Mies roikottanut kohta 2 vuotta tapailusuhteessa
Miten ihmeessä nykyään saa alkuun ihan perinteisen parisuhteen? Tutustuin opiskelijatapahtumassa kohta jo kaksi vuotta sitten mukavaan mieheen, johon ihastuin. Olisin ollut kauan sitten valmis jo vaikka muuttamaan yhteen, mutta mies ei ole valmis. Haluaa vaan tapailla. Vietetään aikaa yhdessä ja ollaan yötä toistemme luona. Mutta silti mies ei halua ottaa sitä askelta oikeaan seurusteluun. Tai tietääkö edes mitä se tarkoittaa. Mulle siis. Mies vaikuttaa tyytyväiseltä, kun saa olla olla mun kanssa ja tapailla lähes joka päivä. Itse haluaisin jo eteenpäin.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Sinä roikut. Mahdollistat hyypiön käytöksen. Lopeta. Ei se vaikeaa ole, itse nakkasin ukon pihalle puoli vuotta sitten.
Sain omanarvontuntoni, yöuneni ja oman kotini takaisin.
Mikä miehestä tekee "hyypiön" vain siksi, ettei halua SAMAA kuin naisosapuoli???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota etäisyyttä ja katsele ympärillesi.
Katso ennemmin itseesi. Sen naiset aina unohtavat.
Hyvä vitsi. Eiköhän naisen tahto pyöritä valtaosaa ihmissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on fiksuja nykyään. Huvittelevat vain nuorena suomalaisten naisten kanssa ja sitten vakavaan suhteeseen valitsevay ulkomaalaisen puolison. Ne miehet siis, jotka saavat itse valita naisensa, eikä tarvitse pelkästään tyytyä mihinkään.
Saanko esittää sulle kysymyksen: onko sulla mitään sellaisia ominaisuuksia, että olisit hyvä vaimo?
Isäs oli hyvä vaimo kun sua teki !
Vierailija kirjoitti:
Alat tapailla muitakin tietysti. Ja pidät huolta, että mies tietää tämän asian. Koska ette seurustele, sehän on silloin aivan sama sulle treffailla muitakin.
Sanot vaan kun on tulossa käymään, että sori nyt vaan mutta tänään ei sovi, tänään Mikko tulee käymään . Mutta katotaan jos ensi viikolla jossain välissä olisi aikaa.
Ota tosiaan etäisyyttä ja tee selväksi, että jos ei ole vakavaa niin sitten ei ole. Itse joskus nuorena ja sinisilmäisenä pösilönä roikuin 7 vuotta saman miehen kanssa. Ei halunnut sitoutua yhtään mihinkään.
Yksi päivä sitten sanoin vaan, että nyt riitti. No hälle tuli hätä ja kiire ja paniikki ja ehdotti naimisiinmenoa, yhteenmuuttoa ja lapsia. Oli myöhäistä enää sitten siinä vaiheessa, kärsivällisyyden raja oli jo ylitetty
Ani harva mies saadaan tuolla tavalla "ansaan" keplottelemalla ja ajattelemalla kuin nainen. Todennäköisesti mies vaan mielissään et ahdisteleva sitoutumisjankkaaminen loppuu. Saa edelleen tapailun edut, mutta ilman taakkaa "mihin tämä johtaa" -keskusteluista.
Jos kävisi niin, että mies "paniikissa" ja juoniteltuna valitsisi sitoutua, se tapahtuisi täysin vääristä syistä. Ja tuskin ap haluaa sitäkään.
Jos tuo mies haluaisi todella sitoutua, hän tekisi sen ihan itse.
Ap on roikkunut tapailusuhteessa ja valittaa täällä vaikka lopputulema on selvä.
Jep jep
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tämä on trolli, tai sitten osa 35236625252, kun nainen tapailee taas kerran jotain Chadia, joka "tapailee" kerrallaan varmaan 10 eri naista. Joku keskinkertainen mies olisi valmis suhteeseen lyhyenkin tapailun jälkeen, mutta Chad vain n..ssii naisia. Mutta se keskinkertainen mies ei naiselle kelpaa. Sit itketään taas kun mies halusi pelkkää seksiä. :D
Ihan tavalliset miehet tuota tekee, usko pois. Ei sen miehen tarvitse roikottaa ketään jos seksiä saa helposti. Roikottamiseen sortuu nimenomaan he, jotka ei muita saa ja "tapailevat" tätä yksilöä kun se on ainut seksin lähde.
Miten mies saadaan tässä syylliseksi? Ei mies roikota yhtään ketään. Mies on kertonut, mitä hän suhteelta haluaa. Jos se ei kelpaa naiselle, niin siihen ei ole pakko jäädä. Sama oikeus vastaavasti naisella.
Erilaiset intressit ei tee aina miehestä automaattisesti kusipäätä, vaikka naiset niin kuvittelee. Erilainen on vain.. erilaista. Ei hyvää, ei pahaa, ei väärää...Erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Ap on roikkunut tapailusuhteessa ja valittaa täällä vaikka lopputulema on selvä.
Jep jep
M
Eihän noilla ole koskaan mitään vastuuta itsellään mistään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin, sinä ihan itse haluat olla ja pysyä roikotettavana tuossa tapailusuhteessa vaikka haluat muuta.
Ei se ole miehen vika, että sinä et ota omaa elämääsi haltuun.
Onhan se miehenkin vika. On helppo valita laiskan elätin asema. Tämä on vähän samantyyppistä naisen syyllistämistä, kuin näissä r-tapauksissa. Mutta joo, nakkaa luiskaan tuollainen mies. Jos hän haluaisi perustaa perheen kanssasi, asuisitte jo yhdessä.
Ei ole yhtään miehen vika, jos rehellisesti sanoo mitä suhteelta haluaa (kuten ap:n mukaan on tehnytkin). Kummallakin on oikeus haluta mitä haluaa, eikä mihinkään ole oman tahdon vastaisesti pakko suostua. Tämän luulisi olevan itsestään selvää.
Ohis
Sanoisin jampalle heipat ja jatkaisin mun elämää.
Been there, done that, got the t-shirt. Itse sanoin ikäisenäsi about näin: "Olen kyllästynyt tähän epämääräiseen tapailuun, haluan oikean seurustelusuhteen." Mies: "Öö". Minä: "No sitten ei voida enää jatkaa näin." Keräsin kämpiltä miehen siellä täällä lojuvat kamat muovikassiin, annoin sen hänelle ja sanoin heipat.
-
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset eivät arvosta itseään vaan roikkuvat tällaisissa panosuhteissa ?
Se on voimaantumista. Naiset itse taistelivat tästä oikeudesta vielä vähän aikaa sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläinen miesvihaketju tänään. Mies tuomittu täydeksi paskiaiseksi, kun ei tee mitä nainen haluaa. Hyvin vedätte.
No miksi hän ei sitten ole mies ja ota naista vaimokseen? Yleensä miehet mouruavat perinteisten naisten perään, mutta sitten kun nainen haluaa sitoutua kunnolla niin se onkin miesvihaa.
Eihän se mieskään nyt ole suhteessa elämänsä naisen kanssa, selvästi etsii parempaa. Joten eikö hänenkin olisi parempi etsiä se oikea.
Mikä ongelma on ymmärtää, ettei tuo mies välttämättä etsi samaa kuin nainen? Koskaan.
Etkö tajua, ettei se tee miehestä huonompaa?
Kun vaan on rehellinen asiasta, mies ei ole syyllinen mihinkään. Omat toiveet ja mielipiteet saa olla miehelläkin, vaikka moni muuta esittää täällä.
Ohis
Asiahan on niin, ettei mies sinua pysty roikottamaan suhteessa, vaan sinä olet itse päättänyt jatkaa sitä.
Tilanne on nyt se, että mies haluaa suhteelta yhtä asiaa ja sinä toista. Kumpikin teistä päättää itse, jatkaako toisen tapailua. Tekstistäsi saa sen kuvan, että sinun tilanteessasi fiksumpaa olisi lopettaa tapailu ja siirtyä etsimään jotakuta sellaista, jonka kanssa voit rakentaa tyydyttävämmän suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset eivät arvosta itseään vaan roikkuvat tällaisissa panosuhteissa ?
Ei sitä tajua kun vasta jälkikäteen. Siinä suhteessa ajattelee, että totta kai toinen ajattelee samalla tavalla kuin itse, tai tarvitsee vaan vähän enemmän aikaa. Hups keikkaa se onkin kyntänyt itseä 8 vuotta ja sitten priorisoikin uransa, no se siitä sitten. Sieltä tuli sukuelinsyövät ja hedelmättömyys steroidien takia, no mies sai 8 vuotta ilmaista pimpukkaa sentään.
Ei sitä edes halua tajuta, miten eri tavalla miehet toimivat, se on ruma todellisuus kohdattavaksi. Eikä hyväksyä, että tuo on kaikki pelkkää hyväksikäyttöä.
Ehkä tässä vaiheessa voisi nainen ulisevan uhrin roolin sijaan mennä peilin eteen ja kasvattaa selkärangan: MIKSI OLIN NIIN TYHMÄ että vaikka toinen ei koskaan luvannut mitään, silti loin OMASSA päässäni, IHAN ITSE mielikuvia, jotka eivät totuutta vastanneet? Vaikka toinen sanoi, ettei aio sitoutua.
Miksi käyttäydyn kuin uhmaikäinen, vikisevä lapsi ja syytän muita asioista, jotka olivat omissa käsissäni aivan koko ajan?
Aina puhutaan voimaantumisesta ja vallasta, mutta samalla moni nainen tekee itsestään pikkupennun, jolla ei ole mitään aikuisen ihmisen vastuita mistään. Kaikki on miehen syytä ja miehen vallassa.
Ottakaa elämä omiin käsiinne ja se tarkoittaa ennen muuta vastuun kantamista omista valinnoista.
Niin kauan kun mies on rehellinen, ongelma ei ole miehessä. Jos mies valehtelee, sitten asia on eri. Mutta mielen muuttaminenkaan ei ole sitten valehtelua.
Sitoutumishaluisen ja -kykyisen miehen kanssa ei tarvitse kikkailla.
Roikuin itse nuorena melkein vuosikymmenen tapailusuhteessa jota poikaystävä oli syventämässä vain kun olin lähdössä tai muuta vientiä tuli suunnilleen kotiin asti hakemaan. Oli kiintymystyyliltään välttelevä ja ikuista lapsuutta elävä tapaus.
Itselläni ei ole lapset haaveissa tai siis en voi lapsia saada mutta etenkin jos perheen perustaminen on ajankohtainen niin tietenkin nainen "vaatii" että mies haluaa samaa ja sitoutuu!
Jätettyäni tuon sitoutumiskammoisen miehen (sekosi muuten täysin, heitin kuulemma kaiken hukkaan ilman syytä) olin itsekin etsimässä vain kevyttä seuraa. Noh, seuraava potentiaalinen kiinnostava mies jonka kohtasin, oli valmis sitoutumaan ja teki sen selväksi. Pari vuotta myöhemmin asutaan yhdessä -ollaan asuttu jo hyvän aikaa- eikä ole mitenkään epäselvää onko mies sitoutunut ja omistautunut. Ei pihistele resurssien kanssa vaan minulle riittää aikaa, rahaa ja rakkautta.
Siinä ei ole mitään pahaa jos ei halua perhettä tai edes seurustelusuhdetta, mutta rehellinen pitäisi voida olla.
Ainoa tapa päästä eteen päin on lähteä eteen päin. Mies jää taakse ja edestä löytyy joskus uusi.
Sairasta on jäädä suhteeseen ja kuvitella voivansa muuttavan toisen.
Ja kun se ei onnistu, syytetään toista.
Ei se niin mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota etäisyyttä ja katsele ympärillesi.
Katso ennemmin itseesi. Sen naiset aina unohtavat.
Kyllä minä veikkaan, et naiset viihtyy enemmän peilin edessä kuin miehet.
Taidat olla vaan yksi monista naisista hänen elämässään. Ottaa ilon irti suhteesta. Ei halua mitää siteitä. Sitoutumiskammo varmaan tai joku trauma.
Ei ketään voi pakottaa mihkään. Laita suhde tauolle. Jatka omaa elämääsi. Älä roiku ihmisessä.
Ihan tavalliset miehet tuota tekee, usko pois. Ei sen miehen tarvitse roikottaa ketään jos seksiä saa helposti. Roikottamiseen sortuu nimenomaan he, jotka ei muita saa ja "tapailevat" tätä yksilöä kun se on ainut seksin lähde.