Mies roikottanut kohta 2 vuotta tapailusuhteessa
Miten ihmeessä nykyään saa alkuun ihan perinteisen parisuhteen? Tutustuin opiskelijatapahtumassa kohta jo kaksi vuotta sitten mukavaan mieheen, johon ihastuin. Olisin ollut kauan sitten valmis jo vaikka muuttamaan yhteen, mutta mies ei ole valmis. Haluaa vaan tapailla. Vietetään aikaa yhdessä ja ollaan yötä toistemme luona. Mutta silti mies ei halua ottaa sitä askelta oikeaan seurusteluun. Tai tietääkö edes mitä se tarkoittaa. Mulle siis. Mies vaikuttaa tyytyväiseltä, kun saa olla olla mun kanssa ja tapailla lähes joka päivä. Itse haluaisin jo eteenpäin.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Situationship. Nainen haluaa enemmän. Mies ei halua.
Joo, ja friendzone on toisinpäin! :D
Vierailija kirjoitti:
Anna kakkosta niin mies sen jälkeen alkaa seurustelee kanssasi.
ja muista niellä ja ulista
Lakkaa roikkumasta. Jos haluat enemmän, vaihda miestä. Aloita uusi suhde seurusteluna eli tutustumisena, ei "tapailuna "= paneskeluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanan hyväksikäyttö voi myös korvata paremmalla termillä "epärehellisyys".
Millä tavalla on epärehellinen? Jos avoimesti kertoo mitä haluaa? Kerropa miten miehen tulisi toimia?
Vaikka antamalla ympäripyöreitä vastauksia. (Ympäripyöreä vastaus naisen kysymyksiin "ei tällä hetkellä ole ajankohtainen" ei ole sama kuin rehehellinen vastaus "ei koskaan sinun kanssasi".) Ympäripyöreät vastaukset antavat näin suunnitelmallisesti turhia toivonkipinöitä, kun rakastunut osapuoli ei ajattele selkeästi.
Suoraselkäinen mies olisi pistänyt poikki, eikä nauti saavutetuista eduista sillä perusteella, että kumppani ei tajua omaa etuaan. Hyväksikäyttö saa paljon vahinkoa aikaseksi.
Jotkut eivät uskalla enää ikinä rakastua trauman jälkeen. Tiedän tapauksen, joka on edennyt itsemurhaan asti. Mies pitkitti suhdetta tarpeettomasti vuosikausia. Nainen tajusi vihdoinkin kuvion, eikä kestänyt enää lisää valheita.
Kunpa ihmiset tajuisivat, ettei toisten tunteilla leikitä. Koskee molempia sukupuolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanan hyväksikäyttö voi myös korvata paremmalla termillä "epärehellisyys".
Millä tavalla on epärehellinen? Jos avoimesti kertoo mitä haluaa? Kerropa miten miehen tulisi toimia?
Vaikka antamalla ympäripyöreitä vastauksia. (Ympäripyöreä vastaus naisen kysymyksiin "ei tällä hetkellä ole ajankohtainen" ei ole sama kuin rehehellinen vastaus "ei koskaan sinun kanssasi".) Ympäripyöreät vastaukset antavat näin suunnitelmallisesti turhia toivonkipinöitä, kun rakastunut osapuoli ei ajattele selkeästi.
Suoraselkäinen mies olisi pistänyt poikki, eikä nauti saavutetuista eduista sillä perusteella, että kumppani ei tajua omaa etuaan. Hyväksikäyttö saa paljon vahinkoa aikaseksi.
Jotkut eivät uskalla enää ikinä rakastua trauman jälkeen. Tiedän tapauksen, joka on edennyt it
Mitä jos mies todella ajattelee, ettei tiedä? Tuo kuulostaa nyt siltä, että halutaan manipuloida mies lupaamaan jotain, mistä voi myöhemmin syyllistää. Mies tietää mitä nyt haluaa ja se ei ole sitoutuminen. Ja mies on rehellinen siinä.
Ja nyt eropäätöskin olisi miehen vastuulla?? Haloo nyt. Mitä vastuutonta pikkulasta yrität ap:sta vääntää? Lopettakaa miehen syyllistäminen. Ainoa jolla on tuossa vastuu, on ap itse.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Voiko miehelle ehdottaa taukoa? Sano, että haluat miettiä asioita kesän yli. Että et ole varma, mitä haluat. Sitten syksyllä voitte jutella ja katsotaan, miltä tuntuu.
Entä jos mies löytää toisen tänä aikana? ap
Eikö se olisi helpotus?
🇺🇦🇮🇱
Mä en ikinä tapailisi noin kauaa. Itsellä toiveena on joskus löytää elämänkumppani. Kyllä jo puolen vuoden kohdalla pitää tietää, aletaanks olee vaiko ei. Sitoutumiskammoinen voi sitten jatkaa omillaan, ja vakavampaa toivova jatkaa etsimistä.
Ymmärrän toki, jos on tullut satutetuksi edellisissä suhteissaan ja siksi on varovainen. Mutta tuollainen epävarmuudessa roikottaminen olisi kamalaa! En pystyisi tai jaksaisi.
N42, joka ei halua naimisiin eikä edes avoliittoon, mutta sitoutuneen kumppanin
Vedät aina puoleesi sitä mitä olet ja mihin olet valmis. Älä siis deittaile silloin kun olet epävarma itsestäsi. Kun olet epävarma itsestäsi ja epröit sitoutua, houkuttelet sitoutumiskammoisia miehiä. Keskity siis ensin omaan hyvinvointiisi, itsesi kehittämiseen, ja tee itsellesi selväksi mitä haluat tulevaisuudelta, sekä luota itseesi ja tulevaisuuteesi. Kun olet onnellinen itsesi kanssa, vedät puoleesi miehen joka arvostaa sinua ja haluaa suhteeseen kanssasi. Ensimmäinen askel deittailussa onkin keskittyä itseesi.
Pidä huolta elämästäsi ja hyvinvoinnistasi. Elä sitä elämää joka saa sinut onnelliseksi. Aseta aina itsesi etusijalle ja priorisoi omaan hyvinvointiisi miesten edellä. Ota aikaa itsellesi, terveydellesi, tavoitteillesi, sisäiselle työlle, intohimoillesi, harrastuksille ja ystäville, äläkä hylkää näitä asioita miehen takia, vaan aseta rajoja niiden suojelemiseksi. Jos esimerkiksi tunnet olosi uupuneeksi, älä pelkää sanoa "ei" ylimääräisille velvollisuuksille tai tapaamisille, jotka voisivat lisätä stressiä. Tai esimerkiksi varaa ensisijaisesti aikaa rentoutumisellesi, vaikka se tarkoittaisi kieltäytymistä muista menoista. Miehen pitää olla vain lisäys jo ihanaan elämääsi, äläkä unohda mitkä asiat tekevät sinut onnelliseksi heti kun olet suhteessa, vaan suojele hyvinvointiasi kaikin keinoin.
Tähtää aina parhaaseen versioon itsestäsi. Pyri jatkuvasti kehittymään niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Huolehdi ulkonäöstäsi, pukeutumisesta, terveellisestä ruokavaliosta ja liikunnasta, sekä henkisen hyvinvointisi parantamisesta. Älä kuitenkaan tunne tarvetta vertailla itseäsi muihin, vaan sen sijaan kukoista omana itsenäsi ja elä juuri sellaista elämää joka tuntuu sinulle oikealta.
Tiedä mitä haluat. Kun olet selkeä toiveistasi ja tavoitteistasi ja tiedät mitä haluat tulevaisuudeltasi, parisuhteeltasi ja mieheltäsi - tämä antaa sinulle suunnan ja suojelee sinua haahuilulta ja vääriltä kumppaneilta, etkä jää epätyydyttäviin tilanteisiin tai huonoon seuraan, vaan asetat rajoja, pidät huolta omista tarpeistasi ja teet valintoja, jotka tukevat tavoitteitasi.
Pidä omanarvontunto korkealla. Puhu kauniisti itsellesi ja kohtele itseäsi kuin rakasta ystävää. Kun tunnet oman arvosi, et tingi etkä neuvottele siitä, vaan tiedät mitä ansaitset ja pidät standardisi korkealla. Sinä itse annat itsellesi täyden hyväksynnän, etkä tarvitse ulkoista vahvistusta. Tiedät ettei arvosi ole sidottu muiden mielipiteisiin, eivätkä ne vaikuta siihen miten näet itsesi. Itsetuntosi ei romahda jos joku mitätöi sinut, eikä sinulla ole ongelmaa jatkaa matkaa heti kun joku osoittaa sinulle epäkunnioitusta. Tiedät ansaitsevasi parasta mahdollista kohtelua, etkä tuhlaa aikaa ihmisiin jotka eivät kohtele sinua hyvin, etkä koe tarvetta vakuuttaa ketään arvostasi. Muista, että miehet tuntevat kun nainen kunnioittaa itseään, ja kun arvostat itseäsi, annat myös miehelle luvan kohdella sinua samalla arvokkuudella.
Luota tulevaisuuteesi. Kun luotat tulevaisuuteesi, suhtaudut elämään positiivisesti ja optimistisesti. Uskot että asiat kyllä järjestyy ja tulevaisuus tuo sinulle upeita asioita täynnä rakkautta ja autuutta, eikä sinun tarvitse tyytyä vähempään. Olet siis mielummin yksin ja odotat sitä oikeaa, joka jakaa kanssasi samat arvot ja tavoitteet, sekä kohtelee sinua kuin unelmien naistaan - kuin tyytyisit johonkin vähempään. Et siis stressaa tai ota henkilökohtaisesti jos joku mies ei näe arvoasi, ei halua panostaa sinuun tai pitää standardejasi liian korkeana, vaan jatkat rauhassa eteenpäin. Et alenna standardejasi ketään varten, koska tiedät että sinun täytyy päästä eroon vääristä vaihtoehdoista, löytääksesi se oikea.
Sitten jos kinuat mieheltä sitoutunista, niin varo ettet saa "shut-up"-sormusta. Tiktokissa ja youtubessa on ihan liuta videoita, joissa naiset kertoo näistä feikeistä "kihlauksista", joissa miehet ostaa naiselle sormuksen ihan vaan saadakseen hänet hiljaiseksi ja tyytyväiseksi taas vähäksi aikaa. Sitten kun pitäisi oikeasti alkaa häistä (tai esim. Lapsista) puhua, niin mies vaan vitkuttelee ja välttelee koko aihetta. Useat onnistumaan sitkuttelemaan jopa vuositolkulla, ennen kuin höynäytetty nainen lopulta tajuaa, ettei miehellä edelleenkään ollut mitään aikomusta sitoutua. Kunhan puhui, jotta nainen olisi hiljaa.
Teot merkkaa, eli jos mies haluaa oikeasti sitoutua niin hän on itse kyllä aloitteellinen.
Tapailun lopettaminen. Heti kun mies näyttää sinulle epäkunnioittavaa käytöstä, et jää roikkumaan vääriin suhteisiin, vaan jatkat matkaasi. Jos mies esimerkiksi ghostaa sinut, et haaskaa aikaasi häneen sen enempää esimerkiksi olemalla häneen yhteydessä ilmaistaksesi pettymyksesi. Sen sijaan näet aikasi niin arvokkaana, ettet jää stressaamaan tilannetta, vaan unohdat hänet saman tien. Jos mies sanoo sinulle, ettei ei ole valmis avioliittoon: believe him. Lisää siihen loppuun vielä sanat with you. Koska mies on kyllä valmis sen oikean naisen kanssa. Fakta on se, että kun mies on crazy about you, haluaa sinut ja näkee sinun arvon, hän tekee what ever it takes to marry you. Esimerkiksi jos haluat naimisiin, eikä mies koskaan treffeillä edes puhu haluavansa naimisiin, tai muutenkaan mitään tulevaisuuden juttuja tai ei puhu teidän yhteisestä tulevaisuudesta, vaikka sä olisit ollut avoin siitä mitä sä haluat, jatka matkaa. Äläkä koskaan ihastu potentiaaliin, eli siihen millainen mies voisi olla tulevaisuudessa, vaan siihen mitä hän on nyt. Ole siis saatavilla ainoastaan miehille, jotka ovat sinusta vakavissaan, äläkä jää junnaamaan tilanteisiin, jotka eivät johda mihinkään tai ovat epäselviä. Esim. jos mies ei tiedä mitä haluaa, et jää odottamaan, vaan etsit miehen joka tietää että haluaa sinut. Älä anna kenenkään miehen tuhlata aikaasi.
Jos suhde ei etene. Voit tässä tilanteessa sanoa hänelle että olet ilmaissut alusta lähtien hänelle omista tulevaisuuden toiveistasi (muista siis heti ensitreffeillä, tai jo Tinderissä, ilmoittaa mitä haluat), ja näyttää siltä ettei hän ole valmis samaan. Tiedät mitä haluat itsellesi ja mihin näet oman elämäsi menevän; haluat esimerkiksi avioliiton ja perheen (huom! älä tässä kohtaa sano että hänen kanssaan, sillä tämä on asia jota haluat itsellesi). Ja seuraava askel jonka haluat ja joka on sinulle tosi tärkeää, on rakentaa elämää jonkun kanssa, mennä naimisiin ja saada lapsia. Paras ratkaisu on siis se, että jatkatte myös muiden ihmisten tapailua. Jos mies ei ole ymmärtänyt miten upea vaimo sinusta tulisi ja ole kosinut vuoden sisällä (tai määrittele itsellesi maksimi raja), unohda mies. Ymmärrä myös että sinun ei naisena tarvitse vakuutella miehelle kuinka upea vaimo sinusta tulisi, sillä hän joko näkee sen tai ei. Arvosta ja rakasta itseäsi ja tiedä oma arvosi.
Muista että miehet ei reagoi sanoihin vaan tekoihin. Älä ikinä anna miehelle mitään aikarajaa, että hänen pitää tehdä tämä ja tämä asia, tähän ja tähän mennessä, tai muuten Sillä miehet reagoi sinun poissaoloon: eli sinun pitää poistaa itsesi tilanteesta joka ei palvele sinua = älä anna miehelle pääsyä seuraasi jos hän näe sinua vaimonaan. Ja jos hän ei sen jälkeenkään ota askeleita eteenpäin: siinä on sinun vastaus.
Tiedä mitä haluat, äläkä tyydy vähempään. Jos mies pistää sinut odottamaan, eikä esimerkiksi kosi sinua, et ole hänelle mitään velkaa, eikä sinun tarvitse blokata muita miehiä jotka on sinusta kiinnostuneita. Mies joka haluaa sinut, haluaa sinut off the market niin nopeasti kuin mahdollista, koska hän ymmärtää että jos sinä olet sinkkuna liian kauan, niin joku muu ehtii kosia sinua. Älä anna poikaystäväsi estää sinua tapaamasta aviomiestäsi. Älä siis kuuntele puheita avioliitosta, vaan katso tekoja: kosinta, sormus sormessa, hääpäivä kalenterissa, kutsut lähetetty. Jos mies ei ole laittanut sormusta sinun sormeen, hän ei ole tosissaan sinusta ja sinä olet sinkku. Naisen mahdollisuus tulla raskaaksi laskee tietyn iän jälkeen, joten jos haluat lapsia sinulla ei ole varaa laittaa aikaa johonkin, mikä ei välttämättä edes johda siihen.
Vierailija kirjoitti:
Jätä. Haluat sitoutua ja se rokottaa sua löysässä hirressä kunnes löytää jonkun toisen.
Nyt aikuistua ja lopetat suhteen.
Tai sitten alat viettämään yösi yksin. Jos nukkuu yöksi niin ei lyöt taksiin ilolla ja sanot että mee kotiisi kuorsaamaan ja syömään. Täältä ei saa pimppiä, ruokaa eikä muitakaan etuja mitkä on parisuhteeseen varattu.
Näin! Kyllä miehille kelpaa pompsa, kotiruoka, tyttiksen siisti ja laitettu koti, seura, tsemppaaja ja halinalle, vaikka se nainen ei oikeasti kiinnostaisikaan.
Tässä on taas esimerkki siitä, että miehiä ei kannata ottaa vakavasti. Miehet oikeasti haluaa kaunottaren, muukin kelpaa paremman puutteessa, kuka vaan, kunhan saa pimpsaa& kodinhoitajan &life-coachin, koska se nostaa miesten onnellisuutta, elämänlaatua ja terveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on taas esimerkki siitä, että miehiä ei kannata ottaa vakavasti. Miehet oikeasti haluaa kaunottaren, muukin kelpaa paremman puutteessa, kuka vaan, kunhan saa pimpsaa& kodinhoitajan &life-coachin, koska se nostaa miesten onnellisuutta, elämänlaatua ja terveyttä.
Totta, ja tämän vuoksi naistenkin pitää vaatia mieheltä asioita jotka nostavat heidän elämänlaatua. Esimerkiksi minä tiedän naisena oman arvoni ja tiedän mitä hyötyjä tuon miehen elämään. Tämän vuoksi minä pidän rahapussini visusti kiinni aina miehen seurassa. En myöskään koskaan muuttaisi miehen kanssa yhteen jos mies odottaisi minun maksavan puolet vuokrasta! Minä tuon kotiin lämmön, siivoan, sekä laitan terveellistä ruokaa perheelle ja annan miehelleni seksiä. Mutta minä en maksa senttiäkään. Tämä ei tarkoita sitä, ettei minulla olisi töitä pari päivää viikossa tai omaa rahaa, vaan sitä että minun rahat ovat minun ja miehen rahat ovat meidän.
"Teot merkkaa, eli jos mies haluaa oikeasti sitoutua niin hän on itse kyllä aloitteellinen."
Tämä tiivistää sen. Itselleen voi selitellä ja jopa valehdella, mutta tosiasia on, että mies joka on kykenevä sitoutumaan ja löytää naisen joka on hänelle sillä hetkellä Se Oikea, EI jää laahaamaan jalkojaan.
Oman deittailukokemuksen mukaan tietynlaiset miehet (enemmistö sinkkumiehistä jotka jotain seuraa vailla?) lähestyvät kaikkea mitä voisivat kuvitella painavansa. Siis aivan kaikkea. Sillä ei ole väliä että olet "paperilla hyvä" ja miestä 15v nuorempi ja huomattavasti paremman näköinen. Se mies voi silti kohdella sinua kuin sontaa johon hän "paremman puutteessa tyytyy", jos vain annat siihen mahdollisuuden. :(
Itse olen melko hyvä ihmistuntemuksessani ja *todella* vaativa ja nirso ja sanoisin että tämä on ollut minulle hyväksi, ei haitaksi. Noin suunnilleen paristasadasta lähestyjästä ehkä viisi on sellaisia joiden kanssa on järkevää jutella pidempään ja sanovat muutakin kuin improvisoituja valheita joilla saada pesää ja tapailusäätö...
Ja noistakaan ei kannata yhtäkään kelpuuttaa treffeille jos ei vaan tunnu että taso on se mitä tarvitset ja haluat.
Kiinnostunutta miestä olen kritisoinut mielessäni ihan huolella ja hänkin varmasti minua koska en mene epätoivoisten kanssa treffeille, ne pitää karsia heti lähtöönsä. Mies on maksanut aluksi kaiken, rahatilanteestaan riippumatta. Mies on tullut hakemaan minut treffeille, oli välimatkaa 5 tai 500 km.
Kaikki kullankaivajista puhuvat työttömät ja duunarit luiskaan, kaikki negailua tai "sä et oo kuin nuo muut (huonot) naiset"-shaibaa puskevat miehet sivuun.
Tämän tuloksena olen tapaamiseen asti päätynyt vain järkevien, hyväitsetuntoisten, OIKEASTI KIINNOSTUNEIDEN miesten kanssa. Treffejä ei ole ollut montaa, hutitreffejä varmaan kahdet elämässä eikä niissäkään jäänyt mies itkemään jonkun kahvilalaskun tai bensarahojen perään koska tapaamani miehet eivät juokse paniikissa jatkuvilla treffeillä vaan ovat myös terveen nirsoja.
Olisi myös ehdottomasti parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa, sukupuolesta riippumatta. Nirsous on sitä tärkeämpää mitä tiukemmin on sitoutumassa! Lapset, yhteinen omaisuus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, ettei yksikään nainen suostuisi näihin "tapailusuhteisiin", koska 100% miehistä on siihen tyytyväisiä, ellei enempää vaadita. Miksei haluaisi saada kaikkea antamatta takaisin juuri mitään, jos siihen mahdollisuus annetaan.
Aloittajaa suosittelisin lopettamaan suhteen, koska se ei melko varmasti johda mihinkään ja tuhlaat vain aikaasi. Toinen vaihtoehto on, että teet oikeasti saman kuin mieskin: katselet ympärillesi ja etsit sitä sitoutumiskykyistä miestä, jonka kanssa mahdollisesti oikeasti haluaisitte toisenne. Tapailumies voi roikkua taustalla tilapäisenä seurana, mutta päivittäinen tapaaminen on kyllä tässä tilanteessa liikaa, koska niin kauan kun tunteita on, on ehkä vaikeaa katsella ja tapailla aidon avoimesti muita, vakavammin otettavia miehiä.
Tämä nyt on ihan höpöhöpöä. Sekä mi
Jaa, hedelmöityshullu asialla.
Lisääntymisellä ei ole mitään tekemistä sitoutumisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläinen miesvihaketju tänään. Mies tuomittu täydeksi paskiaiseksi, kun ei tee mitä nainen haluaa. Hyvin vedätte.
No miksi hän ei sitten ole mies ja ota naista vaimokseen? Yleensä miehet mouruavat perinteisten naisten perään, mutta sitten kun nainen haluaa sitoutua kunnolla niin se onkin miesvihaa.
Eihän se mieskään nyt ole suhteessa elämänsä naisen kanssa, selvästi etsii parempaa. Joten eikö hänenkin olisi parempi etsiä se oikea.
Mikä ongelma on ymmärtää, ettei tuo mies välttämättä etsi samaa kuin nainen? Koskaan.
Etkö tajua, ettei se tee miehestä huonompaa?
Kun vaan on rehellinen asiasta, mies ei ole syyllinen mihinkään. Omat toiveet ja mielipiteet saa olla miehelläkin, vaikka moni muuta esittää täällä.
Ohis
Täytyy kyllä sanoa se tähän, että jokainen saa etsiä suhteelta mitä itse haluaa, mutta samalla pitäisi osata ottaa toisetkin huomioon. Ja toki olla avoin ja rehellinen omista toiveista, mutta myös kuunnella mitä toinen haluaa.
Oli sukupuolet kumminpäin vain, niin jos ei halua sitoutua toiseen ja tietää, ettei jatkossakaan halua suhteen syvenemistä tai etenemistä, ja ymmärtää hyvin, että toinen haluaisi, niin kyllä siinä jonkinlaisen moraalin pitäisi alkaa tulla vähän jo vastaan, varsinkin jos tilannetta jatkuu pidempään. Itse en kyllä pystyisi hyvin mielin roikottamaan toista tuolla tavalla, enkä pidä sellaista toimintaa kauhean reiluna.
Kumpi vain voisi koittaa oikaista tuollaista tilannetta, jossa on ihan eri toiveet suhteessa, ja vähintään puhua asiat hyvin selviksi, ettei toinen elättelisi turhia toiveita. Tai jos suhde on molemmille kuitenkin tärkeä, eikä siitä halua luopua, niin sitten voidaan miettiä, löytyisikö jokin yhteinen sävel asiassa sittenkin.
Mielestäni pitäisi osata ottaa se toinenkin suhteen osapuoli huomioon. Jotenkin tämä tuntuu usein unohtuvan, jos vain miettii, mitä minä haluan.
Hän pitää hakua päällä jos jostain löytyisi vielä parempaa vaimomatskua vakavampaan suhteeseen. Sinua pitää varalla jotta saa seksiä.
En pitäisi edes mitään "keskustelua" asiasta kuten jotkut täällä ehdottivat. Sinä et ole miehelle vakavasti otettava vaan varalla ja ei se keskustelemalla muutu.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta on jäädä suhteeseen ja kuvitella voivansa muuttavan toisen.
Ja kun se ei onnistu, syytetään toista.
Ei se niin mene.
Monesti on kyse ihan vaan tavallisesta toiveajettelusta. Jota tehdään hyvin helposti ihastuneena tai rakastuneena. Aika inhimillistä, ei nyt mitenkään sairasta.
Ja kyllä sillä toisellakin on oma vastuunsa suhteesta myös, ja siitä, että on esimerkiski oikesti ollut rehellinen tärkeissä asioissa. Moni on aika ympäripyreä siinä, mitä tulevalta haluaa, tai ei halua. Usein myös mielipiteet muuttuu matkan varrella, tai ei ole halunnut kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on fiksuja nykyään. Huvittelevat vain nuorena suomalaisten naisten kanssa ja sitten vakavaan suhteeseen valitsevay ulkomaalaisen puolison. Ne miehet siis, jotka saavat itse valita naisensa, eikä tarvitse pelkästään tyytyä mihinkään.
Saanko esittää sulle kysymyksen: onko sulla mitään sellaisia ominaisuuksia, että olisit hyvä vaimo?
On mielestäni monia. Opiskelen hyvää ammattiin, pidän lapsista, toivon perhe-elämää ja olen ihan nättikin. ap
Taitaa usein miten olla niin että miehet haluavat lapsia vasta 30-40v+. Jos olette vielä reilusti alle 30v, niin voi olla että tämä mies haluaa lapsia vasta yli 10 vuoden kuluttua. Miksi siis kiirehtisi naimisiin ja antaisi sinun päättää milloin lapset tehdään?
Meinaatko että naimisiin ei voi mennä ennen kuin lisääntyminen on ajankohtaista? Tai muuttaa yhteen?
Ja ei, mies ei voi suhteessa päättää haluavansa lapsia 40-vuotiaana (jos oletetaan että nainen on about samaa ikäluokkaa).
Taitaa usein miten olla niin että miehet haluavat lapsia vasta 30-40v+. Jos olette vielä reilusti alle 30v, niin voi olla että tämä mies haluaa lapsia vasta yli 10 vuoden kuluttua. Miksi siis kiirehtisi naimisiin ja antaisi sinun päättää milloin lapset tehdään?