Paksu kiehtoo
Useita varattuja naisia olen pannut, kun ovat saaneet tietää paksusta. Eräs tosin halusi ensin nähdä ja käytiin sitten vessassa tarkistamassa ennenkuin mentiin kämpille.
Kommentit (12)
Paksulla olen saanut lähes kaikki kaatamani naiset squirttaamaan, eivät ole edes tienneet pystyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Paksulla olen saanut lähes kaikki kaatamani naiset squirttaamaan, eivät ole edes tienneet pystyvänsä.
Hyvä saavutus. Uskomaton on paksun "työn" jälki. Kerran oli vaan pieni pettymys, kun ei voinut työntää kuin muutaman kerran, kun neiiin kävi niin kipeää.
Jotkut tykkää chubbyista ja jotkut hoikista
Mun paksusta on otettu kuvia kännykällä, vain vehkeestä, ei näy muuta. No, siinäpä on sitten ladyille muisteloita. Itse en edes kaikkia panoja muista, olisikohan pitänyt ottaa pilluista kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Mun paksusta on otettu kuvia kännykällä, vain vehkeestä, ei näy muuta. No, siinäpä on sitten ladyille muisteloita. Itse en edes kaikkia panoja muista, olisikohan pitänyt ottaa pilluista kuvat.
Otin kerran kuvan, kun nainen otti suihin. Kuvasta näkyy hyvin, miten järkyttävän paksu tuo mun vehkeen pää on, kun naisen suu ja leukaperät oikein venyvät ja silmätkin vähän pullistuvat päästä. Oli kyllä huolissaan kuvasta, kun on varattu.
Paksu ei oikein mene anukseen, että se puoli jää kokematta, mutta ei haittaa.
Mulla oli kerran poikakaveri jolla oli liian paksu kulli. Lemppasin sen, nykyiselläni on sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Paksu ei oikein mene anukseen, että se puoli jää kokematta, mutta ei haittaa.
Nykyinen vaimoni sanoi kun esikerran oltiin pantu että tuota et sitten minun perseeseeni laita. Eikä olla laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran poikakaveri jolla oli liian paksu kulli. Lemppasin sen, nykyiselläni on sopiva.
Ei voi olla liian paksua. Oli liian paksu sinun pikku pilluusi, joka ei sitten toiminut tarpeeksi hyvin. Hyvinkin tiukkaan on paksu mennyt, vaikka alkuun pitänyt ahtaa. Pillussa pitää olla lihakset kunnossa ja kunnon voitelu.
Vierailija kirjoitti:
Ei semmosta ookkaan, tuleehan sieltä vauvakin ulos. Luulis tuonne vähä paksumman kullinki menevän.
Poikakaveris ei oo osannu käytellä paksuansa, aina pitää ensin sormettaa että pillu aukeaa kunnolla, sitten menee helposti.
Joskus oikein hirvittää, mihin kiihkoon naiset menevät. Eräskin rauhoittui vasta, kun kolme kertaa putkeen piti jyystää. Kävi voimille. Sitten jälkeenpäin ovat etäisenkin tuntuisia. Tämä on kait sitten kohtaloni, tyydyttää kiimaisia.
Yksi puuma sanoi kyllä suoraan, että paksu tuntuu hyvältä ja hän saa silloin.