Onko ketään muuttamassa Helsinkiin?
Kommentit (12)
Tietyn värisiä muuttaa Helsinkiin ja tietyn värisiä muuttaa pois.
Eikö Tampereella ollut opiskelupaikkoja?
Suomessa on vain yksi kaupunki ja se on Helsinki. Jos siis haluaa tehdä töitä.
Muutin itse Helsinkiin 33 vuotta sitten. Hyvin olen viihtynyt, saanut kivan elämän ja hyviä ihmisiä ympärille. Helsinki on kiva kaupunki, ihmiset on oikeasti tosi mukavia.
Ja aina täältä pääsee pois jos viihtyy paremmin muualla.
Kivaa! Hyvin täällä olen junantuomana viihtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tietyn värisiä muuttaa Helsinkiin ja tietyn värisiä muuttaa pois.
Älä jaksa jauhaa paskaa. Parempi vain, että sinun kaltaiset uuvatit pysyvätkin poissa ihmisten ilmoilta.
Vierailija kirjoitti:
Muutin itse Helsinkiin 33 vuotta sitten. Hyvin olen viihtynyt, saanut kivan elämän ja hyviä ihmisiä ympärille. Helsinki on kiva kaupunki, ihmiset on oikeasti tosi mukavia.
Tämä! Helsingissä ja Espoossa on tosi kivoja ihmisiä, erityisesti syntyperäiset ovat tosi leppoisia ja ennakkoluulottomia ihmisiä. T. toinen junan tuoma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Helsingissä ja Espoossa on tosi kivoja ihmisiä, erityisesti syntyperäiset ovat tosi leppoisia ja ennakkoluulottomia ihmisiä. T. toinen junan tuoma
Älä viitsi trollata.
T. Helsinkiläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi trollata.
T. Helsinkiläinen
Mitäs sinne Jakomäkeen kuuluu? Siellä päin kieltämättä on aika paljon ikäviä ihmisiä
Et sitten kalliimpaa opiskelukaupunkia keksinyt. Toivottavasti edes yliopistoon. Vastaavia amkeja on Suomi pullollaan.