät niin eli kyllä vain kostaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Naisen vääräksi teoksi riittää kun antaa pakit miehelle. Tällöin nainen "suututtaa väärän henkilön". Näistä esimerkkejä näkee esim. Intiassa, jossa naisille on kostettu happohyökkäyksillä. Viimeinen asia sen naisen mielessä on lähteä kostamaan miehelle.
Siinä vähän perspektiiviä tähän keskusteluun.
Sivistyneissä maissa naiset kostaa jatkuvasti miehille kun esimerkiksi syyttävät miestä aiheetta rais kauksesta koska heillä on sellainen kanava suotu sille kostamiselle. Kostavat viemällä lapsen erossa. Kostavat mustamaalaamalla miehen. Naisilla on näitä hienompia tapoja kostaa. Noissa maissa nainen ei pahemmin pysty kostaakseen tehdä mitään, lähde nyt miehen perään arpinaamana vaikka jonkun happopullon kanssa niin lykyssä saat toiset hapot vaan naamallesi jos epäonnistut.
up