Naisten ja miesten eriytyneet poliittiset näkemykset ja deittailu
Olen siis 21M ja asun Helsingissä. Olen deittaillu pari vuotta mutta koska miesten ja naisten poliittiset näkemykset ovat eriytyneet niin paljon, siitä on tullut haastavaa. Itse olen oikeistolibertaari ja melkein kaikki naiset joita olen tapaillu ovat juuri vastakkaista näkemysrä. Ei tarvii olla täysin samat ajatukset ja arvor mutta kun ne ovat täysin roisella puolella samaa akselia nii on vähä haastavaa
Kommentit (393)
Onneksi miehet eivät varsinaisesti tarvitse parisuhdetta mihinkään. Se on aikaisemmin ollut yhteiskunnan keino hoitaa tulonsiirrot miehiltä naisille, nykyään naiset voivat tienata itse rahansa ja niiden elintaso sit riittää mihin riittää. Lähtökohtaisesti miehillä on aina asiat paremmin.
Kai se ihan hyvä on, että suht samanlaisesti ajatellaan poliittisista ja uskonnollisista asioista. Suurin osa suomalaisista eivät kuitenkaan ole mitenkään fanaattisia noissa asioissa.
Niin kuin joku toinenkin mainitsi, niin hyvä perusnormiarki riittää oikein hyvin. Lämpöä, rakkautta, läheisyyttä, yhteistä tekemistä. Niistä on hyvä parisuhde tehty.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuulostaa omituiselta että toisen puoluekanta tulee jo deittaillessa esille. Miksi ihmeessä kysyt siitä jo alkuvaiheessa vai itsekö ne siitä puhuvat?
Näin. Kun minä en tiedä edes vanhempieni, sisarusteni tai ystävieni puoluekantaa, ja kaikki olen tuntenut kymmeniä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi miehet eivät varsinaisesti tarvitse parisuhdetta mihinkään. Se on aikaisemmin ollut yhteiskunnan keino hoitaa tulonsiirrot miehiltä naisille, nykyään naiset voivat tienata itse rahansa ja niiden elintaso sit riittää mihin riittää. Lähtökohtaisesti miehillä on aina asiat paremmin.
Aivan. Vielä kun lisääntyminen hoidetaan siististi laboratoriossa ilman sottaista ja vanhanaikaista coitusta, maailma pelastuu. Mies tarvitsee akkaa ja kakaroita yhtä paljon kuin kala potkulautaa.
Lol. Sinkkuisäksikö haluat? :D Teillehän on juuri tärkeintä se, että naiset tekevät kaiken teidän eteenne. Sitten vänistään täällä, kun emme teekään.
Näyttäkää nyt sitten, miten ette todellakaan halua naista elämäänne, esim. olemalla ihan itseksenne tyytyväisiä. Silloin ei yleensä tarvitse netissä pihistä kiukuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Vielä kun lisääntyminen hoidetaan siististi laboratoriossa ilman sottaista ja vanhanaikaista coitusta, maailma pelastuu. Mies tarvitsee akkaa ja kakaroita yhtä paljon kuin kala potkulautaa.
Miehet joutuu muutenkin runkkaamaan elämänsä aikana enemmän kuin saa pimppaa. Antaa naisten murehtia lapsista, ei se ole miehen biologiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä mua ole koskaan haitannut naisen poliittiset mielipiteet, vaikka ne ovat usein vastakkaiset kuin minulla, kunhan nainen ei ole mikään suu vaahdossa politiikkaa jatkuvalla syötöllä öyhöttävä mt-tapaus.
Sama täällä. Itse juttelen muutenkin politiikkajutut kavereiden kanssa ja naisen kanssa olen epäpoliittinen henkilö.
Sinua ei siis haittaa, että tunnette toisenne aika pintapuolisesti suhteessa? Joillain miehillä tosin tuntuu olevan niin, ettei ole niin kiinnostusta tutustua kumppaniin eikä väliä, tuleeko itsekään nähdyksi omana itsenään.
Viimeksi kun kävin treffeillä, niin mies ei kysynyt multa mitään 😂. Hänen mielestään oli kuulemma hyvät treffit ja olis kiva nähdä uudestaan. Varmaan joo, kun minä vein keskustelua eteenpäin kuin joku saatanan terapeutti. Nou tänks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol. Sinkkuisäksikö haluat? :D Teillehän on juuri tärkeintä se, että naiset tekevät kaiken teidän eteenne. Sitten vänistään täällä, kun emme teekään.
Näyttäkää nyt sitten, miten ette todellakaan halua naista elämäänne, esim. olemalla ihan itseksenne tyytyväisiä. Silloin ei yleensä tarvitse netissä pihi
Sinkkuisäksi? Onko sulla muita haasteita kuin luetun ymmärtäminen?
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Jos aina kiinnostuu vääränlaisista naisista, niin silloin naismaku on pielessä.
Pelkän ulkonäön perusteel tosi vaikeet sanoo
Niin kysyähän ei voi? Tai ylipäänsä keskustella, tutustua?
Jos kiinnostut naisista vain ulkonäön perusteella, niin voit syyttää vain itseäsi, kun jatkuvasti haukkaat paskaa.
Ei kukaan järkevä muija edes halua seurustella miehen kanssa joka on paneskellut jotain hampun hajuisia vihervassarimuijia pitkin kyliä.
Mokaat itse omat mahdollisuutesi mutta sillehän me ei mitään voida.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Libertaari nainen on harvinaisempi kuin Jeesuksen toinen tuleminen.
Joo tältä se tuntuukin. En ole muistaakseni ikinä tavannut sellaista Suomessa. ap
Mene Kokoomuksen nuorisojengiin, sieltä löytyy sopivia riivinrautoja, joille empatia ja yhteiskunnallinen tasa-arvo on kirosana.
Joo. Näille naisen pitäis olla ajatusmaailmaltaan libertaari (a.k.a. samaa mieltä kuin mies) mutta kuitenkin käytännössä empaattinen ja pehmeä huolehtija. Ei taida nuo kulkea samassa naisessa, ei.
Paras keino saada naisia on olla poliittisesti vasemmalla, myös arvoineen. Ei ole koskaan ollut ongelmia naisten tapailussa. Ehkä sekin auttaa, että arvostaa ihmistä yksilönä. Niin, ja yhden leidin mukaan sitten jäinkin joitakin vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuulostaa omituiselta että toisen puoluekanta tulee jo deittaillessa esille. Miksi ihmeessä kysyt siitä jo alkuvaiheessa vai itsekö ne siitä puhuvat?
Näin. Kun minä en tiedä edes vanhempieni, sisarusteni tai ystävieni puoluekantaa, ja kaikki olen tuntenut kymmeniä vuosia.
Ihmissuhteita on tosiaan monenlaisia. Kyllä me kaveriporukoissa jutellaan paljon politiikasta, samoin perheen kesken. Ihan päivittäin.
Junantuomalla maakuntamuijalla voi olla aika erilainen ja laajempi maailmankuva kuin kultalusikka perseessä syntyneellä stadilaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tältä se tuntuukin. En ole muistaakseni ikinä tavannut sellaista Suomessa. ap
Mene Kokoomuksen nuorisojengiin, sieltä löytyy sopivia riivinrautoja, joille empatia ja yhteiskunnallinen tasa-arvo on kirosana.
Joo. Näille naisen pitäis olla ajatusmaailmaltaan libertaari (a.k.a. samaa mieltä kuin mies) mutta kuitenkin käytännössä empaattinen ja pehmeä huolehtija. Ei taida nuo kulkea samassa naisessa, ei.
Susanna Koski oli ainakin nuorena piinkova oikeistolainen. Ei ollut pätkääkään pehmeä tai empaattinen itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelma olis tilanne jossa kummatkin yhdistyvöt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä ongelma oikein on, ap? Valitset niistä oikeistoliberaaleista naisista sulle sen sopivan ja problem solved.
Jos taas ihmettelet valinnanvaran vähyyttä niin ainoa keino on sorvata sitä omaa päätä vähän vasemmistolaisemmaksi niin ehkä kelpaat.
Oikeistolibertaari ei oikeistoliberaali. ap
Eli klassinen liberaali. Vassarit ovat varastaneet termin
Vierailija kirjoitti:
Paras keino saada naisia on olla poliittisesti vasemmalla, myös arvoineen. Ei ole koskaan ollut ongelmia naisten tapailussa. Ehkä sekin auttaa, että arvostaa ihmistä yksilönä. Niin, ja yhden leidin mukaan sitten jäinkin joitakin vuosia sitten.
Kertoo kaiken vassarimiehen selkärangasta nämä sun vinkit.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkää nyt sitten, miten ette todellakaan halua naista elämäänne, esim. olemalla ihan itseksenne tyyty
Niin? Kun katsos siitä laboratoriohedelmöityksestäkin on tuloksena se lapsi, joka jonkun täytyy hoitaa? Ei v*ttu teidän miesten aivoja.