Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sai raivokohtauksen, soitin poliisit paikalle ja mies syyttää "elämänsä pilaamisesta"

Vierailija
27.04.2025 |

Tarina pähkinänkuoressa: miesystävä alkoi humalassa räyhäämään ja laittoi kämpän uuteen uskoon. En saanut miestä rauhoiteltua ja jouduin soittamaan hätäkeskukseen. Kerroin totuudenmukaisesti ettei mies ollut minua kohtaan väkivaltainen, mutta koin tilanteen uhkaavaksi miehen aggressiivisuuden vuoksi. Mies otettiin poliisin päätöksestä yöksi putkaan selviämään. 

Vapauduttuaan mies on käskenyt minua pakkaamaan tavarani ja muuttamaan ulos samantien. Miehen äiti myös soitteli minulle varsinaisen herjapuhelun jossa arvosteli sitä minkä takia piti mennä tekemään noin pojalleen. Omassa lausunnossani poliisille kerroin etten pääsääntöisesti pelkää miestä, en hae mitään korvauksia kodin irtaimiston vahingoista ja että toivon ettei miehelle koidu seurauksia. En siis soittanut poliisia paikalle aiheuttaakseni mitään ongelmia miehelle. Teinkö väärin? Miehen suuttumus ja reaktio on saanut minut ajattelemaan että ylireagoinko ja teinkö virheen ja olen nyt hieman peloissani miten mies "kostaa" tai rankaisee tästä. 

Kommentit (423)

Vierailija
421/423 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vieläkään selvinnyt miksi naiset ei laita noita väkivaltaisia miehiä nippuun ja miksi pelkäätte. Kyllähän nainen aina miehen voittaa eikös?

Miksi mammat ei vastaa? Onko tosiaan niin että naiset eivät oikeasti mahda miehille mitään?

Eivät vastaa kun eivät voi totuutta kiistää.

Vierailija
422/423 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Jos mun mutsini skitsoilisi mulle tai mun kullalle, niin ois vakavan keskustelun paikka. Ei se oo mikään mies, jos äiti kilahtaa puolisolle ja mies hyväksyy sen. Jos mun äitini rähjäisi mun tyttöystävälleni, äitini saisi multa kovan huudon. Ei sellaista miestä pidä ottaa, joka on enemmän sitoutunut äitiinsä kuin sinuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/423 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ap enää ole sen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme