Kauanko sinulla menee hiustenlaittoon aamuisin?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
1 min. Harjaan ne ja laitan ponnarin. :D
Tää 😃
Kyllä mulla menee 5 min kun saan laitettua hiuslisäkkeet nätisti
Jos suoristan etuhiukset, 3 min. Jos en, minuutin. Harjaus ja ponnarille. Menisi vielä vähemmän kuin minuutti, ellei pitäisi aina varmistella ettei takaraivon typerä jakaus näy.
Takkujen määrän mukaan. N. 1min-10min. Pitkät hiukset ja joskus saa harjata pidempään ennen kuin menee nutturalle.
Vierailija kirjoitti:
Minuutti,kun harjaan hiukset.
Oikeasti taitaa mennä vaan 15 sekuntia, ja se on siinä.
Vain muutama minuutti sen jälkeen, kun tajusin alkaa leikkauttaa hiukseni säännöllisesti. Siisti kampaus syntyy hetkessä ja asettuu paikoilleen parilla kamman vedolla.
Alle 10 minuuttia. Hiukseni ovat todella paksut ja laitan ne pesemisen jälkeen niin hyvin, että selviän aamuisin harjaamalla ja pienellä asettelulla. Otsatukan pesen joka ilta, sen asetteluun kuluu pääosin tuo aika.
Alle minuutti, jos vain harjaan.
Minuutti - pari jos laitan ponnarin, riippuen miten puhtaat hiukset ovat (puhtaiden kanssa joutuu nyhräämään enemmän kun yrittävät liukua pois ponnarilta)
Muutama minuutti, jos letitän hollantilaisen tai kieputan nutturan.
Annan hiusteni hulmuta vapaasti.
t. Heikki, kalju
Olen näköjään ainoa, jolla on hennot hiukset. Pakko pestä aamulla ja muutenkin laittaa eri aineilla, että kehtaa mennä ulos. Pelkkä kampaus aiheuttaa sen, että hiuksista tulee sähköinen hattarapilvi. Poninhäntä on tällaisella tukalla niin säälittävä, ettei sitäkään voi laittaa. Eli menee puoli tuntia.
Mitä te teette joilla menee 20-30 min?
Ei yhtään jos en ala tekemään kampausta. Luonnonkiharat on siitä pirun helppo.
Ponkkari pois, hiusten harominen, ponkkari takaisin. Mitä tohon nyt menis... 30 sekuntia? Jos oon lähdössä johonkin, menee n. 5 minuuttia.
1 min. Harjaan ne ja laitan ponnarin. :D