Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö Kannasta voi enää piilottaa yksittäisiä lääkärikäyntejä?

Vierailija
11.04.2025 |

En ainakaan löytänyt kohtaa

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinku, että et halua itse nähdä niitä? Miksi?

Vierailija
2/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi piilottaa. Valitettavasti joudut katselemaan kaikkia lääkärikäyntejäsi. Tai voithan laittaa silmät kiinni? Tai olla kokonaan menemättä sinne omakantaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömiä nuo systeemit. Katsoin juuri maisaa, se ehdottaa mikä "trendaa"

Vierailija
4/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan muut terveydenhuollon työntekijät,joilla olisi oikeus nähdä, muttei millään tavalla kuuluisi heille nuo pakolliset kirjaukset välttämättä.

-ap

Vierailija
5/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan muut terveydenhuollon työntekijät,joilla olisi oikeus nähdä, muttei millään tavalla kuuluisi heille nuo pakolliset kirjaukset välttämättä.

-ap

No ei sitä sun omakantaa kukaan muu pääse katsomaan kuin sinä itse, tolvana.

Vierailija
6/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No kyllähän niitä kirjauksia pääsee sua hoitavat henkilöt lukemaan tarvittaessa. 

Vierailija
7/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No kyllähän niitä kirjauksia pääsee sua hoitavat henkilöt lukemaan tarvittaessa. 

Joo joo, taliaivo, mutta ei niitä sieltä omakannasta kattele, ihan turha sieltä on mitään piilottaa.

Vierailija
8/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Joo joo, taliaivo, mutta ei niitä sieltä omakannasta kattele, ihan turha sieltä on mitään piilottaa.

No omakannasta niitä potilas hallinnoi typerys. Lääkäreillä jne.omat järjestelmänsä jos et zitä tiennyt juntti

Vierailija
9/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No omakannasta niitä potilas hallinnoi typerys. Lääkäreillä jne.omat

Tiesin ja siitähän tässä on kysymys. Ei sieltä omakannasta mitään tarvi piilotella, kun hoitava henkilökunta katsoo niitä ihan muualta.

Vierailija
10/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No omakannasta niitä

No mitä varten siellä sitten on luovutuskielto kohta olemassa?

Vierailija
11/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No omakannasta niitä

Omakannassa annetaan suostumuksia ja rajataan näkyvyyttä.

Tuo olisi ehdottomasti tarpeellinen asetus, kirjauksia tulisi voida asettaa näkymättömiin.

Vierailija
12/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hölmö kirjaus tai jouluntoivotus tmv maisaviestissä ja googlaa nimen nuorella hoitajalla on avoin insta jossa on 25 selfietä. Pöljä vaikutelma.

Vierailija
13/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Joo joo, taliaivo, mutta ei niitä sieltä omakannasta kattele, ihan turha sieltä on mitään piilo

Vitustako minä tiedän, mutta aivan 100% varmasti kukaan muu ei sun omakannasta katsele yhtään mitään. Se on fakta. Joten sieltä on turha piilotella yhtään mitään kun ei niitä sieltä näe kukaan muun. Ammattilaisilla on omat järjestelmät tietojen katselua varten.

Vierailija
14/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne piilotukset on vain omaksi iloksi. Kaikki tiedot näkyy kuitenkin. Tilatkaa Finregisty-aineistot niin näette, että teistä näkyy palkkatiedot, vanhempien tiedot, sairaudet, lääkehistoria ym. syntymästänne saakka. Linkki: https://findata.fi/uutiset/oletko-huolissasi-finregistry-valmisaineisto…

Aiheesta YLE: https://yle.fi/a/74-20094170

Vierailija
15/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi kieltää yksittäiset käynnit Potilastietojen luovutuskiellot -kohdassa Kannassa.

Vierailija
16/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä on väittänytkään alunperin mistään sun oma kantaan pääsemisestä vaan tietojen piilottamisesta siellä, imbesilli... 

"Vitustako minä tiedän, mutta aivan 100% varmasti kukaan muu ei sun omakannasta katsele yhtään mitään. Se on fakta. Joten sieltä on turha piilotella yhtään mitään kun ei niitä sieltä näe kukaan muun. Ammattilaisilla on omat järjestelmät tietojen katselua varten."

Vierailija
17/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi kieltää yksittäiset käynnit Potilastietojen luovutuskiellot -kohdassa Kannassa.

Eivät ne vaikuta mihinkään. Tiedot menevät THL:n rekistereihin ja sieltä myydään eteenpäin.

Vierailija
18/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin, mutta ne näkyy vielä siellä. Ei toimi.

Vierailija
19/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä on väittänytkään alunperin mistään sun oma kantaan pääsemisestä vaan tietojen piilottamisesta siellä, imbesilli... 

"Vitustako minä tiedän, mutta aivan 100% varmasti kukaan muu ei sun omakannasta katsele yhtään mitään. Se on fakta. Joten sieltä on turha piilotella yhtään mitään kun ei niitä sieltä näe kukaan muun. Ammattilaisilla on omat järjestelmät tietojen katselua varten."

Mitä sinä, pikku persrunkkari, et ketjun otsikosta osaa lukea? 

Vierailija
20/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä piilottaa, mutta vastaanotolla ne sit avataan kuitenkin ja ne piilotetuthan ne kiinnostaa eniten.