Millaiset ihmiset käyvät Normalissa?
Kävin eilen tutustumassa ekaa kertaa. Aivan järkyttävä paikka. Pelkkää krääsää ja sitten piti kiertää koko se labyrintti päästä päähän päästäkseen pois. Ja jotkut vielä kanniskelevat ylpeästi jotain Normalin kasseja kaupungilla.
Kommentit (148)
Ulkomaalaisille kiinalaista halparihkamaa.
Ne jotka löytävät sieltä jotain ostettavaa.
Jotkin tuotteet paljon halvempia kuin samat Prismassa
Ihan normaaleja tuotteita siellä myydään, samoina kuin muissakin kaupoissa.
En ymmärrä näitä ap:n tapaisia pöyristyjiä.
Pelkkää krääsää? Itse olen ostanut sieltä mm. suihkusaippuaa, käsisaippuaa, hiustenhoitotuotteita, meikkejä, ihonhoitotuotteita, hajuvettä, shaveriin teriä, konetiskiainetta, kahvia, teetä, hammasharjoja, deodoranttia ja karkkia. Mikä näistä on krääsää?
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisille kiinalaista halparihkamaa.
Ai hyvät dödöt, pesuaineet, meikit ym.?
Vierailija kirjoitti:
Normaalit?
Voi olla, mä en ainakaa oo koskaan käyny 😁
Krääsää? Mistä lähtien esim, hygieniatuotteet ovat olleet krääsää? Suihkusaippuat, shampoot, hoitoaineen, hammasharjat, hammastahnat, kuukautissuojat jne. Et selkeästi käytä mitään noita tuotteita.
Minä käyn. Olen ihan tavallinen ihminen, joka haluaa ostaa esim kosmetiikkaa. Jos sama shampoo on siellä 4 e ja prismassa 6 e, käyn hakemassa sen normalista. Enkä ole mitenkään vähävarainen, en vaan ymmärrä miksi maksaisin enemmän kun saan sieltä halvemmalla. Lisäksi siellä on ihan mielenkiintoisia ruoka- ja juomatuotteita välillä.
Minä käyn välillä. On siellä ihan merkkituotteitakin. Olen ostanut sieltä mm. Opin kynsilakkoja, Bossin dödöjä ja Maybellinen meikkejä.
Oon nähnyt siellä ihan karskeja miehiäkin pinkki kori kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkin tuotteet paljon halvempia kuin samat Prismassa
Kuten mitkä? Ostin taannoin sieltä käsirasvan muistaakseni 1,50 eurolla ja huomasin myöhemmin että sama oli Prismassa jotain 1,10.
Viimeksi ostin Normalista OMO pyykinpesuainetta ja karkkia että onpa krääsää todella
Normaalit?