Mistä iloa elämään?
Hei
Olen 57v kaunis ja hoikka lapseton nainen.Työni estää vapaat viikonloput käytännössä kokonaan.Lomaa voin pitää kun taivaalta räimii räntää ...kaukomatkat ei onnistu kun loma max viikko.
Asiaan.kyllästyttää samat pikku ympyrät.käyn töissä ja salilla.opiskelen lisäksi tunnin vaikeaa asiaa joka päivä unohdan oppimastani puolet.tykkään shoppailusta, mutta kaupunki on täys kirppiksiä ja vero modaa, joten en siis kiertele kaupoissakaan.
Olin just pyhät töissä, nyt vapaa.. tympiii..kyllästyttää..huomenna vapaa..ei innosta
Mikä avuksi?
Kommentit (251)
Kuka teistä lähtee oikeasti toiselle paikkakunnalle festareille la töiden jälkeen klo 18? Maksaa festarilipun ja hotellin.
Vastaus: ei kukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on sunnuntai vapaata, niin eikö se ole puolet viikonlopusta? Etkä taida olla myöskään lauantai-iltana töissä, joten etkö voi tavata ihmisiä silloin. Tai muuten rentoutua haluamallasi tavalla.
Tirsk
Puolet festareista?
Puolet häistä?
Työpäivän jälkeen juhliin esim toiselle paikkakunnalle...
?????????
Ap
Niin, mikset voisi mennä vaikka Flowhun lauantai-iltapäivästä alkaen ja sunnuntaina. Tai mikset voisi tavata ystävääsi sunnuntaina ja mennä vaikka museoon. Tai mikset voisi järjestää itse juhlia sunnuntaipäivälle.
Jos flow on esim 100 km päässä missä asun
Työ loppuu klo 18
Täytyy syödä /pestä itsensä
Klo on nyt 20
Ot
Niin mielipiteitä..kuulostaako kivalta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka teistä lähtee oikeasti toiselle paikkakunnalle festareille la töiden jälkeen klo 18? Maksaa festarilipun ja hotellin.
Älä sitten lähde. Vallvali
Mainitsit itse festarit, ehdotin Flowta, johon vastasit. Tietääkseni bändit esiintyy myös klo 21 jälkeen. Ota evästä mukaan, syö matkalla. Festareilta saa myös syötävää.
Mutta nämähän ovat järjestelykysymyksiä, joku muuhan tässä on nyt ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinne festareille oikeasti haluaa mennä, niin on vielä sunnuntaipäivä. Sinne voi ostaa yhden päivän lipun. Jos on lauantaina väsynyt, voi matkustaa Helsinkiin lauantai-iltana, kirjautua hotelliin, viettää hotellissa hemmotteluillan, tilata ruokaa huonepalvelusta, kylpeä, tehdä kasvohoidon, katsoa lempisarjaa. Levätä ja nukkua. Aamulla reippaana festareille.
Mistä iloa elämään? Ketjun perusteella asennemuutoksesta.
Kukaan ei järjestä polttareita, synttäreitä, häitä sunnuntaina
Miksi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mainitsit itse festarit, ehdotin Flowta, johon vastasit. Tietääkseni bändit esiintyy myös klo 21 jälkeen. Ota evästä mukaan, syö matkalla. Festareilta saa myös syötävää.
Onko sulla päässä joku vika?
Olen 57v
Jos menen festareille, en syö juo omia eväitä.
Jos festarit ovat kaukana ( yleensä ovat) matkaan menee aikaa.
Käyn joskus keikoilla töiden jälkeen...on ok..
Festareilla haluan olla nättinä , levänneenä ja nauttia koko päivän( koska 1 pv maksaa saman 150-200 eur. Vaikka menisin klo 23 alueelle)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun et tehnyt lapsia aikoinasi niin tuota se teettää. Koita nyt vaan keksiä tekemistä. Miehillekään et taida enää seuralaiseksi kelvata.
Mitä se teettää?
Pitääkö lapset vanhukselle seuraa?
Ap
Kyllä useimmat pitää ja lapset ovat mielessä, vaikka fyysisesti eivät olisikaan läsnä. Kyllä läheisistä on iloa elämässä. <3
No mikset sitten saa seuraa, ilman että pakotat jonkun seuraasi alapäästäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinne festareille oikeasti haluaa mennä, niin on vielä sunnuntaipäivä. Sinne voi ostaa yhden päivän lipun. Jos on lauantaina väsynyt, voi matkustaa Helsinkiin lauantai-iltana, kirjautua hotelliin, viettää hotellissa hemmotteluillan, tilata ruokaa huonepalvelusta, kylpeä, tehdä kasvohoidon, katsoa lempisarjaa. Levätä ja nukkua. Aamulla reippaana festareille.
Kaikki festarit eivät ole helsingissä.
Oletko ollut sunnuntaina festareilla?????
Yleensä esiintyjät jotka haluan nähdä ovat pe tai la..en maksa150 eur -200 eur vain päästäkseni johonkin hiekkakentälle.
Matkustin mihin hyvänsä klo on 20.00 ennen kuin lähden kotoa.
Hotellissa on respa auki kun saavun, olen tod näk kuolemanväsynyt .
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä tekopyhä paska vaikka naimisiin sunnuntaina fitnessystäviesi kanssa raittiusseuran tiloissa.Muista tarjota vegaaniruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä iloa elämään? Ketjun perusteella asennemuutoksesta.
Ap:n pitää
Leipoa
Kerätä alvia valtiolle
Järjestää sunnuntaina bileet fitnessystävilleen
Matkustaa toiselle paikkakunnalle lauantaina ja hemmotella itseään hotellissa klo 21-22 katsomalla tv-tä kun muut on festareilla.
Menikö oikein?
Sunnuntaina voi mennä esim kirkkoon, reippaalle kävelylle tai ateneumiin.
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa nyt...
Ai ette??,
Eihän elämässä olekaan mitään järkeä. Kaikista tärkeintä on olla pakottamatta ketään muuta siihen. Mitään et sille voi että joku on heikkouttaan sinut pakottanut kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei järjestä polttareita, synttäreitä, häitä sunnuntaina
Miksi?
Ap
Koska ihmisillä yleensä on vapaapäivä myös lauantaisin. Sinulla ei ole, joten sinun pitää elää sen mukaan. Vietetäänkö kaveripiirissäsi paljonkin polttareita? Yleensä niitä juhlitaan iltaan asti, ehkä ehdit silloin vielä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on sunnuntai vapaata, niin eikö se ole puolet viikonlopusta? Etkä taida olla myöskään lauantai-iltana töissä, joten etkö voi tavata ihmisiä silloin. Tai muuten rentoutua haluamallasi tavalla.
Tirsk
Puolet festareista?
Puolet häistä?
Työpäivän jälkeen juhliin esim toiselle paikkakunnalle...
?????????
Ap
Niin, mikset voisi mennä vaikka Flowhun lauantai-iltapäivästä alkaen ja sunnuntaina. Tai mikset voisi tavata ystävääsi sunnuntaina ja mennä vaikka museoon. Tai mikset voisi järjestää itse juhlia sunnuntaipäivälle.
Jos flow on esim 100 km päässä missä asun
Eikö se miehes edes kerran voi sulkea liikettä, laskea kassaa ja imuroida puolestasi? Ihmettelen kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla päässä joku vika?
Olen 57v
Jos menen festareille, en syö juo omia eväitä.
Jos festarit ovat kaukana ( yleensä ovat) matkaan menee aikaa.
Käyn joskus keikoilla töiden jälkeen...on ok..
Festareilla haluan olla nättinä , levänneenä ja nauttia koko päivän( koska 1 pv maksaa saman 150-200 eur. Vaikka menisin klo 23 alueelle)
Ap
Kyllä mulla varmaan on päässä vikaa, kun yritän keksiä sinulle ratkaisuja.
Onko tämä ketju sinulle jotain terapiaa, kun saat täällä kiukutella, kun töissä joudut palvelemaan asiakkaita?