Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ihmiset käyvät Normalissa?

Vierailija
04.05.2025 |

Kävin eilen tutustumassa ekaa kertaa. Aivan järkyttävä paikka. Pelkkää krääsää ja sitten piti kiertää koko se labyrintti päästä päähän päästäkseen pois. Ja jotkut vielä kanniskelevat ylpeästi jotain Normalin kasseja kaupungilla. 

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei kiinnosta.

Vierailija
122/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elnettin hiuslakkaa ostan, Normalissa 4€, Supermarketissa muistaakseni 6, 85€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sen vakioasiakas. Sieltä löytyy aina jotakin ! Esim tänään hain erästä kynsilakkaa, 2,90 € ! Halpaa. Ja myös flying Tiger on mun vakio kauppa. Vaik siel myydäänki NS krääsää, muovia yms, ni MIT sitte ? Mit se kellekään muulle kuuluu, mis kaupas kukakin käy ?? Kaikki eivät ole rikkaita, kuten useat luulee. Esim me vammaiset. 

Vierailija
124/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaisille kiinalaista halparihkamaa.

Samat kempparit kuin muissa kaupoissa mutta halvemmalla. Ei sieltä kannata kaikkea hakea. Vaan ne halvimmat käyttötuotteet.

Vierailija
125/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime viikolla Normalissa ja järkytyin lempihammastahnani hinnasta. Se oli melkein 2€ halvempi Normalissa, kuin muissa kaupoissa (muualla melkein 4€/tuubi). Ostin heti useamman.

Vierailija
126/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret.

Hupaisaa, että kauppakassia pitävät trendikkäääänä. 

Vierailija
127/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt yhden kerran. Siitä on nyt pari viikkoa.

M40+

Vierailija
128/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran-pari kuussa ja aina löytyy ostettavaa, en ole koskaan lähtenyt Normalista ostamatta jotain. Ihan paras kauppa!

Vierailija
129/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt vain on erittäin hyvä agitaatio aihe, saada naiset tappelemaan keskenään, kun eivät sitä itse tajua......joten taattua kissatappelua tarjolla. Viihdearvo.

turhamaisuus bessewisseröinti paremmuudentunne jne triggereinä.

No niin reunaveeti, takaisin Ylikselle siitä.

Vierailija
130/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sen vakioasiakas. Sieltä löytyy aina jotakin ! Esim tänään hain erästä kynsilakkaa, 2,90 € ! Halpaa. Ja myös flying Tiger on mun vakio kauppa. Vaik siel myydäänki NS krääsää, muovia yms, ni MIT sitte ? Mit se kellekään muulle kuuluu, mis kaupas kukakin käy ?? Kaikki eivät ole rikkaita, kuten useat luulee. Esim me vammaiset. 

Eix sun kuuluis sanoo "mis kaupas ketäkin käy"?

Vierailija
131/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkin tuotteet paljon halvempia kuin samat Prismassa

Lähes kaikki, ei vain jotkin.

Vierailija
132/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea pakattuna pieniin nyssäköihin ja halvalla lähtee🤣 Mieluummin ostan muualta ja säästän pakkausjätteillä tuhoamasta luontoa.

Kaikki shampoot yms, mitä olen ostanut, ovat olleet normaalisti hyllyissä, ei mitenkään eri pakkauksissa. Joko sotket johonkin muuhun kauppaan, tai et ole käynyt ikinä ja länkytät mutu-tietoa.

Vierailija
133/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on se ja sama onko joku kerran  kuukaudessa ostamani tuote 50 senttiä halvempi kuin jossain muualla. Lisäksi jos tuolta ostaa jotain mitä ei ole aikonut alunperin ostaa, tuleeko se sitten niin halvemmaksi kuitenkaan?

Kävin kerran mutta toiste en käy. Sinänsä sekä krääsää että tavallisia tuotteita näkyi olevan, mutta sillä ei ole merkitystä. Mutta se sokkeloisuus. Näissä Pohjoismaisissa yrityksissä on nyt tyypillistä tämä sokkeloisuus, niin että pois ei pääse ennen kuin kiertää koko kaupan. Minusta se oli pelottavaa. Laitoin Iltalehdelle juttuvinkin kerran, että kyselkää mitä mieltä paloviranomaiset on näistä, mutta eivät ole ottaneet koppia. Jos tuolla syttyy tulipalo, on todella vaikea päästä kaikkien turvallisesti pois, koska poistumisteitä on vain kahteen suuntaan ja ne ovat ahtaita, todella ahtaita. No noihin tullaan puuttumaan varmasti sen jälkeen jos joskus vahinko sattuu. Ei tarvitse olla kuin väärä hälytys, n

Eihän noiden Normalien sokkeloisuus ole mitään Ikean labyrintteihin verrattuna, lastenleikkiä lähinnä.

Vierailija
134/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen joitakin täällä kommentoivia hakemaan mielenterveysapua tuohon naurettavaan Normal-vihaan.

Hämmentävää, että joku kauppaketju ahdistaa joitakin näin paljon. Joka viikko uusi aloitus aiheesta ja samat mielisairaat raivokitinät kommenttibokseissa aina kun paikallismedia ilmoittaa uuden Normalin avaamisesta.

Pahimmat ränkkääjät taitavat olla näitä perisuomalaisia katkeran kateellisia ihmisiä, joita ottaa pahasti päähän se, että omalla paikkakunnalla tai lähikaupungissa ei ole Normalia ja tuskin tulossakaan.

Vierailija
135/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normalissa on myynnissä myös Ceraven kasvojenpuhdistusaineita. Tähän asti niitä on saanut vain apteekista. Hintaero oli monta euroa.

Vierailija
136/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret.

Hupaisaa, että kauppakassia pitävät trendikkäääänä. 

Pitävätkö? Se kassi on aika tukevaa tekoa eikä ole ilmainenkaan, joten ihan järkevää käyttää sitä uudelleen. Mutta aina morkataan, teki niin tai näin.

Vierailija
137/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂

Vierailija
138/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on se ja sama onko joku kerran  kuukaudessa ostamani tuote 50 senttiä halvempi kuin jossain muualla. Lisäksi jos tuolta ostaa jotain mitä ei ole aikonut alunperin ostaa, tuleeko se sitten niin halvemmaksi kuitenkaan?

Kävin kerran mutta toiste en käy. Sinänsä sekä krääsää että tavallisia tuotteita näkyi olevan, mutta sillä ei ole merkitystä. Mutta se sokkeloisuus. Näissä Pohjoismaisissa yrityksissä on nyt tyypillistä tämä sokkeloisuus, niin että pois ei pääse ennen kuin kiertää koko kaupan. Minusta se oli pelottavaa. Laitoin Iltalehdelle juttuvinkin kerran, että kyselkää mitä mieltä paloviranomaiset on näistä, mutta eivät ole ottaneet koppia. Jos tuolla syttyy tulipalo, on todella vaikea päästä kaikkien turvallisesti pois, koska poistumisteitä on vain kahteen suuntaan ja ne ovat ahtaita, todella ahtaita. No noihin tullaan puuttumaan varmasti sen jälkeen jos joskus vahinko sattuu. Ei tarvitse olla kuin väärä hälytys, n

Siellä on pelastusuloskäynti erikseen. Älä trollaa.

Vierailija
139/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran käyny Lahden reissulla. Ikään kuin joku Tiimari. Jotai epäjärkevää ostin. Täälä mun kotipaikkakunnalla ei oo tätä liikettä. Lähin 45 km päässä. No ei siä mitää nii ihmeellistä ollu. 

Et taida muistaa, että Tiimarissa myytiin vihkoja, tarroja, kartonkeja, kimalleliimoja ja pientä sisustustavaraa.

Normalissa taas myydään enimmäkseen niitä jo mainittuja hygienia- ja kosmetiikkatuotteita sekä jotain välipaloja. Niitä samoja, mitä sinäkin ostat esim. Prismasta.

Miksi siis rinnastat Normalin Tiimariin?

Sen kerran kun mä kävin Normalissa, siellä oli kyllä myös kyniä, kumeja, juhlatarvikkeita jne. Sitten oli kosmetiikkaa, lisäravinteita ja kaikkea hätää. Mulle ainakin tuli mieleen kauppa, jossa ostosriippuvaisia riis

Kyllä sä niitä kyniä, kumeja, juhlatarvikkeita ja lisäravinteita löydät sieltä Prismastakin joten mikä hiertää. Nämä mainitsemasi eivät tee kaupasta krääsäkauppaa.

Vierailija
140/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jostain kumman syystä joillakin on kauhea hinkun kertoa kuinka jotain saa halvemmalla. Ihan sama. Jos saa palkkaa eikä ole suuret kulut niin ihan sama saako jonkun suklaalevyn jostain mihin hintaan  meidän lähi-S-marketissa on sininen 2 euroa, paljonko se on Normalissa? En tiedä mistä johtuu, mutta tuo hinta on ollut jo monta kuukautta.  

No käy sinä jatkossakin siellä S-marketissa, kukaan ei sinua siitä soimaa. Mutta älä sinäkään soimaa heitä jotka haluaa säästää rahojaan ja käydä muissa kaupoissa. Sinisen hintaa en tiedä mutta ainakin Fazerin karkkipussit on puolet halvempia kuin ruokakaupoissa, toki valikoimaka ei ole suuri, mutta ei se kilometrimarketti olekaan.