Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sai raivokohtauksen, soitin poliisit paikalle ja mies syyttää "elämänsä pilaamisesta"

Vierailija
27.04.2025 |

Tarina pähkinänkuoressa: miesystävä alkoi humalassa räyhäämään ja laittoi kämpän uuteen uskoon. En saanut miestä rauhoiteltua ja jouduin soittamaan hätäkeskukseen. Kerroin totuudenmukaisesti ettei mies ollut minua kohtaan väkivaltainen, mutta koin tilanteen uhkaavaksi miehen aggressiivisuuden vuoksi. Mies otettiin poliisin päätöksestä yöksi putkaan selviämään. 

Vapauduttuaan mies on käskenyt minua pakkaamaan tavarani ja muuttamaan ulos samantien. Miehen äiti myös soitteli minulle varsinaisen herjapuhelun jossa arvosteli sitä minkä takia piti mennä tekemään noin pojalleen. Omassa lausunnossani poliisille kerroin etten pääsääntöisesti pelkää miestä, en hae mitään korvauksia kodin irtaimiston vahingoista ja että toivon ettei miehelle koidu seurauksia. En siis soittanut poliisia paikalle aiheuttaakseni mitään ongelmia miehelle. Teinkö väärin? Miehen suuttumus ja reaktio on saanut minut ajattelemaan että ylireagoinko ja teinkö virheen ja olen nyt hieman peloissani miten mies "kostaa" tai rankaisee tästä. 

Kommentit (423)

Vierailija
261/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä parisuhdeväkivalta alkaa henkisestä väkivallasta (itsetunnon romuttamista: esim. vitsin varjolla pilkkaaminen, alentaminen, suvun haukkuminen, henkinen kiristäminen). Myös lapsiin ja lemmikkieläimiin hän voi kohdistaa uhkauksia.

Seuraavaksi tulee kiinnipitäminen tai töniminen. Sitten tuleekin jo nyrkistä tai töniminen tarkoittaa seinään heittämistä. Tulee ruhjeita, mustelmia, hampaita murtuu. Jonkin ajan päästä murtuu luita. Silloin voi jo lähestyä hengenvaaralliset tilanteet.

Ja kaiken välissä on tyventä ja kaunista. Mutta seuraava kerta on aina jollain lailla pahempi. Lopulta uhri tuskin uskaltaa hengittää, koska hän tietää että mikä tahansa väärä silmänliike tai äännähdys voi johtaa fyysiseen kipuun. 

Ap, olet jo ollut tönimiskohdassa. Lähde. 

Vierailija
262/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te palstamammat löydätte noin jännittäviä miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin nuorena todella väkivaltaisessa suhteessa. Tasoa häpyhuulten tupakilla polttaminen, pesualtaaseen pään painaminen, patteriin sitominen. Hain apua kaikkialta, typeränä myös siltä anopilta. Sain juuri sen kohtelun että minun vikani. Jopa tämän miehen seuraava nainen antoi ymmärtää että minun vikani. Nyt hän on naisjärjestön naamana puhumassa väkivallasta... Juokse. Ei kukaan sinua suojaa. 

Vierailija
264/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elin nuorena todella väkivaltaisessa suhteessa. Tasoa häpyhuulten tupakilla polttaminen, pesualtaaseen pään painaminen, patteriin sitominen. Hain apua kaikkialta, typeränä myös siltä anopilta. Sain juuri sen kohtelun että minun vikani. Jopa tämän miehen seuraava nainen antoi ymmärtää että minun vikani. Nyt hän on naisjärjestön naamana puhumassa väkivallasta... Juokse. Ei kukaan sinua suojaa. 

Oksettavaa. Omakin anoppi on olevinaan kovan luokan naisasioiden ajaja, mutta hyväksyy tyttären äitinä pojaltaan ihan minkälaista  väkivaltaa vaan, myös kun kohteena anoppi itse tyttärineen. Sairasta.

Vierailija
265/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvin helppoa, koska miesten asennevammaisuus ja mielenterveysongelmat ovat niin tavallisia. Joka kuudes sellaisista miehistä, jotka ylipäätään päätyvät parisuhteeseen asti, osoittautuu jännäksi. Jännyyden paljastaa jokin sitoutumisen askel, kuten yhteenmuutto, avioliiton solmiminen tai ensimmäinen raskaus. Tähänkin ketjuun löytyi ihan etsimättä kommentoimaan tukuittain jänniä.

Vierailija
266/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kohtaa haettava ainoa apu on sitä, että miten päästä terveellisesti ulos. En siis syyllistä sinua, mutta ohjeeksi muille, jotka ovat yuodsa tai joutuvat tilanteeseen.

Vierailija
267/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, pistää niin vihaksi. Valitettavan tyypillistä, että naista syytetään miehen vaarallisesta ja yleisesti p*skasta käytöksestä. Mies aiheutti tilanteensa aivan YKSIN ja on siitä vastuussa. Jokainen täyspäinen olisi soittanut tilanteessa poliisit eli et ole todellakaan tehnyt mitään väärää. Seuraavalla kerralla käy sun päälle tai pahempaa. Yrittää jo nyt manipuloida (ja äitinsä myös), että sinä olet se ongelma tässä. 

Juokse ja lujaa!

Vierailija
268/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kohtaa haettava ainoa apu on sitä, että miten päästä terveellisesti ulos. En siis syyllistä sinua, mutta ohjeeksi muille, jotka ovat yuodsa tai joutuvat tilanteeseen.

Joo. Ja tähän avuksi turvakoti eikä miehen sukulaiset!

Vierailija
269/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi ne omien sanojensa mukaan on niiden kanssa vaikka mies on jo töninytkin... ja kuinka avuton nainen on kun sille pitää kertoa erikseen että hänen kannattaisi lähteä suhteesta (kun mies jo käsi pakata kamat ja häipyä)

Vierailija
270/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kyllä paljon naisista että varoituksista huolimatta mennään tiettyjen miesten mukana...

ja sitten uhriudutaan kun tulee pataan

Vierailija
271/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvin helppoa, koska miesten asennevammaisuus ja mielenterveysongelmat ovat niin tavallisia. Joka kuudes sellaisista miehistä, jotka ylipäätään päätyvät parisuhteeseen asti, osoittautuu jännäksi. Jännyyden paljastaa jokin sitoutumisen askel, kuten yhteenmuutto, avioliiton solmiminen tai ensimmäinen raskaus. Tähänkin ketjuun löytyi ihan etsimättä kommentoimaan tukuittain jänniä.

Ja silti perhebarometri kertoo kuinka miehet kokevat parisuhteissaan enemmän väkivaltaa kuin naiset... millaisia asennevammoja ja mt-ongelmia naisilla siis onkaan!

Vierailija
272/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka saa tuhoisia raivareita, saa niitä jatkossakin, vaikka kuinka lupaisi ettei enää koskaan. Jonkun kerran sinä osut tielle. Minä olisin jo lähtenyt. 

Tämä sankarihan ei edes ole mitään tuollaista luvannut! Päinvastoin! Ei tajua hävetä edes, vaan syyttää ap:ta!!! Ei vttu ole todellista että joku edes kuvittelee jatkavansa yhteiseloa tuollaisen kanssa!

Ei kukaan tuollaista kuvittele, miksi väität niin???

Ap:lle muistutettiin että hän voisi tehdä kuten mies häntä käski, eli pakkaa kamansa ja painuu helvettiin. 

Suurin ongelma naisille tässä ketjussa tuntuu olevan tuo, että ap:n pitäisi tehdä just kuten mies käski.

Miten niin se on ongelma? Ei ole kukaan tainnut olla sitä mieltä että ap:n ei pitäisi lähteä. 

Vierailija
273/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka saa tuhoisia raivareita, saa niitä jatkossakin, vaikka kuinka lupaisi ettei enää koskaan. Jonkun kerran sinä osut tielle. Minä olisin jo lähtenyt. 

Tämä sankarihan ei edes ole mitään tuollaista luvannut! Päinvastoin! Ei tajua hävetä edes, vaan syyttää ap:ta!!! Ei vttu ole todellista että joku edes kuvittelee jatkavansa yhteiseloa tuollaisen kanssa!

Ap:lle muistutettiin että hän voisi tehdä kuten mies häntä käski, eli pakkaa kamansa ja painuu helvettiin. 

Suurin ongelma naisille tässä ketjussa tuntuu olevan tuo, että ap:n pitäisi tehdä just kuten mies käski.

Miten niin se on ongelma? Ei ole kukaan tainnut olla sitä mieltä että ap:n e

Ero tuosta tulee, se on varmaa. Mutta ei se mies voi sanella, kenen pitää muuttaa ja minne, kun se ei yksin sitä kotia omistakaan. Se on kyllä totta, ettei tuolla kannata oleskella, kun tuon miehen käytös on noin pimeää ja vaarallista.

Vierailija
274/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎵🎵🎶Mutta palstan kunnollinen ja kiltti mies ei vieläkään kelpaa mammoille.🎶🎵🎵🎶

Vierailija
275/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin se on ongelma? Ei ole kukaan tainnut olla sitä mieltä että ap:n e

Edelleen missasit ongelman: MIES KÄSKI AP:ta JO PAKKAAMAAN KAMAT.

Se on naisille se ongelma. Siksi se pitää kääntää että ap tekisi itse päätöksen erosta. Ei tarvitse tehdä kun mies päätti asian jo. Ap:n ei tarvitse kuin pakata ja poistua, kuten MIES KÄSKI

Vierailija
276/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🎵🎵🎶Mutta palstan kunnollinen ja kiltti mies ei vieläkään kelpaa mammoille.🎶🎵🎵🎶

No kato kun se on tylsää

Vierailija
277/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa tuollaisen hirviön kanssa haluaisi asua? Ei kuulosta kovin keskustelukykyiseltä tai tunneälykkäältä, ei poika eikä äiti. Tottakai ap on järkyttynyt jos kotona on riehuttu. 

Vierailija
278/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan jää parantamaan miehen käytöstä ajatellen että voit muutaa miehen riehumista. Se luultavasti seuraavassa riidassa kohdentaa riehumisen sinuun.

Vierailija
279/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
280/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö siat voi tulla omaan kotiin ja viedä putkaan omien roinien hajottamisesta.

Jos siellä on joku nainen eikö se voi mennä muualle, sikojen usuttamisen sijasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi