Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten ja miesten eriytyneet poliittiset näkemykset ja deittailu

Vierailija
19.05.2025 |

Olen siis 21M ja asun Helsingissä. Olen deittaillu pari vuotta mutta koska miesten ja naisten poliittiset näkemykset ovat eriytyneet niin paljon, siitä on tullut haastavaa. Itse olen oikeistolibertaari ja melkein kaikki naiset joita olen tapaillu ovat juuri vastakkaista näkemysrä. Ei tarvii olla täysin samat ajatukset ja arvor mutta kun ne ovat täysin roisella puolella samaa akselia nii on vähä haastavaa

Kommentit (393)

Vierailija
1/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan totta. Miesten mielestä naiset ovat pilalla, naisten mielestä miehet ovat pilalla. 

Vierailija
2/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alkoholi jatkuva ongelma vai ainoastaan tänä maanantaina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa kaivaa esiin vanha klassikkokirja "Miehet ovat Marsista ja naiset ovat Venuksesta"

Vierailija
4/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mua ole koskaan haitannut naisen poliittiset mielipiteet, vaikka ne ovat usein vastakkaiset kuin minulla, kunhan nainen ei ole mikään suu vaahdossa politiikkaa jatkuvalla syötöllä öyhöttävä mt-tapaus. 

5/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen piireissä liikut, jos törmäät vain joihinkin vihervassari hampunpolttajiin? Kalliossa? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Missä ihmeen piireissä liikut, jos törmäät vain joihinkin vihervassari hampunpolttajiin? Kalliossa? 

Korkeakoulussa opiskelevia helsinkiläisnaisia enemmikäsee

Vierailija
7/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa omituiselta että toisen puoluekanta tulee jo deittaillessa esille. Miksi ihmeessä kysyt siitä jo alkuvaiheessa vai itsekö ne siitä puhuvat?

Vierailija
8/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuulostaa omituiselta että toisen puoluekanta tulee jo deittaillessa esille. Miksi ihmeessä kysyt siitä jo alkuvaiheessa vai itsekö ne siitä puhuvat?

Korkeakoulussa tuovat ite esiin

Vierailija
9/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos asia on itselle olennainen, niin eikö ole just fiksua kysyä? Mitä järkeä olisi käyttää kuukausikaupalla aikaa tapailuun ja joutua sitten toteamaan, että arvomaailmat ovat liian erilaiset? Luulisi tosin, että erilaiset arvot tulisivat jollain lailla esiin vaikkei varsinaisesti politiikasta puhuttaisikaan.

Itselleni ainakin samansuuntainen arvomaailma on tärkeimpien asioiden listalla, enkä haluaisi tapailla ihmisen kanssa, jonka kanssa tämä ei natsaa.

Vierailija
10/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä mua ole koskaan haitannut naisen poliittiset mielipiteet, vaikka ne ovat usein vastakkaiset kuin minulla, kunhan nainen ei ole mikään suu vaahdossa politiikkaa jatkuvalla syötöllä öyhöttävä mt-tapaus. 

Sama täällä. Itse juttelen muutenkin politiikkajutut kavereiden kanssa ja naisen kanssa olen epäpoliittinen henkilö.

Vierailija
11/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kysy vaan se tulee esiin muissa keskusteluissa. Esim Euroviisuista ku juttelee huomaa hyvin selvästi kannan Israel vs Palestiina kysymykseen ja siitä sitten se lähteeki yleensä. ap

Vierailija
12/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kundi uskalla edes naista ulos kysyä.

Vierailija
13/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi kundi uskalla edes naista ulos kysyä.

Miten niin? ap

Vierailija
14/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei mitään ongelmaa. Deittailet vain sellaisia jotka miellyttävät. Niin kaikki muutkin tekevät. Löydät jos löydät itsellesi sopivan ja jos et niin voivoi.

Vierailija
15/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on kokonaisvaltaisesta arvomaailmasta ja elämäntavasta eikä pelkästään siitä, mitä puoluetta äänestää 4 vuoden välein. Olisi aika omituista, jos tuollaisista asioista ei keskusteltaisi kun harkitaan parisuhdetta jonkun kanssa.

Vierailija
16/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Itse juttelen muutenkin politiikkajutut kavereiden kanssa ja naisen kanssa olen epäpoliittinen henkilö.

Sinua ei siis haittaa, että tunnette toisenne aika pintapuolisesti suhteessa? Joillain miehillä tosin tuntuu olevan niin, ettei ole niin kiinnostusta tutustua kumppaniin eikä väliä, tuleeko itsekään nähdyksi omana itsenään.

Vierailija
17/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Meillä ollaan oltu 16 vuotta yhdessä ja tänäpäivänäkään emme tiedä kun mennään yhdessä äänestämään ketä äänestetään, voi olla hyvinkin mahdollista että toinen on äänestänyt persuja ja toinen vihreitä, emme keskustele politiikasta koskaan. Silti äänestetään aina ja samalla sohvalla katsomme vaalivalvojaiset...

Vierailija
18/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kysy vaan se tulee esiin muissa keskusteluissa. Esim Euroviisuista ku juttelee huomaa hyvin selvästi kannan Israel vs Palestiina kysymykseen ja siitä sitten se lähteeki yleensä. ap

Miksi tämä on ongelma? Haluaisitko siis, että ette tietäisi, että olette täysin eri mieltä kenties jopa tärkeistä asioista, ja jos niin miksi? Luulisi, että on hyvä vain, jos käy ilmi jo alkuvaiheessa, että ei sovitakaan yhteen.

Vierailija
19/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Meillä ollaan oltu 16 vuotta yhdessä ja tänäpäivänäkään emme tiedä kun mennään yhdessä äänestämään ketä äänestetään, voi olla hyvinkin mahdollista että toinen on äänestänyt persuja ja toinen vihreitä, emme keskustele politiikasta koskaan. Silti äänestetään aina ja samalla sohvalla katsomme vaalivalvojaiset...

Outoa, jos noin pitkän yhdessä olon aikana ei tule toisen arvomaailma millään lailla esiin. Ette ilmeisesti ihan kauheasti keskustele maailman tai yhteiskunnan asioista?

Vierailija
20/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Korkeakoulussa opiskelevia helsinkiläisnaisia enemmikäsee

Niin, äänestävät kyllä vihreitä ja pajatson laillistamista, mutta omalle miehelle (mikäli sellaisen saisi) on eri säännöt ja nollatoleranssi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi