15 vuotta sugarbabynä, Tiina 47 v. kertoo
"Tiina nautti elämästä sugar daddyn kanssa 15 vuotta.
-Totuus on se, etten mä häntä koskaan rakastanut.
Tiina elää nykyään onnellisessa parisuhteessa. Kumppani ei tiedä Tiinan pitkästä sugar daddy -suhteesta, mutta Tiina olisi siitä valmis kertomaan, jos mies kysyisi."
https://www.is.fi/viihde/art-2000011229113.html
Kenen miehen mieleen tulee kysyä, onko oma kihlattu joskus ollut maksettu nainen? Kuka on niin törppö? Entä kun menneisyys paljastuu miehelle?
Kommentit (106)
"Eikö sinulla ollut ystävää tai muuta tukea, joka olisi kertonut sinulle, että mies, joka kykenee kaksoiselämään on mies, jolla on paljon narsistisia piirteitä. Kannattaisi pohtia psykoterapiassa isäsuhdettasi ja muita vastaavia asioita, jotka estävät näkevät totuutta miehestä. Totuushan on nähtävillä, hänen teoissaan eikä sanoissaan niinkään."
Ei, mulla ei ole koskaan ollut ystäviä. Koulussa olin jo kiusattu, ja aikuisena vältelty, naisten toimesta siis. Nuorempana miehet kyllä kiinnostui seksuaalisessa mielessä, koska olin isotissinen, pitkä, tietyllä tapaa näyttävä blondi. Olen jopa epäillyt, että saatan olla joku neuroepätyypillinen, koska jotain erilaista minussa täytyy olla, etten ole ikinä saanut yhtään ystävää muuta kuin miehistä seksisuhteen varjolla.
Tuo terapia voisi olla kyllä ihan hyvä juttu, koska vielä tänä päivänäkin olen vähän sekaisin siitä, että mitä nyt sitten haluan. Lastenteko ei ole enää optio, mutta haluanko edes parisuhdetta? Yhtenä päivänä haluan, toisena en. Jotenkin tuntuu, että olisin halunnut sen perhe-elämäkuvion, mutta kun se juna meni jo, niin ehkäpä viihdynkin loppuelämän sinkkuna.
Tuossahan tuli esiin se, mikä ikäerosuhteissa useinkin mättää, eri elämänvaiheet. Mies oli yli kuusikymppinen, ja elänyt jo pitkään sitä luksusravintola/matkusteluelämää. Erittäin ymmärrettävää, että siihen oli jo kyllästynyt, ja mielellään voisi viettää jo rauhallisempaa kotoiluelämää pääosan aikaa. Ehkä ulkonäkökään ei enää niin kiinnostanut, voisi jo ottaa rennommin. Mutta nuorempi nainen, joka oli mennyt yhteen paljolti juuri sen olevinaan hienon luksuselämän takia pettyi, onpa tuo mies nyt tylsä kun ei viekään minua enää jatkuvasti ulos syömään tai matkoille, vaan haluaisi vaan kotoilla. Eikä enää pidä niin tarkasti huolta ulkonäöstä, vaan alkaa näyttää ihan tavalliselta ikäiseltään ukolta.
15 vuotta samassa ammatissa ammattinimikkeessä hoo uu oo är ja aa.
Vierailija kirjoitti:
"Eikö sinulla ollut ystävää tai muuta tukea, joka olisi kertonut sinulle, että mies, joka kykenee kaksoiselämään on mies, jolla on paljon narsistisia piirteitä. Kannattaisi pohtia psykoterapiassa isäsuhdettasi ja muita vastaavia asioita, jotka estävät näkevät totuutta miehestä. Totuushan on nähtävillä, hänen teoissaan eikä sanoissaan niinkään."
Ei, mulla ei ole koskaan ollut ystäviä. Koulussa olin jo kiusattu, ja aikuisena vältelty, naisten toimesta siis. Nuorempana miehet kyllä kiinnostui seksuaalisessa mielessä, koska olin isotissinen, pitkä, tietyllä tapaa näyttävä blondi. Olen jopa epäillyt, että saatan olla joku neuroepätyypillinen, koska jotain erilaista minussa täytyy olla, etten ole ikinä saanut yhtään ystävää muuta kuin miehistä seksisuhteen varjolla.
Tuo terapia voisi olla kyllä ihan hyvä juttu, koska vielä tänä päivänäkin olen vähän sekaisin siitä, että mitä nyt sitten haluan. Lastenteko ei
Ikävä kyllä monesti tuntuu siltä, että ihmiset ikään kuin haistavat sen, kuka on haavoittuvainen ja ajan mittaanhan (vähitellen) se tietysti myös testataan kuinka pitkälle voi mennä toisen rajojen venyttämisessä. Ihminen on tällöin kuin rapu, joka ei huomaa tulevansa keitetyksi kuoliaaksi, kun vesi vähitellen kuumenee.
Psykoterapian on oikein hyvä idea, että saisit paremmin hahmotetuksi itsellesi mistä kaikesta kohdallasi on oikein kyse. En itse välttämättä oman kokemukseni perusteella usko, että nepsy-ongelmat ovat niin yleisiä kuin nykyisin puhutaan, vaan kyse on oman kasvuperheen kyvyttömyydestä luovia ihmissuhteissa, sillä niitä ei kukaan välttämättä itsekseen opi. Ei siis voi opettaa sellaista lapselle mitä ei itsekään osaa. Ja merkitystä on myös synnynnäisellä temperamentilla eli osa luovuttaa herkemmin ja menee omiin oloihinsa siinä missä toinen taistelee paikkansa auringossa jne.
Ihmissuhteet eivät ole mystiikkaa, vaan avattavissa selkeämmiksi pitkänkin ajan kuluttua. Myös ryhmäpsykoterapiat ovat valtavan hyödyllisiä, jopa tehokkaampia kuin psykoterapia, jos ongelmana on nimenomaan muiden ihmisten reaktioiden asianmukainen tulkinta ja luovinta ongelmatilanteissa. Omaa vaikutusta muihin on oikeastaan mahdoton tietää ilman ryhmäpsykoterapiaa, harmi, että sitä on nykyisin todella vähän saatavilla. Koulutustakaan ei enää Suomessa järjestetä. Yksilöterapiat eivät vain kaikkiin asioihin tehoa niin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan tuli esiin se, mikä ikäerosuhteissa useinkin mättää, eri elämänvaiheet. Mies oli yli kuusikymppinen, ja elänyt jo pitkään sitä luksusravintola/matkusteluelämää. Erittäin ymmärrettävää, että siihen oli jo kyllästynyt, ja mielellään voisi viettää jo rauhallisempaa kotoiluelämää pääosan aikaa. Ehkä ulkonäkökään ei enää niin kiinnostanut, voisi jo ottaa rennommin. Mutta nuorempi nainen, joka oli mennyt yhteen paljolti juuri sen olevinaan hienon luksuselämän takia pettyi, onpa tuo mies nyt tylsä kun ei viekään minua enää jatkuvasti ulos syömään tai matkoille, vaan haluaisi vaan kotoilla. Eikä enää pidä niin tarkasti huolta ulkonäöstä, vaan alkaa näyttää ihan tavalliselta ikäiseltään ukolta.
Eläkeikäisen ja työikäisen maailmat ovat tosi kaukana toisistaan, jos alkaa tulla vanhuuden vaivoja. Mutta osa eläkeläisistä on tosi meneviä, omassa ystäväpiirissä ne ovat olleet naisia.
Vierailija kirjoitti:
Heh, 12 vuotta meni että nainen tajusi sugar daddyn olevan s*vinisti 🤡
Tais vain Tanskalainen liikemies päivittää Tiinan uudempaan versioon ja tässä vaiheessa Tiina oli jo niin vanha että joutui tyytymään normaaliin suhteeseen.
Mies lihoi, raha kiinnosti ja homma loppui. Nonniin.
Vierailija kirjoitti:
Aika monella naisella on niin, että he todella haluisivat pitää siitä miehestä, jonka kanssa ovat, mutta tosiasiassa mies vähän kuvottaa.
:D No minkäs sille sitten voi. Mutta hyvä valita silti seuransa mahdollisimman hyvin, ettei nuorena ota väärää.
Synti teettää tuota. Mies menetti lopulta kaiken kontrollin addiktioidensa ja hulluutensa kanssa: hänestä tuli lihava, perseenhajuinen raha-addikti. Likaisena tuijottaa näyttöä, ja ainoa seksi mikä luonnostuu on eriteseksi.
Vierailija kirjoitti:
Synti teettää tuota. Mies menetti lopulta kaiken kontrollin addiktioidensa ja hulluutensa kanssa: hänestä tuli lihava, perseenhajuinen raha-addikti. Likaisena tuijottaa näyttöä, ja ainoa seksi mikä luonnostuu on eriteseksi.
Ilmankos vaimonsa asuu ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Viidentoista (15) vuoden jälkeen Tiina huomasi, että tällä naisia rahalla ostavalla miehellä oli sovinistisia luonteenpiirteitä!
Naiset käyvät vähän hitaalla.
Kyllä taisi shamppanjanlitkiminen kovasti kiinnostaa, kun 15 vuotta tollaista katteli... Aivan selvää oli taatusti alusta asti, että vaimosta ei aio erota jne. Sitä mietin myös, että jäikö "muistoksi" paljonkin koruja, tai arvoesineitä eläkepäivien varalle.
Kommentoin sivusuhteita, useinhan alkutilanteessa kyse on siitä, että vaimo on hylännyt miehensä ja elää omaa elämäänsä, kun rakkaus on loppunut. Mies sitten hommaa jonkun, joka suostuu olemaan kakkosnainen. Avioliittoon valittu nainen jota ei jätetä omaa mieheensä nähden aika paljon vaikutusvaltaa ja useimmiten rakkauttakin, vaikka se yksipuolista olisikin. Myös lasten äidillä on erityinen asema, sillä hyvintoimeentulevien piireissä lapsia ei tehdä noin vain kenen kanssa tahansa.
Avioero koetaan hankalaksi, joten sitä ei oteta, tilanne muuttuu vasta sitten, jos jompi kumpi oikeasti rakastuu. Tämä olisi varmaan sen naisen hyvä muistaa, jos on alkanut odottelemaan kakkosnaisena avioeroa. Jos sitä ei heti oteta, ei oteta jatkossakaan, koska rakastumista ei ole. Karua, mutta näin on asia.
Valitettavasti on paljon liittoja, jotka eivät toisen puolelta ole rakkautta olleet aikoihin eikä kyse siis ole pettämisestä perinteisessä mielessä lainkaan. Molemmat elävät omaa elämäänsä. Palstan miehet tuntuvat vain luulevan, että se pettävä mies on oikea superuros, vaikka ehkä lehtijutunkin tilanteessa mies koetti etsiä lämpöä maksullisesta suhteesta. Ja sitähän ei sellaisessa suhteessa ole tarjolla, kyse on illuusion ostamisesta. Seksiä ostetaan, koska halutaan tuntea itsensä halutuksi ja ehkä osa myös siksi, että haluaa kokea olevansa vallassa. Kumpikin peruste ontuu, jälkimmäinen ei aivan niin paljon, sillä rahalla voi ostaa tiettyä käytöstä. Ei loputtomiin kuitenkaan kuten oli laita lehtijutunkin tapauksessa (sikäli kun se oli edes totta).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taisi shamppanjanlitkiminen kovasti kiinnostaa, kun 15 vuotta tollaista katteli... Aivan selvää oli taatusti alusta asti, että vaimosta ei aio erota jne. Sitä mietin myös, että jäikö "muistoksi" paljonkin koruja, tai arvoesineitä eläkepäivien varalle.
Toivottavasti jäi. Minä olisin ostattanut tuon tarjotun asunnonkin. Mokomakin haiseva, päällekuseskeleva pervopappa. Ei edes ihminen.
Sokerideittailu sopii naiselle, joka ei halua lapsia. Suomessa on varmasti tuhansia väkivaltaisia suhteita, joissa olevat naiset voisi paljon paremmin sokerihommissa. Mutta ei voi, kun on ne lapset tehty jonkun idiootin kanssa, joka on paljastanut todellisen luontonsa vasta kun lapset on tulleet. Pahempaa se on kuin olla yhdelle miehelle maksullinen nainen, jota hemmotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti jäi. Minä olisin ostattanut tuon tarjotun asunnonkin. Mokomakin haiseva, päällekuseskeleva pervopappa. Ei edes ihminen.
Luultavasti mies olisi antanut asunnon käyttöön eikä kokonaan omaksi. Mutta olisihan asunto ollut edes jotain 15 vuodesta, nyt jäi vain jäljelle omasta näkökulmasta kerrottu tilitys aiheesta.
15 vuotta tuollaisessa suhteessa tarkoittaa koko nuoren aikuisuuden ikää, joten kovin hyviä kauppoja jutun nainen ei mielestäni tehnyt. Sokeri ei ole kallista eivätkä kaikki sampanjatkaan. Jutussa oli hyvin kuvattu sitä miten luksus ei jaksa loputtomiin kiinnostaa edes sellaista, joka mahdollisesti on lähtöisin köyhistä oloista. Ainoa asia mihin rahalla on valtava merkitys on vapaus.
Jutussa oli myös mielenkiintoista miehen kiinnostus rahantekemiseen. Sellaisia ihmisiä on, kukaan ei tee paljon rahaa siksi, että sen avulla saa luksusta ja naisia. Rahan tekemiseen vaaditaan erityisiä taitoja, ahkeruutta ja korkea äo. Jutusta jäi se fiilis, että nainen ei ollut tutustunut mieheen koko suhteen aikana mikä tietysti on ymmärrettävää, kun hän ei ollut rakastunut ja suhde oli vastikkeellinen. Siihen nähden jaksoi yllättävän pitkään. Suoraan sanottuna miestä kävi vähän sääliksi. Revittely fetisseillä ja isolla mahalla on kosto, vaikka onneksi nimettömänä.
Jos ostaa seksiä, pitäisi muistaa millaiset aseet naiselle antaa, jos miehellä on paljon hävittävää. Esimerkiksi Trump on joutunut maksamaan isoja summia ja joutunut julkisesti nöyryytetyksi, kun on pyrkinyt suhteisiin vaikutusvaltansa ja rahan kautta. En ole Trump-fani, mutta päivittelin sitä ääneenkin, kun joku hänen "hoitonsa" kuvaili Trumpin penistä todella ilkeästi. Se oli luokatonta. Kenellekään ei pitäisi tehdä noin.
"15 vuotta tuollaisessa suhteessa tarkoittaa koko nuoren aikuisuuden ikää, joten kovin hyviä kauppoja jutun nainen ei mielestäni tehnyt."
Olihan Tiinalla muitakin suhteita tämän daddyn lisäksi, ei se hänen koko elämänsä sentään ollut.
"Kenen miehen mieleen tulee kysyä, onko oma kihlattu joskus ollut maksettu nainen? Kuka on niin törppö? Entä kun menneisyys paljastuu miehelle?"
Tekopyhyyttä, jos kysyvät. Miehet niitä maksettuja naisia ostavat ja hyväksikäyttävät. Sinusta vain nainen on "pilalla", jos tällä on ollut suhteita, mutta mies on tietysti mielestäsi vain hyvä jätkä, jos on sadan naisen kanssa ollut.
Vierailija kirjoitti:
"15 vuotta tuollaisessa suhteessa tarkoittaa koko nuoren aikuisuuden ikää, joten kovin hyviä kauppoja jutun nainen ei mielestäni tehnyt."
Olihan Tiinalla muitakin suhteita tämän daddyn lisäksi, ei se hänen koko elämänsä sentään ollut.
Varmasti ymmärtäviä mieheiä. "Siis vaiks mä oonkin kaupankassa niin mull ois yks työmatka tulos tonne Dubaihin/Monacoon/Pariisiin ja sun ei kantsi kysellä siis niinku yhtään enempää."
Tirsk mikä idi ootti olet ! :D