Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies roikottanut kohta 2 vuotta tapailusuhteessa

Vierailija
06.05.2025 |

Miten ihmeessä nykyään saa alkuun ihan perinteisen parisuhteen? Tutustuin opiskelijatapahtumassa kohta jo kaksi vuotta sitten mukavaan mieheen, johon ihastuin. Olisin ollut kauan sitten valmis jo vaikka muuttamaan yhteen, mutta mies ei ole valmis. Haluaa vaan tapailla. Vietetään aikaa yhdessä ja ollaan yötä toistemme luona. Mutta silti mies ei halua ottaa sitä askelta oikeaan seurusteluun. Tai tietääkö edes mitä se tarkoittaa. Mulle siis. Mies vaikuttaa tyytyväiseltä, kun saa olla olla mun kanssa ja tapailla lähes joka päivä. Itse haluaisin jo eteenpäin.

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava steppi

Muutatte yhteen. Ootte kämppiksiä. Mitään  suhteessa ole.

Vierailija
182/183 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole roikottanut sinua, vaan sinä roikotat itse itseäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on fiksuja nykyään. Huvittelevat vain nuorena suomalaisten naisten kanssa ja sitten vakavaan suhteeseen valitsevay ulkomaalaisen puolison. Ne miehet siis, jotka saavat itse valita naisensa, eikä tarvitse pelkästään tyytyä mihinkään.

Saanko esittää sulle kysymyksen: onko sulla mitään sellaisia ominaisuuksia, että olisit hyvä vaimo?

On mielestäni monia. Opiskelen hyvää ammattiin, pidän lapsista, toivon perhe-elämää ja olen ihan nättikin. ap

Jos vielä opiskelette niin ei ole mikään pakko muuttaa yhteen tai mennä naimisiin vielä. Ellette halua säästää asumiskustannuksissa. Ota se seikka puheeksi.

PS voi olla minun poikani kyseessä se tapailumiehesi?