Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuisen miehen pelaaminen tökkii mua...

Vierailija
20.04.2025 |

Oonko ainut?Jotenkin oon ajatellut ettei enää nelissäkymmenissä jaksaisi kiinnostaa pelaaminen, mutta pettymyksekseni olen saanut huomata olleeni väärässä. Tapailemani mies pelaa mm. Cyberpunkkia, GTA:ta ja kaikenlaisia ihme roolipelejä joissa velhoja ja keijukaisia...jotenkin itselleni tämä on tosi luotansätyötävää.

Kommentit (342)

Vierailija
281/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaaminen kertoo kunnianhimottomuudesta. Tuloilla ei niin väliä, mutta haluan kunnianhimoisen, eteenpäin menevän miehen, joka tekee jotain järkevää.

Perusteletko, kiitos. Että miten ihmeessä kertoo kunniahimottomuudesta?

Kaiken mitä mies tekee pitäisi edistää sitä pesän eli naisen taloutta ja ärsyttää kun mies haaskaa aikaa turhuuteen joka ei "vie elämässä eteenpäin".

Yhteistä pesää, yhteistä taloutta. Naisen kanssa tullaan yhdeksi ruumiiksi ja lihaksi. Mies hoitelee sitä osuutta mitä nainen ei pysty, kun hoitelee raskautta, imetyksiä ja lasta.

Ai haluatte vaan PANNA ettekä että nainen toteutuu naisena? Sitten voitte panna miehiä. Miehet eivät raskaudu.

Paitsi ettei ne naisetkaan suostu enää raskautumaan, mutta yhteistä pesää pitäisi silti rakentaa

Vierailija
282/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi joku jännämies joka ryyppää kaiken vapaa-aikansa, ja tule puolen vuoden päästä kertomaan oliko se parempi.

Mikäköhän mentaliteetti miehillä on, että pitää olla joko näin tai täydellinen vastakohta. Eli jos ei saa pelata niin sitten pitää ryypätä ja narkkaa kulmakuppilassa....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lisäksi tiedän ainakin yhden julkaisseen oman pelinsä (yksinkertainen 2d strategiapeli joka ei liittynyt sotaan vaan teollistumiseen). En tiedä kuinka paljon on tehnyt sillä rahaa, mutta tuollainen voi olla hyvinkin pitkä passiivinen tulonlähde ja sen pohjamateriaalia saattaa pystyä käyttämään tulevaisuudessa johonkin muuhunkin."

No eihän toi nyt nykyaikana oo mitenkään ihmeellistä. Mäkin oon Steamssiin julkassu useita tekoälyllä tehtyjä pelejä. Kaikki niin tekee nykypäivänä

Vierailija
284/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lisäksi tiedän ainakin yhden julkaisseen oman pelinsä (yksinkertainen 2d strategiapeli joka ei liittynyt sotaan vaan teollistumiseen). En tiedä kuinka paljon on tehnyt sillä rahaa, mutta tuollainen voi olla hyvinkin pitkä passiivinen tulonlähde ja sen pohjamateriaalia saattaa pystyä käyttämään tulevaisuudessa johonkin muuhunkin."

No eihän toi nyt nykyaikana oo mitenkään ihmeellistä. Mäkin oon Steamssiin julkassu useita tekoälyllä tehtyjä pelejä. Kaikki niin tekee nykypäivänä

Tuossa ylläolevassa henkilö koodasi pelin itse alusta lähtien.

Sinulle sen koodasi tekoäly eli ihan sama juttu, jos väittäisit, että kokkasit itse mikrossa lämmitetyn ravintolakokin ruoan.

Vierailija
285/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle sen koodasi tekoäly eli ihan sama juttu, jos väittäisit, että kokkasit itse mikrossa lämmitetyn ravintolakokin ruoan.

Onko väliä, jos kumminkin tienaa?

Vierailija
286/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä lakkaa ihmettelemästä, mistä kaikesta ihmiset voikaan tehdä itselleen ongelman. Pelaaja ei aiheuta muuta harmia kuin ehkä korkeintaan rahanmenon pelikoneeseen, jonka hän toivottavasti maksaa itse niin kuin me muutkin harrastuksemme, mutta jostain syystä ap:n pitää kehittää ongelma siitä, että kun HÄN ei tykkää pelistä, niin häntä tökkii se, että toinen tykkää.

Aivan kuin nainen ei voisi sietää sitä että miehellä on kivaa oman harrastuksensa parissa ilman naista! Pitäisikö miehen ilostua vain ja pelkästään siitä naisesta, narsismia parhaimmillaan.

Vierailija
287/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä lakkaa ihmettelemästä, mistä kaikesta ihmiset voikaan tehdä itselleen ongelman. Pelaaja ei aiheuta muuta harmia kuin ehkä korkeintaan rahanmenon pelikoneeseen, jonka hän toivottavasti maksaa itse niin kuin me muutkin harrastuksemme, mutta jostain syystä ap:n pitää kehittää ongelma siitä, että kun HÄN ei tykkää pelistä, niin häntä tökkii se, että toinen tykkää.

Aivan kuin nainen ei voisi sietää sitä että miehellä on kivaa oman harrastuksensa parissa ilman naista! Pitäisikö miehen ilostua vain ja pelkästään siitä naisesta, narsismia parhaimmillaan.

Voisihan se mies joskus imuroida tai vaikka tehdä ruoan.

Ei se ole mikään harrastus jos töiden jälkeen joka ilta istuu pelaamassa 6 tuntia kaljapullon kanssa.

Tunnen valitettavasti tällaisenkin aviomiehen. Mies pelaa vaimo tekee kotityöt.

Vierailija
288/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelaan videopelejä kostaakseni yhteiskunnalle naisten gamer-vihan joka esti minua kokemasta teini-iän rakkautta. Nyt te työssäkäyjät maksatte elämiseni tukien myötä. Olisin ihan hyvin voinut maksaa veroja, mutta nyt on mennyt jo melkein kolme vuosikymmentä nenä kiinni monitorissa... olisi ehkä kannattanut antaa mahdollisuus sille ujolle kiltille pojalle eikä suosia vaan niitä koulukiusaajia..

Vierailija
289/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen on mukava tapa rentoutua, eikö se ole vaan kiva kun mies ei ole ärtynyt ja stressaantunut?

Gamer M52

Vierailija
290/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi sitten lopettaa tapailu ja etsiä toinen.

Tekisi miehelle palveluksen. Hän ansaitsee parempaa.

Mistä tiedät. Kuitenkin joku hullu työtön mulero, joka hakkaisi ap:ta aina kun ei pelaa. 

Vierailija
291/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaaminen kertoo kunnianhimottomuudesta. Tuloilla ei niin väliä, mutta haluan kunnianhimoisen, eteenpäin menevän miehen, joka tekee jotain järkevää.

😂😂😂😂😂

Vierailija
292/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei jos vaan rahaa haluaa, mutta en paukuttelisi henkseleitäni pelikoodarina sen enempää kuin paukuttelisin henkseleitäni Master Chef kokkina Kokkikartanon valmisruoalla. Enkä kyllä pelaa tekoälyllä tehtyä peliä itse, koska raha menee koneelle ja oikeiden koodareiden työstä feikkikoodariposeeraajille.

Vierailija
293/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän olen havainnut kenenkään menevän taaksepäin, en miehen enkä naisen. Joskus tosin peruuttavat, mutta hyvin lyhyen matkaa ja siteen taas eteenpäin.

Pisimpään olen ihmisen nähnyt menevän taaksepäin junassa kun on istunut selkä menosuuntaan.

Mikä sitten on järkevää? yhtä kaikki, kaikki ollaan lopulta mullan alla.

Vierailija
294/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi joku jännämies joka ryyppää kaiken vapaa-aikansa, ja tule puolen vuoden päästä kertomaan oliko se parempi.

Mikäköhän mentaliteetti miehillä on, että pitää olla joko näin tai täydellinen vastakohta. Eli jos ei saa pelata niin sitten pitää ryypätä ja narkkaa kulmakuppilassa....?

Mikäköhän mentaliteetti naisilla on, kun ei voi miehen antaa tehdä sitä mitä tykkää. Naiset valitettavasti haluavat että mies toimii kuin he haluavat. Rahan tuominen on tärkeää. Jotta voidaan täyttää naisen vaatimuksia. 

Vierailija
295/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteletko, kiitos. Että miten ihmeessä kertoo kunniahimottomuudesta?

Kaiken mitä mies tekee pitäisi edistää sitä pesän eli naisen taloutta ja ärsyttää kun mies haaskaa aikaa turhuuteen joka ei "vie elämässä eteenpäin".

Yhteistä pesää, yhteistä taloutta. Naisen kanssa tullaan yhdeksi ruumiiksi ja lihaksi. Mies hoitelee sitä osuutta mitä nainen ei pysty, kun hoitelee raskautta, imetyksiä ja lasta.

Ai haluatte vaan PANNA ettekä että nainen toteutuu naisena? Sitten voitte panna mi

Ei keskenkasvuisen miehen kanssa. Rakentele menestyksekkäästi muutama vuosi ja aviossa tietysti niin eiköhän se siitä.

Vierailija
296/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pelaan videopelejä kostaakseni yhteiskunnalle naisten gamer-vihan joka esti minua kokemasta teini-iän rakkautta. Nyt te työssäkäyjät maksatte elämiseni tukien myötä. Olisin ihan hyvin voinut maksaa veroja, mutta nyt on mennyt jo melkein kolme vuosikymmentä nenä kiinni monitorissa... olisi ehkä kannattanut antaa mahdollisuus sille ujolle kiltille pojalle eikä suosia vaan niitä koulukiusaajia..

Musta tää on ihan hyvä järjestely näin. Maksan mielellään veroista sun tuet samalla kun itse nostan kovaa palkkaa. Olisi kauheaa, jos olisit mun kanssa kilpailemassa työpaikoista

Vierailija
297/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli myönnät rehellisesti ryöstäväsi oikeiden pelintekijöiden töitä (koska tekoäly ei keksi itse mitään, se varastaa olemassa olevaa materiaalia) ja ylpeästi kerrot julkaisevasi ryöstetystä materiaalista tehtyjä pelejä, joita et edes itse tehnyt?

Hei, mä rupeen heti huomenna elokuvaohjaajaksi ja käsikirjoittajaksi! Syötän tekoälylle tehtyjä elokuvia ja pyydän sitä kasaamaan, leikkaamaan, kuvaamaan ja näyttelemään elokuvan, jonka olen ihan itse pikku kätösin tehnyt alusta loppuun :)

Samaa tasoa kuin "Sain itse työpaikan omalla kovalla työllä ja ammattitaidolla ja ansaitsen palkkani!" = Isi palkkasi isin firmaan.

Vierailija
298/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli ajalta ennen tekoälyä.

Vierailija
299/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä skenaariossa  ei valitettavasti kärsi kukaan muu kuin sinä. Eli jatkat itse itsesi kiusaamista, vaikka kiusaajat ovat jo häipyneet elämästäsi. Se on surullista.

Vierailija
300/342 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tavallaan, kunhan se peli on eettinen eikä mikään naistenraiskauspeli. Rahan tekeminen on tärkeä juttu, sillä se vapauttaa naisen aikaa huolehtia lapsista ja voida itsekin hyvin. Nuo keissit ovat aika karuja, missä naiset dumppaavat 3-kuukautisen isälle ja painavat itse takaisin työhön, 9kk vauva ulkopuolisille hoitajille. Ei sellainen ole sopivaa elämää lapsille vaan käytännössä lapsitehtailua.