Haluaisin GF:n, mutta olen liian ujo ja introvertti
Mitä pitäisi tehdä? Luonnettani en ala muuttamaan naisten vuoksi, joten se on poissuljettu. Käytännön keinoja. Tinderiin en mene.
Kommentit (13)
Tinder on ujoille helppo keino tutustua ensin. Netin kautta voi olla helpompaa aluksi kuin kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on ujoille helppo keino tutustua ensin. Netin kautta voi olla helpompaa aluksi kuin kasvotusten.
Paitsi että en ole lihaksikas, pitkä, komea tai söpö. Ja jos biossa lukee sen lisäksi "ujo introvertti", niin ei saa ainuttakaan matchiä ja se on ihan tutkitusti vaikuttanut miesten mielenterveyteen, minäkuvaan ja itsetuntoon ja itseluottamukseen. Joten Tinder ei ole hyvä valinta.
Ootko äiskältä kysynyt, voisiko se leikkiä sun tyttöystävää aina välillä. Tai serkkutyttö?
Minä halajaisin GFE:tä, mutta minulla ei ole rahaa...
Ookko kokkeillu annaalia joku kivan shemanin kaa?
Jos uskot Jeesuksenen sulla voi olla mahkuja... Jos et ole täysin törppö... Mitä epäilen että olet.
Ootko kirjolla? Vaikutat ainakin siltä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.rosebikes.com/bikes/gravel tuolta löytyy GF = gravel fillari
Asiallisia käytännön neuvoja. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Asiallisia käytännön neuvoja. Kiitos.
Menet lähikauppaan ostat vaselin ja tummeli ja espanjalainen tuorekurkku ja ehkä kortonki pakka.
Kotona kortonki kurkunpäälle ja vaseliinia kortonkin päälle ja sitten tummelia pyllyy
Sitten varovasti työnnät kurkun pyllyy vähä kerrallaan
Sitte samalla ku pökit kurkkua pyllyy niin toisella kadellä hankkaat omaa gikkulia omaan häntyyn. Siinäkin on hyvä olla vaseliinia siin giggulissa.
Siinä sulle gf.
Nosto.