Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ihmiset käyvät Normalissa?

Vierailija
04.05.2025 |

Kävin eilen tutustumassa ekaa kertaa. Aivan järkyttävä paikka. Pelkkää krääsää ja sitten piti kiertää koko se labyrintti päästä päähän päästäkseen pois. Ja jotkut vielä kanniskelevat ylpeästi jotain Normalin kasseja kaupungilla. 

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan yksi lysti maksaako joku shampoo tms neljä euroa vai kaksi euroa. Ostan mistä sattuu silloin kun satun tarvitsemaan. Tosin ostan kampaamosta shampoot ja niissä on kyllä ylihintaa, mutta sieltä löytyi se merkki mikä minulle sopii ja on riittoisaa. Tilaan postimyynnistäkim vain sellaisia mitä paikkakunnalla ei kaupasta saa, kiinasta en ikinä. Mulla jää aina palkasta yli ja sijoituksiakin on. Mä en vain tykkää näistä tanskalaisista. Joku niissä mättää. 

Normalista saa ainakin Wellan ja L'oréalin  kampaamotuotteita, jopa litran pumppupulloissa, jotka kampaamoissakin on käytössä vain siellä pesupaikoilla. 

Vierailija
142/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Joensuun lapsentap paja äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Normandiassa?

Vierailija
144/148 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas Normaliin

Vierailija
145/148 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä ole pakko ostaa mitään mitä ei halua. 🤣

Vierailija
146/148 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöt, mutta myös hintatietoiset. Tietyt hygienia- ja kauneustuotteet siellä edullisempia kuin muualla. Pitää tietää mitä hakee...

Vierailija
147/148 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin käyn alelaarin läpi. Löysin poistoista esim. hyvän vartalovoiteen 3 eurolla,mitä marketeissa nyydään kympillä. Normaalisti ollut Normalissa myynnissä 7e. En periaatteessa osta sieltä muuta kuin mitä arkisinkin käytän mm. pumpulipuikot, hammastahnat, siivoustarvikkeet.

Vierailija
148/148 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että aika moni sekoittaa Normalin Tigeriin. Tigerissä on paljon krääsää, Normalissa sitä on hyvin vähän. Ostan hygieniatarvikkeita ja elintarvikkeita. Suklaa on halpaa ja hyvää, esim. Milkaa.