Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fyysisesti rankin työ, jota olet joutunut tekemään työksesi?

Vierailija
25.04.2025 |

Onko täällä raskaan työn raatajia tähän aikaan päivästä? 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätyö siivoojana. Ja piti tehdä kahdeksan tunnin alue kuudessa tunnissa. Kun hain kesätöitä niin hain vain kuuden tunnin paikkoja koska tiesin etten jaksaisi täyttä päivää fyysisesti enkä henkisesti. En tiedä mitä tapahtui mutta kun sain paikan niin kävi ilmi että sehän on 8h paikka. No pomo siihen että kyllä sen kerkeää kuudessakin tunnissa tekemään kun porukkaa on lomalla. Ei kerennyt. Sinä kesänä oli pari pitkää hellejaksoa ja olin jo aamulla kukonlaulun aikaan aivan hiestä märkä. 

Eikä se rankkuus ollut pelkkä syy miksi vihasin sitä työtä, vaan ilkeät työkaverit. Siellä oli pari vakisiivoojaa jotka olivat todella tympeitä minua kohtaan. Lisäksi oli respan työntekijä joka oli heidän klikissään eikä koskaan tervehtinyt minua vaikka ekan kuukauden tervehdin häntä joka aamu. Nää vakisiivoojat kävi kerran tunnissa vartin tupakkatauolla ja yrittivät minulle nakittaa kaikki vessanpesut kun meinasin että jaetaan hommat tasan. Tiuskivat ja paiskoivat ovia. Onneksi oli pari muuta kesätyöntekijää ja sijaisia jotka olivat aivan ihania, ilman heitä en olisikaan jaksanut. 

Vierailija
62/64 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintenhoitaja. Kroppa hajosi joka puolelta. Harmi, henkisesti olisi ollut unelmien työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukussa keräämässä kuormia jakeluihin. Siis kuormalavoille kamat ja listat valmiiksi. 

Hevostallilla, 21 päätä. Heinähommat pellolla päälle. Vedet pitkälti käsikannolla talvisin.

Oli kyllä voimaa ja kestävyyttä, eikä tarttenu miettiä kun ruokaa ja unta. 

Nyt sitte konttorihommia 20 vuotta, ja kremppaa.

Ei saliharjoittelulla saa samanlailla itseään kunnossa pidettyä.

Vierailija
64/64 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukussa keräämässä kuormia jakeluihin. Siis kuormalavoille kamat ja listat valmiiksi. 

Hevostallilla, 21 päätä. Heinähommat pellolla päälle. Vedet pitkälti käsikannolla talvisin.

Oli kyllä voimaa ja kestävyyttä, eikä tarttenu miettiä kun ruokaa ja unta. 

Nyt sitte konttorihommia 20 vuotta, ja kremppaa.

Ei saliharjoittelulla saa samanlailla itseään kunnossa pidettyä.

Mies on yli viiskymppinen tasotemies ja sillä on olkapäät jo kuluneet rikki.

Itse olen konttorityöstä kiitollinen. Saliharjoittelu  ei sentään riko kroppaa, kun sitä ei tarvitse toimeentulon kannalta tehdä kahdeksaa tuntia päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän