Mistä iloa elämään?
Hei
Olen 57v kaunis ja hoikka lapseton nainen.Työni estää vapaat viikonloput käytännössä kokonaan.Lomaa voin pitää kun taivaalta räimii räntää ...kaukomatkat ei onnistu kun loma max viikko.
Asiaan.kyllästyttää samat pikku ympyrät.käyn töissä ja salilla.opiskelen lisäksi tunnin vaikeaa asiaa joka päivä unohdan oppimastani puolet.tykkään shoppailusta, mutta kaupunki on täys kirppiksiä ja vero modaa, joten en siis kiertele kaupoissakaan.
Olin just pyhät töissä, nyt vapaa.. tympiii..kyllästyttää..huomenna vapaa..ei innosta
Mikä avuksi?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka teistä lähtee oikeasti toiselle paikkakunnalle festareille la töiden jälkeen klo 18? Maksaa festarilipun ja hotellin.
Vastaus: ei kukaan
Jos sinne festareille oikeasti haluaa mennä, niin on vielä sunnuntaipäivä. Sinne voi ostaa yhden päivän lipun. Jos on lauantaina väsynyt, voi matkustaa Helsinkiin lauantai-iltana, kirjautua hotelliin, viettää hotellissa hemmotteluillan, tilata ruokaa huonepalvelusta, kylpeä, tehdä kasvohoidon, katsoa lempisarjaa. Levätä ja nukkua. Aamulla reippaana festareille.
Mene sinä tekopyhä paska vaikka naimisiin sunnuntaina fitnessystäviesi kanssa raittiusseuran tiloissa.Muista tarjota vegaaniruokaa.
Oho! Mikäs sinut noin suututti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka teistä lähtee oikeasti toiselle paikkakunnalle festareille la töiden jälkeen klo 18? Maksaa festarilipun ja hotellin.
Jos sinne festareille oikeasti haluaa mennä, niin on vielä sunnuntaipäivä. Sinne voi ostaa yhden päivän lipun. Jos on lauantaina väsynyt, voi matkustaa Helsinkiin lauantai-iltana, kirjautua hotelliin, viettää hotellissa hemmotteluillan, tilata ruokaa huonepalvelusta, kylpeä, tehdä kasvohoidon, katsoa lempisarjaa. Levätä ja nukkua. Aamulla reippaana festareille.
Mene sinä tekopyhä paska vaikka naimisiin sunnuntaina fitnessystäviesi kanssa raittiusseuran tiloissa.Muista tarjota vegaaniruokaa.
Hyvää tarkoittavat neuvot, joita ei niiden antaja itse kuitenkaan noudata.
Kelpaako vastaus;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsit itse festarit, ehdotin Flowta, johon vastasit. Tietääkseni bändit esiintyy myös klo 21 jälkeen. Ota evästä mukaan, syö matkalla. Festareilta saa myös syötävää.
Mutta nämähän ovat järjestelykysymyksiä, joku muuhan tässä on nyt ongelma.
Onko sulla päässä joku vika?
Olen 57v
Jos menen festareille, en syö juo omia eväitä.
Jos festarit ovat kaukana ( yleensä ovat) matkaan menee aikaa.
Käyn joskus keikoilla töiden jälkeen...on ok..
Festareilla haluan olla nättinä , levänneenä ja nauttia koko päivän( koska 1 pv maksaa saman 150-200 eur. Vaikka menisin klo 23 alueelle)
Ap
Miksi alapeukut?
En maksa 2 tunnista festareilla 150 eur lippu + 150 eur hotelliyö.
Maksatko itse?
Vielä työpäivän ja matkan jälkeen..no?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koska olen trolli jolla ei oo edes sitä työpaikkaa, eikä rahaa festarilippuun.
Vierailija kirjoitti:
Jo on elämä vaikeeta 😬
Emojihulluna elämä on laiffii.
Niin vois olla huonomminkin
Buukkasin loman..vain 5 päivää heinäkuulle.
Ja ei oo matkakohde HELSINKI.
:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin vois olla huonomminkin
Buukkasin loman..vain 5 päivää heinäkuulle.
Ja ei oo matkakohde HELSINKI.
:)
Ap
Helsinki on köyhän kulttuurimummon matkakohde..
Höhhöhööööö looserit
Jou bit chrs flow sucks!
Siel vaan kansanedustajat bilettää vipis
Up
Hei
Kertokaa miten järjestän fitnessbileet 60 vuotiaille ystävilleni sunnuntaina?
Vinkkei
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsit itse festarit, ehdotin Flowta, johon vastasit. Tietääkseni bändit esiintyy myös klo 21 jälkeen. Ota evästä mukaan, syö matkalla. Festareilta saa myös syötävää.
Mutta nämähän ovat järjestelykysymyksiä, joku muuhan tässä on nyt ongelma.
Onko sulla päässä joku vika?
Olen 57v
Jos menen festareille, en syö juo omia eväitä.
Jos festarit ovat kaukana ( yleensä ovat) matkaan menee aikaa.
Käyn joskus keikoilla töiden jälkeen...on ok..
Festareilla haluan olla nättinä , levänneenä ja nauttia koko päivän( koska 1 pv maksaa saman 150-200 eur. Vaikka menisin klo 23 alueelle)
Ap
Miksi alapeukut?
En maksa 2 tunnista festareilla 150 eur lippu + 150 eur hotelliyö.
Maksatko itse?
Vielä työpäivän
En tää neuvo on sulle idiootti ap.
Vierailija kirjoitti:
Mites vaikka luonto tai joku taiteenlaji kiinnostaa?
No ei. Johan sen Sanna Marinkin tiesi. Iloa ja valoa saa elämään jauhojengin kanssa hengatessa.
Kokeile vaikka mdma:ta. Siitä saa varmasti iloa elämään.
https://www.technologyreview.com/2021/08/25/1032117/mdma-ecstasy-ptsd-t…
Vierailija kirjoitti:
Up
Hei
Kertokaa miten järjestän fitnessbileet 60 vuotiaille ystävilleni sunnuntaina?
Vinkkei
Ap
No kutsut ystävät kaffelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakisääteisesti sulla on oikeus kahden viikon yhtäjaksoiseen lomaan kerran vuodessa.
Nauroin niin että kahvi lensi sieraimista.
Olen yrittäjä
Ap
No sitäpä et maininnut. No, niin makaa kuin petaa.
oisit lukenut ketjun. ma en asu suomessa ja ma en saa pitaa lomia kesalla. kaikki aina luulee talla palstalla etta alottajilla on sama tilanne kun itsellaan ja sitten kirjotetaan sen mukaisesti. ei paljoa apua loyda taalta juuri koskaan. AP:lle: ma tykkaan olla kotimaassa kesalla ja pitaa lomat koulun lomien ulkopuolella. on halvempaa eika lapsia pomppimassa altaaseen ja kiljumassa. eli saan rentoutua. menen usein syyskuussa, marras/joulukuun vaihteessa ja joskus tammikuussa. ei tosin ole hirvean kuuma euroopassa missaan varsinkaan illalla, mutta en ma aurinkoa juuri otakkaan, luen kirjaa varjon alla jne. me kaydaan kaveriporukkalomilla, ne on hauskoja. ma saan iloa kavereista ja partnerista ja niiden kanssa teen kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites vaikka luonto tai joku taiteenlaji kiinnostaa?
No ei. Johan sen Sanna Marinkin tiesi. Iloa ja valoa saa elämään jauhojengin kanssa hengatessa.
Rahaa ja mainetta
Joku muu sai ne
Mä jäin pysäkille verenmaku suussa makaamaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakisääteisesti sulla on oikeus kahden viikon yhtäjaksoiseen lomaan kerran vuodessa.
Nauroin niin että kahvi lensi sieraimista.
Olen yrittäjä
Ap
No sitäpä et maininnut. No, niin makaa kuin petaa.
oisit lukenut ketjun. ma en asu suomessa ja ma en saa pitaa lomia kesalla. kaikki aina luulee talla palstalla etta alottajilla on sama tilanne kun itsellaan ja sitten kirjotetaan sen mukaisesti. ei paljoa apua loyda taalta juuri koskaan. AP:lle: ma tykkaan olla kotimaassa kesalla ja pitaa lomat koulun lomien ulkopuolella. on halvempaa eika lapsia pomppimassa altaaseen ja kiljumassa. eli saan rentoutua. menen usein syyskuussa, marras/joulukuun vaihteessa ja joskus tammikuussa. ei tosin ole hirvean kuuma euroopassa missaan varsinkaan illa
Hyvää kesän odotusta sinne:)
Ap
Joo ei ole lapsia eikä eläimiä.
Nää mun su ma vapaat ois varmaan ihanat lapsiperheelliselle.
Isä hoitais lapsoset joka ainoo lauantai.
Onnex ei oo...meillä juhlittais vain sunnuntaisin ja piltit kouluun heti maanantaina
Myös koulun lomilla oisin töissä.
Ap
Jo on elämä vaikeeta 😬