Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset käyvät Normalissa?

Vierailija
04.05.2025 |

Kävin eilen tutustumassa ekaa kertaa. Aivan järkyttävä paikka. Pelkkää krääsää ja sitten piti kiertää koko se labyrintti päästä päähän päästäkseen pois. Ja jotkut vielä kanniskelevat ylpeästi jotain Normalin kasseja kaupungilla. 

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labyrinttikaupat on tavallisia: Ikea, Flying Tiger, Clas Ohlson jne.

Vierailija
62/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkin tuotteet paljon halvempia kuin samat Prismassa

Kuten mitkä? Ostin taannoin sieltä käsirasvan muistaakseni 1,50 eurolla ja huomasin myöhemmin että sama oli Prismassa jotain 1,10. 

Esim. Palmolive Aquarium täyttöpussi on ainakin viimeksikin ostaessani ollut edullisempi Normalissa kuin Prismassa. Yleensä ostan pari pussia kerralla niin viime ostosta on jo tovi ku käytän yksin sen.

Kovasti uhoat että halvempaa on mutta et taaskaan pysty ilmoittamaan oikeita esimerkkejä hinnoista. Persuilla on kova hinku juosta kiinalalaisen muka halvan krääsän perässä joka lentää sitten roskiin kun oikeaa tarvetta ei ollut. Näitähän Normalista löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran käyny Lahden reissulla. Ikään kuin joku Tiimari. Jotai epäjärkevää ostin. Täälä mun kotipaikkakunnalla ei oo tätä liikettä. Lähin 45 km päässä. No ei siä mitää nii ihmeellistä ollu. 

Vierailija
64/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkin tuotteet paljon halvempia kuin samat Prismassa

Kuten mitkä? Ostin taannoin sieltä käsirasvan muistaakseni 1,50 eurolla ja huomasin myöhemmin että sama oli Prismassa jotain 1,10. 

Esim. Palmolive Aquarium täyttöpussi on ainakin viimeksikin ostaessani ollut edullisempi Normalissa kuin Prismassa. Yleensä ostan pari pussia kerralla niin viime ostosta on jo tovi ku käytän yksin sen.

Kovasti uhoat että halvempaa on mutta et taaskaan pysty ilmoittamaan oikeita esimerkkejä hinnoista. Persuilla on kova hinku juosta kiinalalaisen muka halvan krääsän perässä joka lentää sitten roskiin kun oikeaa tarvetta ei ollut. Näitähän Normalista löytyy.

Mikä sua ahdistaa noin kovasti?

Ota mikä tahansa Nivea, Rexona, Cillit Bang tai Jordan - ne kaikki on Normalissa halvempia kuin muissa kauppoissa.

Mielenterveyspuhelimet muuten päivystävät tänäänkin. Vinkkinä.

Vierailija
65/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI VOI huu haa kauppojen pitää laittaa hypistely sisään pääsy maksu. k plus ja eskortti jo ovat sitä SAATIKKA LIDIN ÄPPI JO MAINOSKIN OSOITTAA ÄLYTTÖMYYDEN. me normaalit hinta tietoiset käymme normaalissa. älä sure meidän viisaiden puolesta.

Vierailija
66/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran käyny Lahden reissulla. Ikään kuin joku Tiimari. Jotai epäjärkevää ostin. Täälä mun kotipaikkakunnalla ei oo tätä liikettä. Lähin 45 km päässä. No ei siä mitää nii ihmeellistä ollu. 

Et taida muistaa, että Tiimarissa myytiin vihkoja, tarroja, kartonkeja, kimalleliimoja ja pientä sisustustavaraa.

Normalissa taas myydään enimmäkseen niitä jo mainittuja hygienia- ja kosmetiikkatuotteita sekä jotain välipaloja. Niitä samoja, mitä sinäkin ostat esim. Prismasta.

Miksi siis rinnastat Normalin Tiimariin?

Vierailija
67/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmille krääsäjankuttajille tiedoksi:

Esim. näitä myydään Normalissa:

L'Oreal

Nivea

Palmolive

Garnier

Revuele

Inecto

Aussie

Elizabeth Arden

Ivy Aïa

Rexona

Dove

Calvin Klein

Sensodyne

Denivit

Jordan

Maybelline

Hawaiian Tropic

Neutral

Pukka

Cillit

Vanish

Coca cola

Yms. paljon muita, myös vähemmin tunnettuja merkkejä.

Eli samaa "turhaa krääsää" mitä tekin ostatte muista kaupoista. 😂

Kalliimmalla.

Vierailija
68/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen joitakin täällä kommentoivia hakemaan mielenterveysapua tuohon naurettavaan Normal-vihaan.

Hämmentävää, että joku kauppaketju ahdistaa joitakin näin paljon. Joka viikko uusi aloitus aiheesta ja samat mielisairaat raivokitinät kommenttibokseissa aina kun paikallismedia ilmoittaa uuden Normalin avaamisesta.

Vierailija
69/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normal on lähinnä joku kemppari eli kemikalio. Ei mikään krääsäkauppa kuten Tiger, jossa myydään kaikkea turhaa pikkutavaraa.

Onko esim. Sokos Emotionkin krääsäkauppa?

Miksi Normal herättää niin hirveästi tunteita? Miksi ahdistaa muiden ihmisten käyminen siellä?

Itse säästän kymppejä kun ostan hygieniatuotteet tuolta enkä Tokmannilta tai Prismasta.

Kiinalaista kosmetiikkaa en osta.

Viimeksi kun kävin, Normalissa oli myynnissä esim. Weledaa (luonnonkosmetiikkamerkki) sekä korealaista kosmetiikkaa. Löytyi myös Elizabeth Ardenin tuotteita.

Rexonan Maximum protection -antiperspirantti oli alle 5 euroa. Prismassa ja Sokoksella 11-12 euroa.

Asiakaskunta on suureksi osaksi tyttöjä ja naisia. Sen takia tätä aloittajaa hiertää.

Vierailija
70/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä siellä mitään krääsää ole huomannut. Ihan hyvät valikoimat pesuaineita, kosmetiikkaa ja hygieniatuotteita muita kauppoja edullisemmissa ja isommissa pakkauksissa. Mielummin Normaliin menen kun johonkin hehtaarihalli-Prismaan. 

Vierailija
71/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen krääsää? Enimmäkseen siellä myydään kosmetiikkaa ja hygieniatuotteita. Ostan itse sieltä esimerkiksi hiusvärini, koska se on siellä halvempi kuin muualla. Olen ostanut myös sampoota, hoitoainetta, ripsiväriä, kosteusvoidetta ja ranskalaiset hiuspinnit. Onpa vissiin noloa. 

N53

Vierailija
72/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normalissa käy normaalit ihmiset, jotka ostaa hammastahnaa, deodoranttia, kasvovettä, suihkusaippuaa ja shampoota. Joilla saattaa tarttua mukaan myös limu tai suklaapatukka kassan lähellä.

Miksi pitää tehdä tällainen hölmö aloitus?

Tee vaikka seuraavaksi "Millaiset ihmiset käyvät Sokoksella?"

Vierailija
73/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida muistaa, että Tiimarissa myytiin vihkoja, tarroja, kartonkeja, kimalleliimoja ja pientä sisustustavaraa.

Normalissa taas myydään enimmäkseen niitä jo mainittuja hygienia- ja kosmetiikkatuotteita sekä jotain välipaloja. Niitä samoja, mitä sinäkin ostat esim. Prismasta.

Sen kerran kun mä kävin Normalissa, siellä oli kyllä myös kyniä, kumeja, juhlatarvikkeita jne. Sitten oli kosmetiikkaa, lisäravinteita ja kaikkea hätää. Mulle ainakin tuli mieleen kauppa, jossa ostosriippuvaisia riistetään. Lisäksi vielä miinus rumista kasseista ja mainoksista. 

Vierailija
74/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normal on lähinnä joku kemppari eli kemikalio. Ei mikään krääsäkauppa kuten Tiger, jossa myydään kaikkea turhaa pikkutavaraa.

Miksi Normal herättää niin hirveästi tunteita? Miksi ahdistaa muiden ihmisten käyminen siellä?

Itse säästän kymppejä kun ostan hygieniatuotteet tuolta enkä Tokmannilta tai Prismasta.

Viimeksi kun kävin, Normalissa oli myynnissä esim. Weledaa (luonnonkosmetiikkamerkki) sekä korealaista kosmetiikkaa. Löytyi myös Elizabeth Ardenin tuotteita.

Rexonan Maximum protection -antiperspirantti oli alle 5 euroa. Prismassa ja Sokoksella 11-12 euroa.

Asiakaskunta on suureksi osaksi tyttöjä ja naisia. Sen takia tätä aloittajaa hiertää.

Se tosiaan on semmoinen kosmetiikasta kiinnostuneiden tyttöjen Puuilo. 

Itse olen nainen ja käyn mieluummin Tokmannissa, jos haluan junttikauppaan, koska siellä on neulelankoja ja kasvinhoitotarvikkeita. Normalin tavaroilla ei hoida kuin naamaansa.

Vierailija
75/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä perheenäiti kävin uteliaisuudesta kun sellainen tänne avattiin. Ostin jotain pientä mitä tarvitsin muutenkin ja toistamiseen ei oo ollu asiaa sinne. Nuorta näkyy olevan asiakaskunta siellä.

Vierailija
76/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kerran kun mä kävin Normalissa, siellä oli kyllä myös kyniä, kumeja, juhlatarvikkeita jne. Sitten oli kosmetiikkaa, lisäravinteita ja kaikkea hätää. Mulle ainakin tuli mieleen kauppa, jossa ostosriippuvaisia riis

Niin, yhdessä hyllyvälissä myydään myös kyniä, kumeja, jotain serpentiiniä, lukulaseja yms. Voi kauhea! Ei se tästä Tiimaria tee kun 80 % tuotteista on hygieniatuotetta ja kosmetiikkaa.

Miksi ahdistaa niin kovasti?

Itse näin Prismassa kerran sohvan. Ihan samanlainen kauppa on kuin Sotka ja Asko! Öliöööööööööööö

Vierailija
77/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on näin vammaista porukkaa?

Vierailija
78/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakaskunta on suureksi osaksi tyttöjä ja naisia.

Miten tavaroilla hoidetaan naamaa?

Vierailija
79/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasiassa 7...19 v tytöt enimmäkseen.

Sitten 20...29 v naiset.

Olen 68v. nainen

Vierailija
80/148 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on se ja sama onko joku kerran  kuukaudessa ostamani tuote 50 senttiä halvempi kuin jossain muualla. Lisäksi jos tuolta ostaa jotain mitä ei ole aikonut alunperin ostaa, tuleeko se sitten niin halvemmaksi kuitenkaan?

Kävin kerran mutta toiste en käy. Sinänsä sekä krääsää että tavallisia tuotteita näkyi olevan, mutta sillä ei ole merkitystä. Mutta se sokkeloisuus. Näissä Pohjoismaisissa yrityksissä on nyt tyypillistä tämä sokkeloisuus, niin että pois ei pääse ennen kuin kiertää koko kaupan. Minusta se oli pelottavaa. Laitoin Iltalehdelle juttuvinkin kerran, että kyselkää mitä mieltä paloviranomaiset on näistä, mutta eivät ole ottaneet koppia. Jos tuolla syttyy tulipalo, on todella vaikea päästä kaikkien turvallisesti pois, koska poistumisteitä on vain kahteen suuntaan ja ne ovat ahtaita, todella ahtaita. No noihin tullaan puuttumaan varmasti sen jälkeen jos joskus vahink

Minä pääsen kyllä, mutta ainakin tämän paikkakunnan Normalissa piti kiertää kaikki ennen kuin pääsi ulos ja todella ahtaat hyllyjen välit. Ne hyllyjen yli hyppivät jättävät alleen niitä jotka ei ehdi alta pois. Siellä on lapsiakin ihmisillä mukana, aika pieniäkin. Ei ne mene hyllyjen yli. Primassa on leveät käytävät, samoin muissakin kaupoissa. Ei pienissä kaupoissa, mutta niissä ei ole yleensä tungostakaan. Meidän paikkakunnan Prismassa, molemmissa, on kyllä kaksi pääovea, lisäksi kaksi ovea parkkihalliin ja sen lisäksi muutama reitti mitkä on henkilökunnan käytössä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi