Mistä iloa elämään?
Hei
Olen 57v kaunis ja hoikka lapseton nainen.Työni estää vapaat viikonloput käytännössä kokonaan.Lomaa voin pitää kun taivaalta räimii räntää ...kaukomatkat ei onnistu kun loma max viikko.
Asiaan.kyllästyttää samat pikku ympyrät.käyn töissä ja salilla.opiskelen lisäksi tunnin vaikeaa asiaa joka päivä unohdan oppimastani puolet.tykkään shoppailusta, mutta kaupunki on täys kirppiksiä ja vero modaa, joten en siis kiertele kaupoissakaan.
Olin just pyhät töissä, nyt vapaa.. tympiii..kyllästyttää..huomenna vapaa..ei innosta
Mikä avuksi?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa , mies ei käy töissä , mutta omistaa puolet yrityksestä
Ap
Miksei hän työskentele yrityksessä?
Hän omistaa puolet
Ap
Niin, sen sanoit jo. Siksi kysyinkin, miksei myös työskentele yrityksessä? Edes sen vertaa, että lomittaisi sinun hommiasi joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on sunnuntai vapaata, niin eikö se ole puolet viikonlopusta? Etkä taida olla myöskään lauantai-iltana töissä, joten etkö voi tavata ihmisiä silloin. Tai muuten rentoutua haluamallasi tavalla.
Tirsk
Puolet festareista?
Puolet häistä?
Työpäivän jälkeen juhliin esim toiselle paikkakunnalle...
?????????
Ap
Niin, mikset voisi mennä vaikka Flowhun lauantai-iltapäivästä alkaen ja sunnuntaina. Tai mikset voisi tavata ystävääsi sunnuntaina ja mennä vaikka museoon. Tai mikset voisi järjestää itse juhlia sunnuntaipäivälle.
Varasin 5 päivän loman heinäkuulle .
Käytän säästöjä.
Paha olo hävisi..nyt opiskelen ja teen rutiineja ilolla.
Luulin että en tarvitse lomaa..että riittää ruoka/asunto/rutiinit.
Ruumiitkin haudataan lauantaisin..että elävät saa juhlahetken.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En kyl oikein tajunnu miten kauneus ja hoikkuus liittyi kun mietit mitä tekisit vapailla.?
Tykkään shoppailla, käydä keikoilla ym
Moni mieltää tämän ikäisen liikunta ja työkyvyttömäksi antiseksuaaliksi jolla on kissa ja joka leipoo harrastuksekseen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on sunnuntai vapaata, niin eikö se ole puolet viikonlopusta? Etkä taida olla myöskään lauantai-iltana töissä, joten etkö voi tavata ihmisiä silloin. Tai muuten rentoutua haluamallasi tavalla.
Tirsk
Puolet festareista?
Puolet häistä?
?????????
Ap
Niin, mikset voisi mennä vaikka Flowhun lauantai-iltapäivästä alkaen ja sunnuntaina. Tai mikset voisi tavata ystävääsi sunnuntaina ja mennä vaikka museoon. Tai mikset voisi järjestää itse juhlia sunnuntaipäivälle.
Jos flow on esim 100 km päässä missä asun
Työ loppuu klo 18
Täytyy syödä /pestä itsensä
Klo on nyt 20
Otan yberin ja saavun paikalle klo 20..kirjaudun hotelliin
Olen festareilla klo 23.00
Olen 57..en usko et olo hyvä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tirsk
Puolet festareista?
Puolet häistä?
?????????
Ap
En tapaa ystäviäni jossain käsityömuseossa sunnuntaisin.Niillä on perheet, ne on niiden kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa , mies ei käy töissä , mutta omistaa puolet yrityksestä
Ap
Miksei hän työskentele yrityksessä?
Hän omistaa puolet
Ap
Niin, sen sanoit jo. Siksi kysyinkin, miksei myös työskentele yrityksessä? Edes sen vertaa, että lomittaisi sinun hommiasi joskus.
Hän on 60v mies.
Käy esim sokoksen naistenvaate osastolla.
Kaikki myyjät ovat harmaantuneita 60v miehiä
Eiku
Ap
Nähdäkseni ainoa vaihtoehto tilanteessa on kaulakiikku.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäkseni ainoa vaihtoehto tilanteessa on kaulakiikku.
Ei ole..buukkasin 5 päivän ulkomaan matkan:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja taitaa olla aika yksinkertainen ihminen
Myönnetään
Mikään ei ole niin yksinkertainen kuin YRITTÄJÄ.
Töissä kun muut juhlii
Maksaa euroopan suurinta ALVia.
Pakko olla YKSINKERTAINEN:)
Ap
Ei yrittäjä sitä ALVia maksa, vaan kerää asiakkailtaan ja välittää verottajalle.
Terv. yrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tirsk
Puolet festareista?
Puolet häistä?
?????????
Ap
Sunnuntai juhlat?
Hautajaisetkin pidetään lauantaina.
Artikkeli tän päivän hesarissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnetään
Töissä kun muut juhlii
Ap
Ei yrittäjä sitä ALVia maksa, vaan kerää asiakkailtaan ja välittää verottajalle.
Terv. yrittäjä
Kait tässä pitäisi myös ansaita eikä vaan KERÄTÄ alvia
Joka on esim saksassa n 16% ja suomessa 25,5%
Ap
Laita putiikki kiinni klo 17. Hyppää junaan/autoon. Vie kamat hotelliin. Hyvin ehdit vielä hillumaan lauantai-iltana, ja sunnuntaina.
ootko kuullut Ateneumista, Amos-Rexista, Emmasta, Sinebrychoffin museosta. Ystävyyssuhteita täytyy vaalia.
Sanot, ettei sulla ole aikaa viikonloppuisin. Viikonloppu on lauantai + sunnuntai eli sulla on puolet viikonlopusta vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnetään
Töissä kun muut juhlii
Ap
Terv. yrittäjä
Nauroin niin että kahvi lensi suusta...
Kiitos tästä
Tätä ei moni ymmärrä
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tirsk
Puolet festareista?
Puolet häistä?
?????????
Ap
Jos flow on esim 100 km päässä missä asun
Työ loppuu klo 18
Täytyy syödä /pestä itsensä
Klo on nyt 20
Ot
Ai sulla menee 5 tuntia kulkea 100 kilsaa ja kirjautua hotelliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnetään
Töissä kun muut juhlii
Ap
Terv. yrittäjä
Kait tässä pitäisi myös ansaita eikä vaan KERÄTÄ alvia
Joka on esim saksassa n 16% ja suomessa 25,5%
Ap
Mietit tuotteesi/palvelusi hinnoittelun ilman alvia niin, että saat bisneksesi toimimaan. Kehitä yritystäsi eteenpäin niin, että voit pitää lomaakin.
Vierailija kirjoitti:
Laita putiikki kiinni klo 17. Hyppää junaan/autoon. Vie kamat hotelliin. Hyvin ehdit vielä hillumaan lauantai-iltana, ja sunnuntaina.
ootko kuullut Ateneumista, Amos-Rexista, Emmasta, Sinebrychoffin museosta. Ystävyyssuhteita täytyy vaalia.
Sanot, ettei sulla ole aikaa viikonloppuisin. Viikonloppu on lauantai + sunnuntai eli sulla on puolet viikonlopusta vapaa-aikaa.
Minulla on liikkeessä asiakkaita klo 18 asti.
Hyppäänkö suoraan autoon ja ajan helsingin keskustaan?
Mikä siellä on auki klo 21?
Minun täytyy myös syödä töiden jälkeen.
Ap
En kyl oikein tajunnu miten kauneus ja hoikkuus liittyi kun mietit mitä tekisit vapailla.?