Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen väheksyy toisen ammattia, koulutusta tai harrastusta?

Vierailija
04.05.2025 |

Antaa moukkamaisen kuvan tästä väheksyjästä.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos harrastuksena on vaikka juominen, koulutuksena peruskoulu ja ammattia ei ole hankittu, niin varmaan aika moni.

Itselläni on vain peruskoulu käytynä. Aloitin lukion aikoinaan muuta tulin nopeasti siihen tulokseen että ei täällä opeteta niitä taitoja joita koen tarvitsevani.

Opiskellut itsenäisesti tarvittavat taidot ja olen tienannut vuosia enemmän kuin tarvitsen. Jäi muutamasta pisteestä kiinni etten ole mensan jäsen.

Ei se virallinen koulutus katsos kerro aina kaikkea.

Kerro pliis vielä, että harrastat myös hyviä viinejä tai vaikka erikoisoluita...ehkä viskejä? ....niin tulisi tuo lista täyteen :)

Jauhot suuhun? Jauhot minkä osalta jos juuri avasin tämän keskustelun ja heitin nasevan huomion? Tällä kommentillani ei väheksytä kenenkään mensaan pyrkimisiä tai viiniharrastuksia. Tässä edelleen on hyvä tai ehkä ikävä esimerkki siitä, miten keskustelut tuppaa luisumaan jonnekin aiheeseen minä minä minä ja sen hännystelijöihin. Kyllä sellaisesta saa olla ihmeissään, etenkin, kun se on jo maan ja maan johdon tapa, ellei ihan muidenkin maiden tapa. Piinttynyt? Ethän sinä tiedä mitä tapoja vauvan miljoonalla käyttäjällä on. Olet niin sokea vallitseville ilmiöille, joita tällä hetkellä on, että et ymmärrä ollenkaan mistä puhun. Millainen ihminen itse olet, kun hyökkäät ihmisen kimppuun, joka paljastaa ihan vallitsevan hyväveli-tyylisen epäkohdan? On härskiä alkaa menenään henkilökohtaisuuksiin "piinttynyt tapa" ym. mitä tuossa sanot. Täällä saa puhua yhteiskunnallisista ilmiöistä ja myös siitä jos keskustelijat vastaa aivan täysin aiheen vierestä. Jos haluat argumentoida, tee se älykkäästi, älä lyömällä muita vyön alle. Oikeassahan minä perusteluineni olin. Kerroin, että puhutte aiheen vierestä ja itse aihe jää sivuun. Et vain keksinyt kommenttiini mitään osuvaa sanottavaa, joten menit ylilautalinjalle. Sitten kehotat minua kuvailemaan vielä itseäni, mikä sekin on sääntöjen vastaista eli jälleen puhuminen aiheen vierestä.

Siis mitä ihmeen sekametelisoppaa nyt selität.

Se, että komppasin toisen täysin keskustelun aiheen mukaista mielipidettä ja kommenttia (yhdellä lyhyellä viestillä), on aivan normaalia keskustelua. Sinua se suututti jostain syystä kovasti, kun olin tuon toisen kanssa samalla linjalla. Ja aloit alentaa täysin normaalia kommentointiani, joka mielestäsi oli esimerkki siitä "logiikasta, minkä takia ihmiskunta on rappion partaalla"  ja puhut jostain "hyväveli-ongelmasta". 

:D

Menehän nyt vähän itseesi. Sinun perusteetta minua alentavaan kommenttiisi sitten vastasin. On aika tekopyhää syytellä tuollaisen oman kommentoinnin jälkeen toista "henkilökohtaisuuksiin menosta".

Ei voi mitään, jos et kestänyt, että sinun "nasevaan huomioosi" heitettiin toinen naseva huomio, jota minä komppasin. Olen siis hyvävelikerholainen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme