Mistä iloa elämään?
Hei
Olen 57v kaunis ja hoikka lapseton nainen.Työni estää vapaat viikonloput käytännössä kokonaan.Lomaa voin pitää kun taivaalta räimii räntää ...kaukomatkat ei onnistu kun loma max viikko.
Asiaan.kyllästyttää samat pikku ympyrät.käyn töissä ja salilla.opiskelen lisäksi tunnin vaikeaa asiaa joka päivä unohdan oppimastani puolet.tykkään shoppailusta, mutta kaupunki on täys kirppiksiä ja vero modaa, joten en siis kiertele kaupoissakaan.
Olin just pyhät töissä, nyt vapaa.. tympiii..kyllästyttää..huomenna vapaa..ei innosta
Mikä avuksi?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selityksestäsi päätellen olet timmissä kunnossa. Etsi itsellesi panokaveri. Kulje silmät auki ja mieli avoimena. Ei ole enää raskaaksi tulemisen vaaraa. Paras olisi puutteessa elävä ukko mies.
Ikäiseni miehet ovat rumia ja lihavia.
Yök
Ap
No on poikkeuksia, mut koska näytän paljon nuoremmalta niin sinun ikäiset ei sen ikäisen näköisiä katsele.mulla on vähän sama juttu niinkuin elämänvaiheessa.
On poikkeavia, sitäkö tarkoitat ????
Vierailija kirjoitti:
Kun et tehnyt lapsia aikoinasi niin tuota se teettää. Koita nyt vaan keksiä tekemistä. Miehillekään et taida enää seuralaiseksi kelvata.
Poikkeava?
Vierailija kirjoitti:
Jos iloa etsit, löydät sen sisältäsi. Se on tunne, joka muiden tunteiden tapaan syntyy jokaisessa itsessään.
Kuten emojihullussa?
Ensimmäinen neuvo on: Jätä vauvapalsta. Tämä on ahdistuneiden, pahaa mieltään tänne purkavien ihmisraunioiden kokoontumispaikka. Voit paremmin kun et lue tätä saastaa mitä täällä syydetään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä nyt ikänsä ja aina jaksaa samoja tehdä. Kyllästyminenhän siinä väkisinkin tulee jossain vaiheessa, ellei sitten ole ihan täys rutiinihullu ja oravanpyörässä viihtyvä yksilö.
Minun on tarvinnut kaikki asiat arjessa ym. muuttaa tai vaihtaa aina heräämisajasta, käymästäni kaupasta ja käyttämistäni reiteistä lähtien silloin, kun oikein kyllästtyttää. Jos oikein tympii, niin ei siinä auta kuin rutiineitten ja tuttujen kuvioitten vaihto. Ja se on tehtävä heti seuraavalla kerralla, kun tympii. Muuten tulee pahempaa, kuten masennus.
Poikkeava?
Vierailija kirjoitti:
Olen 67-vuotias mummo. Tein kaalikääryleitä ja ostin viime viikolla auton, josta olen haaveillut. Käteisellä. Siinäpä iloa.
Noin
Miettikää 10 vuoden päästä olen kaalipieruinen mummo
Alkoi masentaa
Ap57v
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen neuvo on: Jätä vauvapalsta. Tämä on ahdistuneiden, pahaa mieltään tänne purkavien ihmisraunioiden kokoontumispaikka. Voit paremmin kun et lue tätä saastaa mitä täällä syydetään.
Tiedän sitähän minäkin täällä teen.
Ap
Iloa elämään kannabiksesta! Toimii hyvin sunnuntaisin ja maanantaisin, eikä ole juurikaan kallista, jos käyttää kohtuudella :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selityksestäsi päätellen olet timmissä kunnossa. Etsi itsellesi panokaveri. Kulje silmät auki ja mieli avoimena. Ei ole enää raskaaksi tulemisen vaaraa. Paras olisi puutteessa elävä ukko mies.
Ikäiseni miehet ovat rumia ja lihavia.
Yök
Ap
No on poikkeuksia, mut koska näytän paljon nuoremmalta niin sinun ikäiset ei sen ikäisen näköisiä katsele.mulla on vähän sama juttu niinkuin elämänvaiheessa.
En ymmärrä sanaakaan?
Näytät paljon nuoremmalta,?
Minun ikäiseni 57v eivät katsele 57 vuotiaita?
Olet ikäiseni= samassa elämän vaiheessa?
Siihen taisi yhtäläisyydet loppua?
????????????
Et ymmärrä joo. Tarkoitin että jos näyttää 30-40 vuotiaan näköiseltä ( vaikka olisi 50-60 vuotias) et katsele sellaista ainakaan tosissasi vaan ikäistäsi tai ikäisesi näköisiä.
...mikä semmonen mensa on...
Onko se kuukautisten loppuminen???
???????