Ystävällinen muistutus: julkisella ei voi shoppailla gynejä sukupuolen perusteella, vaan jos haluat naisgynen niin sitten omalla rahalla 🤗
Tuliko selväksi? Verorahoilla ei kustanneta jotain naisgyneshoppailua vaan otat sen minkä palveluita on saatavilla!
Kommentit (445)
Ei pidä paikkaansa. Saa valita ja se on järjestettävä jos mahdollista. Sairaaloiden pitää noudattaa lakia, ei av-pellejen mielipiteitä.
En oikein muutenkaan ymmärrä miksi naispuoliset gynekologit tulisivat kalliimmaksi kuin miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollekkin lautalaiselle on taas ongelma naisten terveyspalveluista. Ne naisten alapäätutkimukset kun ovat HIEMAN eri luokkaa kuin miesten pallien tarkistaminen niin moni nainen haluaa naisgynen ihan oikeutetusti.
Kuinka niin ne ovat "HIEMAN eri luokkaa"? Sukupuolielimet ne miesten kiveksetkin on.
lols kiveksiä ei nyt ehkä voi verrata vaginaaliseen sisätutkimukseen. Ovatko miehet todella näin yksinkertaisia?
Lol itsellesi. Oletit sitten, että olen mies. Oletko noin yksinkertainen?
Miehillekin tehdään varsin invasiivisia sukupuolielintutkimuksia. Totta on se, että kivekset on helpompi tutkia kuin vaikka munasarjat ja mi
kivun puolesta?? Koskaan ei ole sisätutkimus minua sattunut, tosin tiedän joitakin naisia, joille sekin on tuottanut kipua. Samoin tunnen miehiä, joille kivestutkimus on tuottanut kipua ja miehiä, joille ei ole. Oletko sinä ihminen ollenkaan vai vain joku turha trollitehtaan trolli?
Vierailija kirjoitti:
Mun unpopular mielipide: miesten ei pitäisi toimia gynekologin ammatissa.
Miksei miehiä saisi kiinnostaa raskaudet ja synnytykset?
Vierailija kirjoitti:
Paras gynekologi, jolla olen käynyt, oli mies. Asiallinen ja ystävällinen, joka oli myös leikkaava lääkäri, huippukirurgi. Ikuisesti olen hänelle kiitollinen ja edelleen menen mielelläni hänelle.
Töykein ja kovakouraisin kohtaamani gynekologi on ollut nainen.
Eikös useimmat gynekologit leikkaa naistenvaivoja? Ainakin, jos olet myös sairaalassa lääkärinä. Munasarjat, kohdunpoisto, kasvaimet, kystat, keisarinleikkaukset jne. nämähän tekee gynekologi. Ei kirurgi.
Esitätkö laskelmat miksi gynen valinta tulisi jotenkin kalliimmaksi? Nykyäänhän lääkärinsäkin terveysasemalla saa valita ihan itse tai jopa terveysasemansa.
Aivan stanan varmasti voi valita itse gynen, julkinen tai yksityinen. Sitä ei ap:n mielisairas fantasiointi naisvihassaan ja katkeruudessaan muuta miksikään. Sanoo vain itse ajoissa gyneä varatessaan että haluaa naisgynen.
Ei omaa pllua omassa jalkovälissään = ei legitimaattia pllullisen pllullista mielipidettä/sanavaltaa plluasioihin. YHYY!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nolotti aivan järjettömän paljon, kun sairaalassa lääkäri halusi tutkia peräsuoleni erään vaivan vuoksi. Oikeasti piti käydä vähän keskustelua nolostelustani, kun olin sermin takana riisutunut ja oikeasti jäädyin. päätin sitten nielaista ylpeyteni ja ilmoitin sieltä lääkärille, että kuule, ei tämä taida onnistua, kun oikeasti nyt jäädyn ihan siitä ajatuksesta, että peräsuolen kautta pitää tutkia, että eikö sitä voisi jättää välistä. Selitin myös, että en oikein tajua tätä, kun olen sentään gynekologillakin käynyt ja että ei tää nyt lääkäristäkään johdu, mutta kun tätä ei oo ennen tehty ja mulla nyt vaan on joku juttu nyt tässä. Lääkäri otti sen tosi asiallisesti, oli vanhempi mieslääkäri ja siinä se mni sitten. Ihan huippulääkäri ammattitaidon mielessä oli ja oikeastaan hänen ansiostaan tajusin, että lääkärille ei nuo alapääjutut oikeasti ole mit
-> anna pillua ja persettä tai KUOLET
-> anna vauvasi meille tai VAUVA KUOLEE
t lääkärit ja lääkehullut kaikkialla
Pikkuisen on sairas tuo teidän asiakashankintatapanne. Voisi sanoa että jopa äärimmäisen epäeettinen ja paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun unpopular mielipide: miesten ei pitäisi toimia gynekologin ammatissa.
Miksei miehiä saisi kiinnostaa raskaudet ja synnytykset?
Saa "kiinnostaa" (takapenkiltä!), mutta ei tarvitse samalla yrittää puhua naisten suulla, alistaa, jyrätä ja määräillä koko naissukupuolta.
Miestä kun ei ikinä omakehokohtaisesti koske raskaus/synnytys/raskaudenkeskeytys, jotenka mielipidettään ei kysytä eikä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollekkin lautalaiselle on taas ongelma naisten terveyspalveluista. Ne naisten alapäätutkimukset kun ovat HIEMAN eri luokkaa kuin miesten pallien tarkistaminen niin moni nainen haluaa naisgynen ihan oikeutetusti.
Kuinka niin ne ovat "HIEMAN eri luokkaa"? Sukupuolielimet ne miesten kiveksetkin on.
lols kiveksiä ei nyt ehkä voi verrata vaginaaliseen sisätutkimukseen. Ovatko miehet todella näin yksinkertaisia?
Miehillekin tehdään varsin invasiivisia sukupuolielintutkimuksia. Totta on se, että kive
"kivun puolesta?? Koskaan ei ole sisätutkimus minua sattunut, tosin tiedän joitakin naisia, joille sekin on tuottanut kipua. Samoin tunnen miehiä, joille kivestutkimus on tuottanut kipua ja miehiä, joille ei ole. Oletko sinä ihminen ollenkaan vai vain joku turha trollitehtaan trolli?"
Mitä hellvettiä sinä sönkötät?? Tämä paljasti että olet mies trollaamassa etkä tiedä naisten sisätutkimuksesta mitään. Harvoin kivestutkimuksessa siihen kivekseen laitetaan levitin auki ja välineitä työnnetä monia senttejä sisälle. Painu hittoon tästä naisten terveysketjusta lässyttämästä niistä palleistasi.
Lopetetaan transhoidot veronmaksajien rahoilla, niin on enemmän rahaa naisten gynekologikäynneille.
Kyllä terveyskeskuksen ajanvarauksessa voi pyytää naislääkärin. Miksi ei voisi? Ainakin itse olen pyytänyt ja saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillekin tehdään varsin invasiivisia sukupuolielintutkimuksia. Totta on se, että kivekset on helpompi tutkia kuin vaikka munasarjat ja mi
Kyllä sinä olet mies tai sitten päästään todella sekaisin oleva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Lopetetaan transhoidot veronmaksajien rahoilla, niin on enemmän rahaa naisten gynekologikäynneille.
Tämä on ollut järjetöntä. Nämä "hoidot" ovat täysin turhia ja itseaiheutettuja sanan todellisessa merkityksessä. Sehän se olikin kieroa että huippulääkärit tuhlasivat massiiviset summat rahaa että aikaa "tutkimuksiin" miten peniksesnsä silponeille äijille voitaisiin rakentaa neo-pillu ja samaan aikaan naistensairauksien tutkimiset ja rahoitukset toimivat minimimäärillä.
Naistensairaudet kun oikeasti tuhoavat terveyttä ja usein aiheuttavat kovaa kipua mutta ei väliä, laitetaan päänsä nettisonnalla sekaisin saaneet terveiden rintojen poisteluun ja sukuelinten silpomiseen.(ja korjataan näistä aiheutuvia komplikaatioita myöhemmin. Naiset eivät saa esim epämuodostuneita rintoja korjattua julkisella kun se on vain "kosmeettinen haitta")
Ei ole mitään "syrjimistä" jos ja kun ei halua ketään ronkkimaan omaa toosaansa varsinkaan turhaan ja riistohinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillekin tehdään varsin invasiivis
Ihan jo se, että emätin on limakalvoa ja kehon sisällä ja kivekset ihon sisällä kehon ulkopuolella, pitäisi kertoa jotain. Jos nyt jotenkin haluaa verrata niin ohutneulanäyte kiveksistä tai peräsuolen tutkinta. Tosin sekään ei ole sama.
Oon monta kertaa miettinyt, että mikä saa miehen valitsemaan erikoistumisalakseen gynekologian? Tietty samaa voisi miettiä naisurologeista, mutta jotenkin se ei vaan ole sama.
"Miehillekin tehdään varsin invasiivisia sukupuolielintutkimuksia. Totta on se, että kivekset on helpompi tutkia kuin vaikka munasarjat ja miehen peniskin on ulkopuolella kehoa, mutta kyllä miehetkin joutuu kaikenlaisiin sisätutkimuksiin ja kyllä miehestäkin voi tuntua nololta joutua paljastamaan sukupuolielimiensä vieraalle ihmiselle. Ihan samalla lailla voi verrata. Se, että joku kokee naisen gynekologisen tutkimuksen jotenkin erilaisena tai häveliäänä johtuu ihan vain sen naisen itsensä kasvun aikana saamasta toksisesta ohjelmoinnista naiseuteen. Sitten kasvaa häveliäitä ja normaalia biologista kehoaan vierastavia ihmisiä, jotka traumatisoituvat kaikesta."
Anteeksi nyt vain mutta sietää miettiä oletko SINÄ nainen ollenkaan? Tässä ei ollut kyse mistään muista tutkimuksista vaan siitä että tämä pönttö mies vertasi pallitutkimusta naisten synnytyselinten sisätutkimukseen. SE EI OLE OLLENKAAN SAMA ASIA myöskään kivun puolesta. Naisena sinun pitäisi tajuta tämä.