Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 vuotta sugarbabynä, Tiina 47 v. kertoo

Vierailija
19.05.2025 |

"Tiina nautti elämästä sugar daddyn kanssa 15 vuotta.

-Totuus on se, etten mä häntä koskaan rakastanut. 

Tiina elää nykyään onnellisessa parisuhteessa. Kumppani ei tiedä Tiinan pitkästä sugar daddy -suhteesta, mutta Tiina olisi siitä valmis kertomaan, jos mies kysyisi."

https://www.is.fi/viihde/art-2000011229113.html

Kenen miehen mieleen tulee kysyä, onko oma kihlattu joskus ollut maksettu nainen? Kuka on niin törppö? Entä kun menneisyys paljastuu miehelle?

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs hyvä ystäväni oli pitkään sek.suhteessa varattujen miesten kanssa, joista yhden kanssa elämä oli shampanjaa ja luksushotelleja - miehen maksamana. Sitten ystävä perusti perheen perhekeskeisen ja perinteisten arvojen kumppanin kanssa. Kumppani ei tiedä ystävän menneisyydestä, sillä ystävän sanojen mukaan heidän suhteensa päättyisi siihen. Moneen junaan meitä on.

Tuota en ymmärrä. Meillä jokaisella on oma historiamme ja elettyä elämää takana. Kun haluaa kääntää elämässään uuden lehden, ja jos vielä onnistuu ottamaan oppia aikaisemmista kokemuksistaan, niin miksi rakentaa elämänsä valheelle? Miksi ottaa sellainen kumppani, jonka psyyke luhistuu, jos toisen aikaisempi elämä yhtenä kauniina päivänä paljastuisi?

Yllättävän moni ns. synnissä elänyt yrittää uutta elämää uskiksen kanssa. 

Vierailija
42/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista ihmiset tekevätkin saadakseen juoda joskus shampanjaa

Jep. Ja sitten itketään, kun mies ei enää jaksakaan kustantaa samppanjanjuontia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina voimaantui ja oli itsenäinen nainen. 

Hän oli aikaansa edellä kun nythän tätä media markkinoi! vähintään OF:ssä pitää itseään naisen myydä, muuten on miesten poljettavana ja alistettavana

Vierailija
44/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Tiinalle ok, että nykyinen mies paljastuisi pitkäaikaiseksi seks.palveluiden ostajaksi?

Vierailija
45/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna en itse voisi ikinä luottaa yhteenkään mieheen, jos olisin elänyt noinkin kauan sokeri-iskän kanssa.

Vierailija
46/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Tiinalle ok, että nykyinen mies paljastuisi pitkäaikaiseksi seks.palveluiden ostajaksi?

Kaksoisstandardit! Mies ei saa ostaa, koska onhan se säälittävää ja kuka sellaisen miehen haluaisi, mutta naisen OF on vain voimaannuttavaa eikä sitä saa arvostella. Huom. sarkasmi.

Vierailija
47/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai että miehellä olisi sokerityttö siellä jossain? 

Vierailija
48/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisesti sitä ei tarvitse kysyä, riittää kun tarkastelee onko kihlatun iho pilattu tatuoinneilla, niin käy selväksi onko tämä ollut seksibisneksessä.

Ei näillä sugardaddyjen naisilla yleensä ole mitään tatuointeja. Ovat yleensä kauniita ja näyttäviä ja siistin näköisiä. Ei varakkaat sugardaddyt huoli mitään katuhoron näköistä pimua. Ei semmoista halua näyttää luksusravintoloissa ja varakkaiden kollegojen juhlissa.

Vierailija
49/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs hyvä ystäväni oli pitkään sek.suhteessa varattujen miesten kanssa, joista yhden kanssa elämä oli shampanjaa ja luksushotelleja - miehen maksamana. Sitten ystävä perusti perheen perhekeskeisen ja perinteisten arvojen kumppanin kanssa. Kumppani ei tiedä ystävän menneisyydestä, sillä ystävän sanojen mukaan heidän suhteensa päättyisi siihen. Moneen junaan meitä on.

Käräytä se paskapää muija.

Miksi pitäisi tuhota toisten perhe nuoruuden aikaisten asioiden vuoksi, jotka ovat tapahtuneet ennen nykyistä miestä. Se on menneisyyttä ja vain nykyhetkellä on väliä. Ihminen voi muuttua.

Vierailija
50/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on aika hyviä miehelle kun ei tule mitään omaisuudenjakoa tai huoltajuuskiistoja kun suhde päättyy, mies saa näissä vain ne hyvät puolet.

Samoin nainen. Jos mies köyhtyy tai sairastuu, ei tarvi jäädä omaishoitajaksi.

Vierailija
51/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisesti sitä ei tarvitse kysyä, riittää kun tarkastelee onko kihlatun iho pilattu tatuoinneilla, niin käy selväksi onko tämä ollut seksibisneksessä.

Ei näillä sugardaddyjen naisilla yleensä ole mitään tatuointeja. Ovat yleensä kauniita ja näyttäviä ja siistin näköisiä. Ei varakkaat sugardaddyt huoli mitään katuhoron näköistä pimua. Ei semmoista halua näyttää luksusravintoloissa ja varakkaiden kollegojen juhlissa.

Leffa Pretty Woman kertoo kaiken.

Vierailija
52/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle oli ainakin naisena tärkeää päästä naimisiin, että pääsi kartuttamaan varallisuutta. Mieshän ne pitkälti asuntolainat maksoi, vaikka asunto on puoliksi minun nimissäni. Paljolti johtui raskaussyrjinnästä, ettei töitä ollut. Avioliiton ansiosta varallisuus kuitenkin karttui.

Vierailija
53/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuhlasin mun elämäni tämäntyyppisessä suhteessa. En edes oikeastaan tajunnut suhteessa ollessani, että kyseessä oli sugardaddy-suhde. Mies oli naimisissa seksittömässä avioliitossa, mutta koko ajan puhui, että kunhan lapset kasvaa, eroaa, ja meidän yhteinen elämä alkaa. Mies oli hyvin varakas, minua 22 vuotta vanhempi, ja elämämme oli juurikin luksusta, matkoja, veneilyä, golfia. Ei missään nimessä pelkkää seksiä, hän kaipasi melkeinpä pääasiallisesti kumppania hänelle tärkeisiin tekemisiin, koska ei viihtynyt yksin ja vaimoa ei huvittanut.

Siinä vaan kävi sitten niin, että kun mulle tuli esivaihdevuodet, ja erilaisia niihin liittyviä vaikeuksia, ja ulkonäkökin alkoi muuttua, mies vaihtoi nuorempaan, tällä kertaa kehitysmaasta olevaan naiseen. Siinä minä olin, päälle nelikymppisenä, ihmettelemässä, että mun lastentekoikä meni jo, ja olen yksin, enkä halua vanheta yksin. Minä tosiaan olin haaveillut, että menemme sen miehen kanssa naimisiin, koin rakastavani niin paljon että voisin omaishoitaa loppuun asti kun vanhuus tulee jne. Ja sitten olinkin noin vaan korvattavissa, kun vähän alkoi harmaita hiuksia ja ryppyjä silmäkulmiin ilmestyä. Siinä oli se meidän hänenkin puhuvansa uskomaton henkinen yhteys ja sielunkumppanuus, että olin kuitenkin korvattavissa satunnaisella nätillä 23-vuotiaalla ulkomailta. 

Mä en onneksi sentään elänyt sen miehen rahoilla, vaan mulla on hyvä koulutus ja ammatti, eli siinä mielessä en jäänyt pulaan kun mies jätti. Jäipä vaan luksukset pois, mutta hyvin pärjäilen reilusti keskipalkkaa isommalla palkallani. Suurin ongelma on se tyhjyyentunne, jonka parhaiden vuosien tuhlaaminen tuollaiseen jätti. 

Vierailija
54/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele työmatkaillallinen firman osakkaiden kesken.

Myyntipäällikkö Jaakko on yksin, koska vaimo synnyttää kohta kaksoset. Jos hyvin käy ja saadaan diili klousattua, Jaakko voi olla viikon kotona vaimon ja lasten kanssa kunhan vaan seuraa läppäriltä prosessin etenemistä ja tarvittaessa ottaa pari puhelua.

Strategic manager Sakulla on tällä kertaa mukana uusi kumppani, Sofia, jonka kanssa tavattiin after skissä pari kk sitten. Sofia ei tiedä yhtään Gunnareiden biisiä ja kaikki tietää että Sofia ei ole seuraavalla kerralla mukana.

Founder, senior partner Sepolla on seuralaisenaan pitkäaikainen ystävä Tiina, joka tekohymy kasvoillaan yrittää keskustella Sofian kanssa. Seppo näyttää vähän väsyneeltä, koska vaimon kanssa on ollut vääntöä kesämökin aurinkopaneleiden asennuksesta, joten Seppo ja Tiina poistuvat illalliselta hotelliin lepäämään.

Junior partnerin Iiron vaimo on myös kotipuolessa, mutta puhelin swaippaa siihen tahtiin että jatkodrinkeille siirryttäessä seuraan liittyy Helen, joka löytää yhteistä keskustelunaihetta Justin Bieberistä Sofian kanssa.

CEO, hallituksen pj Markku soittaa hyvänyön toivotukset kotipuoleen, pyytää ravintolan tarjoilijalta kuljetuksen ja juotuaan 12-vuotiasta savuviskiä lasillisen hän kuittaa pullon Dom Perignonia mukaansa ja poistuu autoon, jonka takapenkillä odottaa kaksi lateksikorsetteihin pukeutunutta nuorta naista.

Vierailija
55/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tuhlasin mun elämäni tämäntyyppisessä suhteessa. En edes oikeastaan tajunnut suhteessa ollessani, että kyseessä oli sugardaddy-suhde. Mies oli naimisissa seksittömässä avioliitossa, mutta koko ajan puhui, että kunhan lapset kasvaa, eroaa, ja meidän yhteinen elämä alkaa. Mies oli hyvin varakas, minua 22 vuotta vanhempi, ja elämämme oli juurikin luksusta, matkoja, veneilyä, golfia. Ei missään nimessä pelkkää seksiä, hän kaipasi melkeinpä pääasiallisesti kumppania hänelle tärkeisiin tekemisiin, koska ei viihtynyt yksin ja vaimoa ei huvittanut.

Siinä vaan kävi sitten niin, että kun mulle tuli esivaihdevuodet, ja erilaisia niihin liittyviä vaikeuksia, ja ulkonäkökin alkoi muuttua, mies vaihtoi nuorempaan, tällä kertaa kehitysmaasta olevaan naiseen. Siinä minä olin, päälle nelikymppisenä, ihmettelemässä, että mun lastentekoikä meni jo, ja olen yksin, enkä halua vanheta yksin. Minä tosiaan olin haaveillut, että menemme sen mieh

Eikö sinulla ollut ystävää tai muuta tukea, joka olisi kertonut sinulle, että mies, joka kykenee kaksoiselämään on mies, jolla on paljon narsistisia piirteitä. Kannattaisi pohtia psykoterapiassa isäsuhdettasi ja muita vastaavia asioita, jotka estävät näkevät totuutta miehestä. Totuushan on nähtävillä, hänen teoissaan eikä sanoissaan niinkään.

Vierailija
56/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyntipäällikkö Jaakko on yksin, koska vaimo synnyttää kohta kaksoset. Jos hyvin käy ja saadaan diili klousattua, Jaakko voi olla viikon kotona vaimon ja lasten kanssa kunhan vaan seuraa läppäriltä prosessin etenemistä ja tarvittaessa ottaa pari puhelua.

Strategic manager Sakulla on tällä kertaa mukana uusi kumppani, Sofia, jonka kanssa tavattiin after skissä pari kk sitten. Sofia ei tiedä yhtään Gunnareiden biisiä ja kaikki tietää että Sofia ei ole seuraavalla kerralla mukana.

Founder, senior partner Sepolla on seuralaisenaan pitkäaikainen ystävä Tiina, joka tekohymy kasvoillaan yrittää keskustella Sofian kanssa. Seppo näyttää vähän väsyneeltä, koska vaimon kanssa on ollut vääntöä kesämökin aurinkopaneleiden asennuksesta, joten Seppo ja Tiina poistuvat illalliselta hotelliin lepäämään.

Junior partnerin Iiron vaimo on myös kotipuolessa, mutta puhe

Sinulla ei ole kokemusta noista piireistä, mutta mielikuvitusta ja kirjoitustaitoa kylläkin :)

Vierailija
57/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Junior par

Se oli sellainen incel-unelma

Vierailija
58/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Junior par

Tämäntyyppisiä juttuja kirjoitetaan paljon erityisesti telkkariin, mutta niissä näkyy miten vähäistä on tietämys ihan oikeasta ja kovasta työelämästä, jossa ansaitaan paljon rahaa. Siksi jutut ovat äärimmäisen epäuskottavia, että suurin osa kirjailijoista ja käsikirjoittajista ei vain tiedä yhtään mitään nykyajan työelämästä. Homma perustuu ihmissuhdedynamiikkaan ja överiin draamaan jota ei kuitenkaan jaksa katsoa, kun se kehys on täysin epäuskottava.

Kuulin äskettäin radiosta dekkaristi Kale Puontin haastattelun, missä hän antoi saman syyn sille, ettei oikeastaan lue dekkareita. Entisenä huumepoliisina niissä vilisee niin paljon virheitä. 

Olisi parempi, että kirjailijat ja käsikirjoittajat tekisivät enemmän oikeaa työtä, että he voisivat kuvata uskottavammin ihmisten elämää. Olen nimittäin kyllästynyt myös taidepiirien ihmissuhdeongelmiin ja luomisongelmien kuvauksiin. Olisi kiva lukea kirja, jonka kirjoittaja oikeasti tuntee aihepiirin jota kuvaa.

Vierailija
59/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin itse miettimään ihan vakavasti sitä, että miten ihminen voi valehdella itselleen elävänsä  rakkaudellisessa suhteessa, jos ei kuitenkaan ole ollut rehellinen menneisyydestään kumppanilleen?

En minäkään nyt kaikkia yhden illan juttuja tai merkityksettömiä sutinoita ole miehelleni kertonut, mutta 12 vuoden suhde 

Jäin pohtimaan samaa, mutta ihminen, joka kykenee elämään sugardaddy suhteessa kykenee varmasti myös pitämään salaisuuksia. 

Usein unohdetaan, että suhteilla on aina oma sisäinen dynamiikkansa, missä molemmat saavat jotain. Ehkäpä kyseessä on naisen puolelta omalla sisäisellä näyttämöllä koettu vallan tunne tai yksinkertaisesti se, että haluaa pitää miehet ja ihmiset kauempana omasta itsestään kuten on myös kaksoiselämän viettäjällä. Ammattikielellä puhutaan splittaamisesta. Aika moni pettämiskuvio ja varsinkin krooninen pettäminen perustuu splittaamiseen.

Palsta on myös täynnä splittaamista. 

Vierailija
60/106 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinasta tuli vanha harppu yhtäcciä eikä enää ollutkaan kiinnostava sugardaddylle. Ikäero tasaantui kun Tintti vanheni. Damaged goods niinkun sanotaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän