Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten ja miesten eriytyneet poliittiset näkemykset ja deittailu

Vierailija
19.05.2025 |

Olen siis 21M ja asun Helsingissä. Olen deittaillu pari vuotta mutta koska miesten ja naisten poliittiset näkemykset ovat eriytyneet niin paljon, siitä on tullut haastavaa. Itse olen oikeistolibertaari ja melkein kaikki naiset joita olen tapaillu ovat juuri vastakkaista näkemysrä. Ei tarvii olla täysin samat ajatukset ja arvor mutta kun ne ovat täysin roisella puolella samaa akselia nii on vähä haastavaa

Kommentit (393)

Vierailija
61/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikeistoliberaali nainen ja seurustelen demarimiehen kanssa. Huumorilla mennään 😉. Musta ongelma nykyään, että ollaan niin helevetin tosikkoja! Tämä dilemma etenkin siellä missä viherpunertaa...

Vierailija
62/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toki ihmisiä ja tilanteita, joiden kohdalla poliittiset näkemykset tai arvomaailmojen erilaisuus ylipäätään muodostaa esteen lähemmälle tutustumiselle. Mutta onneksi on paljon myös tilanteita, joissa niillä ei ole mitenkään ratkaisevaa merkitystä. 

Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei

Mummoa kannattaa kuunnella parisuhdeasioissa. Mummo oli onnellisesti naimisissa yli 50 vuotta ja liitto päättyi puolison  kuolemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vihdoinkin järkevän naisen joka ei usko feminismiin, mutta hän ei olekaan suomalainen.

Suimimammat pitäköön tunkkinsa.

Vierailija
64/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen äärioikeistolainen.

Olen vapaaehtoisesti sinkku, kun en voi sietää vasemmistolaisia naisia.

M26

Vierailija
65/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä ihmeen libertaali?

Aate joka asettaa ihmisen vapauden muiden arvojen edelle. ap

Vierailija
66/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin vihdoinkin järkevän naisen joka ei usko feminismiin, mutta hän ei olekaan suomalainen.

Miksi kerjäät meiltä suomimammoilta tällä ulostulolla kuitenkin huomiota? Ihan tosissani kysyn, ilman mitään sarvia tai hampaita.

Vierailija
67/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kerjäät meiltä suomimammoilta tällä ulostulolla kuitenkin huomiota? Ihan tosissani kysyn, ilman mitään sarvia tai hampaita.

Siis toihan on palstan vakio. Roikkuu täällä, koska ei muuten naisia saa. 

-eri

Vierailija
68/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Libertaari nainen on harvinaisempi kuin Jeesuksen toinen tuleminen.

Joo tältä se tuntuukin. En ole muistaakseni ikinä tavannut sellaista Suomessa. ap

Mene Kokoomuksen nuorisojengiin, sieltä löytyy sopivia riivinrautoja, joille empatia ja yhteiskunnallinen tasa-arvo on kirosana.

Joo. Näille naisen pitäis olla ajatusmaailmaltaan libertaari (a.k.a. samaa mieltä kuin mies) mutta kuitenkin käytännössä empaattinen ja pehmeä huolehtija. Ei taida nuo kulkea samassa naisessa, ei.

Susanna Koski oli ainakin nuorena piinkova oikeistolainen. Ei ollut pätkääkään pehmeä tai empaattinen itsekään.

Suski olikin ihana ja seksikäs julmuri, juuri sellainen kuin naisen pitääkin olla. Ja oli muuten normaali painoinenkin vielä, mikä itsessään lisää naisen seksikkyyttä potenssiin X.

Vierailija
69/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis toihan on palstan vakio. Roikkuu täällä, koska ei muuten naisia saa. 

-eri

Noh, "mukava" tietää että meitä mammojakin noin paljon kuitenkin ajatellaan! ;)

Vierailija
70/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan totta. Miesten mielestä naiset ovat pilalla, naisten mielestä miehet ovat pilalla. 

Miesten pilallaolo on fakta. Kts. Vankilat, maksuhäiriöt, PS.

Vierailija
71/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan totta. Miesten mielestä naiset ovat pilalla, naisten mielestä miehet ovat pilalla. 

Miesten pilallaolo on fakta. Kts. Vankilat, maksuhäiriöt, PS.

ei kaikki miehet

Vierailija
72/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otaniemen suunnalla voisi olla sinun tavalla ajattelevia naisopiskelijoita enemmän, teknillisellä ja kaupallisella osastolla, ei toki taidepuolella. Hesan lipastokoululla toki on vahva vasemmintopainotus. Ottaa länsimetron ja hengailla otaniemen bileissä.

Vierailija
73/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän huolen. Naisporukat tuntien voin kertoa, että siellä ei politiikkaa paljon analysoida. Ilmapiiri on vähän sama kuin Suomessa yleisesti myös esimerkiksi mediakentällä: ainoa sallittu laita on vasen. Ei saa olla edes sitoutumaton. Historiaa ja omaa yhteiskuntaa ei samalla tunneta käytännössä lainkaan.

Vierailija
74/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on taas jotain incelien höpöjuttuja.

Vierailija
75/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos suuntaisit ulkomaille? Moni keskieuroooppalainen nainen voisi arvostaa suomalaista miestä? Voisi mennä intressit enempi yhteen ilman kuitenkaan mitään isompaa kulttuurien yhteentörmäystä.

Harkitse! Itsekin opetan lapsilleni, että jos ei täältä löydy, kannattaa laajentaa piirejä.

T. Mutsi 40 v.

Vierailija
76/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi miehet eivät varsinaisesti tarvitse parisuhdetta mihinkään. Se on aikaisemmin ollut yhteiskunnan keino hoitaa tulonsiirrot miehiltä naisille, nykyään naiset voivat tienata itse rahansa ja niiden elintaso sit riittää mihin riittää. Lähtökohtaisesti miehillä on aina asiat paremmin.

Aivan. Vielä kun lisääntyminen hoidetaan siististi laboratoriossa ilman sottaista ja vanhanaikaista coitusta, maailma pelastuu. Mies tarvitsee akkaa ja kakaroita yhtä paljon kuin kala potkulautaa.

No, kyllä se seksiin tarvisi mutta jos tuon asian kanssa oppii elämään niin paljon muuhunpa ei tarvikaan.

Vierailija
77/393 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos suuntaisit ulkomaille? Moni keskieuroooppalainen nainen voisi arvostaa suomalaista miestä? Voisi mennä intressit enempi yhteen ilman kuitenkaan mitään isompaa kulttuurien yhteentörmäystä.

Harkitse! Itsekin opetan lapsilleni, että jos ei täältä löydy, kannattaa laajentaa piirejä.

T. Mutsi 40 v.

Ei turhakkeita arvosteta missään. Ja tällaisessa ketjussa valittaminen kielii juuri siitä.

-Faija 42v.

Vierailija
78/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat nykyään ääri-jotakin. Haluan demarinaisen, sellaisen toisaalta-mutta-toisaalta ihmisen.

He ovat harvinaisia nykyään.

Vierailija
79/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisin ongelman päättämällä 5 vuotta sitten, että tapailen vain ulkomaalaisia naisia, koska kyllästyin jo silloin siihen äm mien persuränttäykseen, kun ei mua huvita kuunnella treffeillä, miten joku harhoissaan elävä nainen luulee olevansa itse vähemmän rasisti ja jotenkin parempi ihminen haukkumalla muita.

M41

Vaikutat rasittavalta tapaukselta. Onko vaimokkeesi kielitaidoton rysykkä?

Vierailija
80/393 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tapaile oikeistolaisia/konservatiivisia miehiä ihan syystä. He vihaavat (ainakin salaa) naisia eivätkä usein edes yritä piilotella raisistisia näkemyksiään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi