Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten ja miesten eriytyneet poliittiset näkemykset ja deittailu

Vierailija
19.05.2025 |

Olen siis 21M ja asun Helsingissä. Olen deittaillu pari vuotta mutta koska miesten ja naisten poliittiset näkemykset ovat eriytyneet niin paljon, siitä on tullut haastavaa. Itse olen oikeistolibertaari ja melkein kaikki naiset joita olen tapaillu ovat juuri vastakkaista näkemysrä. Ei tarvii olla täysin samat ajatukset ja arvor mutta kun ne ovat täysin roisella puolella samaa akselia nii on vähä haastavaa

Kommentit (393)

Vierailija
81/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen oikeistoliberaali nainen ja seurustelen demarimiehen kanssa. Huumorilla mennään 😉. Musta ongelma nykyään, että ollaan niin helevetin tosikkoja! Tämä dilemma etenkin siellä missä viherpunertaa...

On hieman vaikea jaksaa hymistellä oikeiston maailmankuvalle, jossa köyhät ja työttömät ovat tyhmiä, laiskoja ja koko yhteiskunnan syöpä.

Vaikka älytöntä onkin, niin ei jaksa naurattaa enää tässä maailmantilassa 

Vierailija
82/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä ihmeen libertaali?

Aate joka asettaa ihmisen vapauden muiden arvojen edelle. ap

Tuo on anarkismia enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos suuntaisit ulkomaille? Moni keskieuroooppalainen nainen voisi arvostaa suomalaista miestä? Voisi mennä intressit enempi yhteen ilman kuitenkaan mitään isompaa kulttuurien yhteentörmäystä.

Harkitse! Itsekin opetan lapsilleni, että jos ei täältä löydy, kannattaa laajentaa piirejä.

T. Mutsi 40 v.

Täällä mies 38v, muutin takavuosina Sachsenin alueelle töiden perässä. Täällä riittää konservatiivisia itäsaksalaisia, puolalaisia ja tšekkiläisiä naisia. Täällä vastustetaan woketusta ja muuta viherpunaista hörhöilyä. 

Vierailija
84/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen äärioikeistolainen.

Olen vapaaehtoisesti sinkku, kun en voi sietää vasemmistolaisia naisia.

M26

Älä ota naisia tosissaan! Vasemmistolaisuus on vain paskatesti, joka vältellään/väistellään/valehdellaan ohi. 😎

Vierailija
85/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos suuntaisit ulkomaille? Moni keskieuroooppalainen nainen voisi arvostaa suomalaista miestä? Voisi mennä intressit enempi yhteen ilman kuitenkaan mitään isompaa kulttuurien yhteentörmäystä.

Harkitse! Itsekin opetan lapsilleni, että jos ei täältä löydy, kannattaa laajentaa piirejä.

T. Mutsi 40 v.

Täällä mies 38v, muutin takavuosina Sachsenin alueelle töiden perässä. Täällä riittää konservatiivisia itäsaksalaisia, puolalaisia ja tšekkiläisiä naisia. Täällä vastustetaan woketusta ja muuta viherpunaista hörhöilyä. 

Woketusta eli naisten tasa-arvoa, anti-rasismia, lasten oikeuksia jne

Vierailija
86/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mutsi 40 v.

Taidat tarkoittaa Saksin aluetta? :)))

Vierailija
87/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä ihmeen libertaali?

Aate joka asettaa ihmisen vapauden muiden arvojen edelle. ap

Kunnes syttyy sota. Silloin köyhän on annettava henkensä rikkaiden omaisuuden suojelemiseksi. Rikkaita ei kuitenkaan voida verottaa, koska se on varastamista ja vapauden riistoa. 

Case closed. 

Vapaus on hankala juttu jos se sallitaan kaikille. 

Vierailija
88/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistoliberaaleja ON kyllä paljon naisissa esim juristi, lääkäri , ekonomi ja ylipäätään kokkaripiireissä. Silloin sulla on kohdamto-ongelma, jos olet oikeistokonservatiivi. 

Valtaosa naisista on liberaaleja.

Vierailija
89/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mutsi 40 v.

Eli feminismiä, rasismia valkoisia vastaan ja avointa pedofiliaa islamin nimissä. 

Vierailija
90/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan totta. Miesten mielestä naiset ovat pilalla, naisten mielestä miehet ovat pilalla. 

Eihän miehet ole muuttuneet, tekevät ihan samoin kun vaikka 80 tai 60 luvulla, syövät lihaa, kertovat n-sana ja h-sana vitsejä, osa kourii pepuistakin, osa sotii jne.

Naiset ovat muuttaneet tapansa: en usko miestä, en tarvitse miestä, en tee lapsia, syön kasvisruokaa, kiellän bensa-autoilun, kiellän kaikki vitsit, pelastan afrikan rikolliset, jne.

Vierailija
91/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mutsi 40 v.

Saksassa pyritään aina puhumaan ensisijaisesti Saksan kieltä ja käyttämään Saksan kielisiä termejä. Eli Sachsen. 

Vierailija
92/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeistoliberaaleja ON kyllä paljon naisissa esim juristi, lääkäri , ekonomi ja ylipäätään kokkaripiireissä. Silloin sulla on kohdamto-ongelma, jos olet oikeistokonservatiivi. 

Valtaosa naisista on liberaaleja.

Kokkarinaiset haluavat vähintään yhtä paljon tienaavan miehen. Ap:n ongelma on köyhyys eli käytännössä vain vasemmistonaiset ottaisivat hänet vastaan, mutta hän taas ei kestä heitä. Oikeistolaisilla onkin aina vaikeuksia rakastamisen kanssa.

Vierailija
93/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mutsi 40 v.

Saksassa pyritään aina puhumaan ensisijaisesti Saksan kieltä ja käyttämään Saksan kielisiä termejä. Eli&nbs

Puhutko myös Stockholmista tai Moskvasta? 😆

t: saksaa opiskeleva

Vierailija
94/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen oikeistoliberaali nainen ja seurustelen demarimiehen kanssa. Huumorilla mennään 😉. Musta ongelma nykyään, että ollaan niin helevetin tosikkoja! Tämä dilemma etenkin siellä missä viherpunertaa...

Tämä. Tulee mieleen myös se tutkimus, jossa kartoitettiin suvaitsevutta toisenlaisia poliittisia näkemyksiä kohtaan. Voisiko olla ystävä sellaisen kanssa. Vihervasemmistosta sitä löytyi vähiten.

Vierailija
95/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tulee mieleen myös se tutkimus, jossa kartoitettiin suvaitsevutta toisenlaisia poliittisia näkemyksiä kohtaan. Voisiko olla ystävä sellaisen kanssa. Vihervasemmistosta sitä löytyi vähiten.

Niin, tarkoitat sitä, että on suvaitsemattomuutta, jos joku ei halua olla ystävä sellaisen kanssa, joka on esim. nat.si tai vastustaa seksuaalivähemmistöjen oikeuksia, tai joka kannattaa sosiaaliturvan leikkauksia? 

Vierailija
96/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että vihervasemmistossa toivotaan syvällisempiä ja samanhenkisyyteen perustuvia ystävyyssuhteita. Mitä pariutumiseen tulee, niin siinä samanlainen arvomaailma on erityisen tärkeää, ja sen merkitys korostuu entisestään, mikäli hankitaan lapsia.

Vierailija
97/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokoomuslaisena naisena rakastuin vihreitä äänestävään mieheen. Nyt ollaan oltu yli 20 vuotta yhdessä ja myös mies on nykyään kokoomuslainen.

Vierailija
98/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on linjassa arkisen kokemuksen kanssa. Oikeiston kannattajat eivät kovin syvällisesti ajattele. Oikeistolaisilla on myös vaikeuksia nähdä omien tekojensa seuraukset yhteiskunnalle. 

Äänestän kokoomusta, koska omat ennakkoluulot, toive statuksesta ja harha self made man elämästä. Samalla uskon kuitenkin maailman olevan se demari landia, jossa ambulanssi hakee, köyhä saa katon ylleen ja työstä maksetaan palkkaa.

Tietysti ihminen joka kykenee ajattelemaan syvällisesti, tuntee historiaa ja silti valitsee oikeiston. Tälläinen ihminen on jo oikeasti ilkeä. 

Vierailija
99/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kokoomuslaisena naisena rakastuin vihreitä äänestävään mieheen. Nyt ollaan oltu yli 20 vuotta yhdessä ja myös mies on nykyään kokoomuslainen.

Kokoomuksen puisto-osastolta kokoomukseen. Herranjumala miten radikaali liike mieheltä. 

Vierailija
100/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mutsi 40 v.

Eli feminismiä, rasismia valkoisia vastaan ja avointa pedofiliaa islamin nimissä. 

Kumma kun ei naista löydy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän