Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita 45-vuotiaita jotka ovat hiljalleen päästämässä elämästä irti?

Vierailija
27.04.2025 |

Mulla lapset jo aikuisia, omat vanhemmat ja sisarus kuolleet. Terveys alkaa reistailla itselläkin. En ole kiinnostunut enää kovinkaan paljon ulkomaailman asioista eikä tavoitteita tai unelmia enää ole. En ole ollut enää vuosiin ihmisten tapaamisesta saati keneenkään tutustumisesta. Elän päivän kerrallaan ja teen hissukseen omia juttujani. En ole masentunut, mutta mietin kuolemaa jo paljon ja olen suuntautunut siihen että kuolen pian. Ihan hyvä elämä ollut kuitenkin.

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan aivan päinvastoin, nyt tuntuu että se elämä vasta alkaa.

Vierailija
142/148 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en halua yli 40v naista. Kokoajan valittamassa kuinka vaikeata elämä on. Johtuuko se vaihdevuosista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tämä oli tässä.

Vierailija
144/148 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä välillä minulla on tuon suuntaisia ajatuksia, töissä menee huonosti kun vaistoan että esimies ei pidä minusta ja suosii muita, parisuhteessa menee huonosti ja juuri mitään iloa elämässä ei enää ole.

Vierailija
145/148 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hiukan samanlaisia ajatuksia, mutta lapsenlapset pitävät minut elämässä kiinni. Ja minä olen 80 v.

Vierailija
146/148 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei aloittaja, oletko jo hakenut apua masennukseesi? Tuo EI ole normaalia!

Vierailija
147/148 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olet masentunut ihan selvästi.

Vierailija
148/148 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidoin punaisen otsapannan päähäni ja levitin tuuhean takatukkani suojaamaan niskaani, rikon otsatukkaa pannan päälle seksikkäästi. Muiskasin peilikuvalle suudelman. Puristin kädet nyrkkiin ja vediin kireät farkkushortsit jalkaan melko huolettoman tottuneella rutiinilla. Heiluttelin vielä päätä että hiukset asettuivat tasaisemmin. Peilistä tuijottaa seksikäs 45v diskoinsinööriä muistuttava kummeligalapalakaliikki.

Katselen parkkipaikalle haikeasti, hiekka pöllyy ja autonromut seisoo paikallaan, muutama roska pyörii tuulessa. Arvelen niiden olevan jäätelön pakkausmuoveja. Taustalta pyörähtää uusi kappale soimaan. Se on Kool & The Gangin -- TOO HOT. Hot tai not, niin tänään bailataan.

Huohahdan väsyneesti ja nojaan molemmat kädet ikkunalaudalle (mietin miten jaksan lähteä radalle nelivitosena, miten kunto kestää) sitten levitän viiksille nokareen rasvaa ja pyörittelen viiksen kärjet teräviksi. Puolikas pintti siideriä juotu ja alkaa tuntua päänupissa. Punainen käsinauha olisi vielä sidottava vasempaan käsivarteen ja sitten se olisi loppupäivä terassilla vihervasemmistollaisessa seurassa. 

Tämä reissu tulee viemään vähintään neljä päivää palautumiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän